Petoah Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg kom hjem i går fra min første store konsert, og det var med The Ocean, Cynic og Opeth på Brew House i Gøteborg! Opeth skuffet selvfølgelig ikke og The Ocean ble jeg positivt overrasket over, mens Cynic spilte så altfor kort. Men de var og utrolig bra! Endret 16. desember 2008 av Pétur Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kom over et lokal band fra hjemmbyen på youtube. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg kom hjem i går fra min første store konsert, og det var med The Ocean, Cynic og Opeth på Brew House i Gøteborg! Opeth skuffet selvfølgelig ikke og The Ocean ble jeg positivt overrasket over, mens Cynic spilte så altfor kort. Men de var og utrolig bra! Hvor i lokalet befant du deg? Artig konsert anyways. Cynic var nesten den beste opplevelsen for min del, utrolig nok. De spilte mange av låtene jeg setter pris på. Opeth derimot, hadde en skuffende setlist hva meg angår. Utrolig rå ekstradel som de hadde lagt til i Hope Leaves, dog. Må si at lyden under Opeth var så som så, noe som ødela en del. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Åssen var Cynic setlista? De spilte kun krem på Wacken hvertfall Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg og -B. sto på første rad, ikke midt på, men nesten. Litt til høyre. Jeg synes setlisten til Opeth var helt utrolig. Jeg var litt bekymret for Per's spilling av den "funky-groove-keyboard"-tingen i The Lotus Eater fordi den eneste gangen jeg har hørt den live var den elendig, men den var akkurat som på skiva! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 The Ocean MÅ bare være sinnsykt fett live! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg skal se Opeth og Ihsahn i mars , Union Scene. Noen som vet om det er 18+ der? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, det er 18+ på union. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, det er 18+ på union. fitte faen helvetes kukhore penispumpe analshit med eple i rævhølet Noen som liker Communic? Prog band fra Norge. De er kjempe bra IMO Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, det er 18+ på union. fitte faen helvetes kukhore penispumpe analshit med eple i rævhølet Her merker man alder'n Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nei. Man merker at han er skuffet. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Åssen var Cynic setlista? De spilte kun krem på Wacken hvertfall Kun krem. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Åssen var Cynic setlista? De spilte kun krem på Wacken hvertfall Kun krem. Hvilken type krem? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil How Could I Evolutionary Sleeper King of Those Who Knows Adam's Murmur Integral Birth Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Noen som liker Communic? Prog band fra Norge. De er kjempe bra IMO Går i klasse med fetteren til vokalisten/gitaristen. Nokså fett ja Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det hender at det er 16 år på galleriet på rockefeller da, så hvis du absolutt må på konserten så slipper du vel kanskje inn der. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Opeth + Ihsahn på Union Scene? Øh? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hm? Finner ingenting på union scene sin nettside om det..Gikk helt til februar på konsertkalenderen. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil How Could I Evolutionary Sleeper King of Those Who Knows Adam's Murmur Integral Birth Håper ikke rekkefølgen var slik. How Could I skal og bør være sistelåt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå