CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei ikke dårlig fordi det ble mainstream, men de endra så mye på lydbildet og låtstrukturen til mere Pearl Jam-ish rock, også typisk teknisk 90-talls metal..ingenting som ligner på den første plata. Jeg skjønner. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan man skrive ned sin liste av hva man hører på her for å få tips til andre band osv? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan man skrive ned sin liste av hva man hører på her for å få tips til andre band osv? www.last.fm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan man skrive ned sin liste av hva man hører på her for å få tips til andre band osv? Spytt ut Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Okei..Her er lista. In Flames, Soilwork, Scar Symmetry, Bullet for my Valentine, HIM, Korn, Linkin Park, Children of Bodom, Dimmu Borgir, August Burns Red, Metallica, AC/DC, Iron Maiden, Stam1na og Sonata Arctica...Phew! :O Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fysjabæsja..Sånt møkk skal ikke jeg ha på min spilleliste.. Jeg liker metal i retning Melodisk metal..Har dere noen anbefalinger? Dark Tranquility? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Prøv Amon Amarth, Satariel, Serpent, Unanimated for litt melodisk dødsmetall. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Unanimated har jeg faktisk en sang av, Amon Amarth har jeg et par sanger av..Jeg likte ikke helt Amon Amarth, men det er vel mer Viking metal? Takk for tipsene anyways.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du kan prøve litt Arch Enemy kanskje. Svensker vett. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dissection og Anorexia Nevrosa Cob og Dark Tranquility er vell det eneste Jeg liker i den sjangeren der... 99,99999% av all nu-metal er også skrot Hører på Coolio - Gangster paradise Muppet show - Manah Manah Beethoven - Morning sonata Louis Armstrong - What a Wonderful World Windir - sòknadalr Glittertind - Norge i rødt, kvitt og blått Variasjon er tingen, selvom 90% av min spilleliste er metal. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nebuchadnezzar, føler med deg, jeg hører på klassisk, screamo, punk, electronica og 60s Psykedelika + Metall ofcourse. Deilig å slappe av med Mozart. Coolio er tøff. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.last.fm/tag/melodic%20death%20metal/artists en god del som ikke er melodeath også på den lista Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Last.fm er ikke så nøye de, dem tar alle under en kam. Greit nok. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, etter å ha observert denne tråden en tid så har jeg lagt merke til at endel ting går igjen hele tiden. 1. FINNES DET NEGRE SOM SPILLE MÆTL??HÆHÆHÆ 2. Jeg elsker all type musikk, men elsker enda bedre å skryte av det på forum. 3. Alt som ligner på nu-metal, metalcore og slikt er dritt. 4. De som har vært en stund i tråden som klager på de nye med jevne mellomrom. 5. Gaahl er homo! Det går jo ikke ann i blackmetal! 6. Han som påpeker at de samme tingene blir nevnt ofte. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Og alle undersåttene til han i nr.6 er FULLSTENDIG enig med han hele tiden og han har alltid rett uansett hva, eller så er det ungdomsopprør mot eldre brukere. Endret 9. desember 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Backstage var fetest. 7. Den paranoide tassen som stakkarsliggjør seg selv ved å konstant mase om at alle er imot han hele tia. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hvorfor ble Backstage stengt egentlig? Edit: Den lista er egentlig uendelig lang. Endret 9. desember 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, etter å ha observert denne tråden en tid så har jeg lagt merke til at endel ting går igjen hele tiden. 1. FINNES DET NEGRE SOM SPILLE MÆTL??HÆHÆHÆ 2. Jeg elsker all type musikk, men elsker enda bedre å skryte av det på forum. 3. Alt som ligner på nu-metal, metalcore og slikt er dritt. 4. De som har vært en stund i tråden som klager på de nye med jevne mellomrom. 5. Gaahl er homo! Det går jo ikke ann i blackmetal! 6. Han som påpeker at de samme tingene blir nevnt ofte. 7. Han som prøver å være kul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå