Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva er greia med Slipknot egentlig da? Jeg har imidlertid hørt på noen av låtene deres nå, og de var i grunnen ganske dårlige. Kjipern! Hvilke av låtene var dette. Hørt noe fra deres site album (All Hope Is Gone)? Låtene Gematria, Sulfur og Psychosocial var relativt bra. De hadde også et par slagere fra albumet IOWA fra 2001. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Selvfølgelig er Slipknot garbage! Musikken deres er utrolig kul når du begynner og eksperimentere med metall. For ca tre år siden hørte jeg på de, for sangene deres fenger og klistrer seg på hjernen. Hører jeg på de nå, så synes jeg bare at de er kjedelig og vanlig. De hadde også et par slagere fra albumet IOWA fra 2001. Iowa er det albumet med mest kvaliteter, enig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så dere synes ikke noe om All Hope Is Gone? Liker par av låtene der. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 All Hope Is Gone er knall for min del Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 All Hope Is Gone er knall for min del Ikke for min del, og heller ikke CD'en på avataren din. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, låtene Gematria, Sulfur og Psychosocial er relativt bra også etter min smak. Slipknot ligger ikke øverst på topp fem band, ei heller i min bok, men helt greit. Min påstand er at mange skal hate disse da de selv tror dette vil fremlegge deres egen intellektuelt. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vol. 3 er uten tvil beste skiva til Slipknot, der satte de gode låter/melodier i fokus. De andre skivene er mer ujevne, IOWA er desidert den dårligste. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, låten Duality fra vol.3 er veldig bra. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Slipknot er litt sånn enten så elsker du dem eller så hater du dem! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Slipknot er litt sånn enten så elsker du dem eller så hater du dem! Nei. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Slipknot er litt sånn enten så elsker du dem eller så hater du dem! Eller så elsker du og hate de. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jo! Egentlig jo. De fleste hater Slipknot bare fordi de har fått sjangeren ''Nu-Metal'' Og det skal være ''gay'' og ''poser'' og ''bad music'' som alle sier. Og on topic: IOWA var deres sterkeste. Så kommer Vol3 IMO Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vil si at Slipknot går under sjangeren "Alternative Metal"!? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 And now for something completely different: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bare jeg som digger trommene i The Berzerker eller? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Postet før, men jeg mener at trommene her er herlige Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kan noen nevne 5 essensielle metalplater, nye releases, som bør ligge under juletreet i år? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Amon Amarth - Twilight of the thunder god Motorhead - Motorizer Metallica - Death Magnetic Opeth - Watershed Gojira - The way of all flesh Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dømkirke kom i September om det er nytt nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå