Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

MANOWAR has confirmed that it will perform the band's first six albums in their entirety at next year's Magic Circle Festival, set to take place July 9-12, 2008 in Bad Arolsen, Germany. The event will feature four days of metal, 20,000 free beers, 20,000 free copies of the new MANOWAR single and four custom-built choppers owned by MANOWAR members to be given away.

 

MANOWAR is scheduled to perform on the Friday evening of the festival, where they will play "Battle Hymns", "Into Glory Ride" and "Hail To England". The following night, the band will play "Sign Of The Hammer", "Fighting The World" and "Kings Of Metal". This set will also feature, for the first-time, a rendition of "The Crown And The Ring (Lament Of The Kings)", which will feature the original choir and orchestral performance that has never been seen before.

 

 

De seks første albumene i sin helhet! fy fan dette hadde vært rått!

 

Dritbra! Kunne lett fått med meg det showet! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MANOWAR has confirmed that it will perform the band's first six albums in their entirety at next year's Magic Circle Festival, set to take place July 9-12, 2008 in Bad Arolsen, Germany. The event will feature four days of metal, 20,000 free beers, 20,000 free copies of the new MANOWAR single and four custom-built choppers owned by MANOWAR members to be given away.

 

MANOWAR is scheduled to perform on the Friday evening of the festival, where they will play "Battle Hymns", "Into Glory Ride" and "Hail To England". The following night, the band will play "Sign Of The Hammer", "Fighting The World" and "Kings Of Metal". This set will also feature, for the first-time, a rendition of "The Crown And The Ring (Lament Of The Kings)", which will feature the original choir and orchestral performance that has never been seen before.

 

 

De seks første albumene i sin helhet! fy fan dette hadde vært rått!

Wow, jeg har virkelig lyst til å få med meg det der. Mest trolig skjer det ikke, men det får bare være.

Lenke til kommentar

Mine "raske" på topp album:

 

- Slayer: Reign in Blood

- Slayer: South of Heaven

- Disincarnate: Dreams of the Carrion Kind

- Forbidden: Twisted into Form

- Black Sabbath: Eternal Idol

- Queensrÿche: Empire

- Overkill: The Years of Decay

- Meshuggah: Destroy Erase Improve

- Fredrik Thordendal: Sol Niger Within

- Necrophagist: Epitaph

- Death: Human

- Soundgarden: Superunknown

- Obituary: Cause of Death

- Epica: Divine Conspiracy

- Evanescence: The open door

- Fear Factory: Obsolete

- Iron Maiden: Killers

- Joe Satriani: The Extremist

- Kamelot: The Black Halo

- Megadeth: Rust in Peace

- QOTSA: Songs for the Deaf

- S.O.D: Live at Budokan

- TNT: Knights of the new Thunder

Lenke til kommentar
Mine "raske" på topp album:

- Forbidden: Forbidden Evil

 

Helt enig

... forresten alle albumen er jo nesten like bra! :thumbup:

 

 

Hæ? Evanescence skiva er knall?

 

Her må jeg ha gått glipp av noe, enten plata eller ironien :hmm: (tar å sjekker dette ut nå..).

 

Du gjekk nok glipp av ironien. Evanescense er makkverk på høgde med Nightwish.

 

Prat! Prat! Prat! som alt annet du bare gulper opp. :mad:

Lenke til kommentar
Hæ? Evanescence skiva er knall?

 

Her må jeg ha gått glipp av noe, enten plata eller ironien :hmm: (tar å sjekker dette ut nå..).

 

Du gjekk nok glipp av ironien. Evanescense er makkverk på høgde med Nightwish.

 

Hvorfor er det makkverk? Produksjon? Vokal? Låter? Salgstall? Fanskare? Hva er makk med Evanescense?

Pls Grunngi....Eller er du rett og slett for bonehard til å like Evanescense? Kom ut av skapet da.

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...