SirUstinov Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dømkirke er fantastisk! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det kirkeorgelet og den vokalen var faen meg helt sjukt rått! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Noen som har skikkelig brutalt hate musikk å anbefale, àla Behemoth, Zyklon, Krisiun, 1349? Noe som har digg growl og super raske blastbeats Endret 11. desember 2008 av Zeph Fjerna svar på sletta innlegg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Damaar Støttes. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Damaar Indeed. De var gode. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Prøv Anaal Nathrakh og da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Damaar Får fan meg rust i øra av de, haha. Men må si at Wings of Antichrist er noe av det mest slitsomme jeg har hørt, jævla fett dog. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noe som har digg growl og super raske blastbeats dersom man bytter ut growl med skramz, så - [insert any emo violence or power violence band here] f.eks Dropdead. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dropdead er kult. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg skjønner altså ingenting av hva dere snakker om! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva er det du ikke skjønner? Dette er en vanlig diskusjon. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva er det du ikke skjønner? Dette er en vanlig diskusjon. Jepp. Glint lister opp et lugubert band fra indre Romania som ingen andre har hørt om, og alle kidsa digger det. Sånn det skal være. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva er det du ikke skjønner? Dette er en vanlig diskusjon. Ja, var mer noen ord og utrykk sammenblandet med sjangere jeg ikke helt skjønte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dillinger Escape Plan er ganske kult ja, Tuttebobo, men synes Comeback Kid er bedre (hvis det i hele tatt passer og sammenligne disse) ? Synes begge skriker på hver sin måte, men begge kult. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 *bilde* Huh, det var et bemerkelsesverdig kult cover. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva er greia med Slipknot egentlig da? Jeg har imidlertid hørt på noen av låtene deres nå, og de var i grunnen ganske dårlige. Kjipern! Hvilke av låtene var dette. Hørt noe fra deres site album (All Hope Is Gone)? Låtene Gematria, Sulfur og Psychosocial var relativt bra. De hadde også et par slagere fra albumet IOWA fra 2001. Husker ikke helt, men tror det var The Blister Exists, Left Behind, Before I Forget og muligens en eller to til. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dillinger Escape Plan er ganske kult ja, Tuttebobo, men synes Comeback Kid er bedre (hvis det i hele tatt passer og sammenligne disse) ? nei og DEP er fetere. men The Crinn eier dem alle da. spesielt før når de fortsatt var brutal emo violence: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...&id=9652011 (en låt fra Kills Curiosity EPen). nå er de litt kjedeligere eksperimental mattemetall med tradisjonelle grindcore growls. men de duger fortsatt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå