Ed Hunter Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 MANOWAR has confirmed that it will perform the band's first six albums in their entirety at next year's Magic Circle Festival, set to take place July 9-12, 2008 in Bad Arolsen, Germany. The event will feature four days of metal, 20,000 free beers, 20,000 free copies of the new MANOWAR single and four custom-built choppers owned by MANOWAR members to be given away. MANOWAR is scheduled to perform on the Friday evening of the festival, where they will play "Battle Hymns", "Into Glory Ride" and "Hail To England". The following night, the band will play "Sign Of The Hammer", "Fighting The World" and "Kings Of Metal". This set will also feature, for the first-time, a rendition of "The Crown And The Ring (Lament Of The Kings)", which will feature the original choir and orchestral performance that has never been seen before. De seks første albumene i sin helhet! fy fan dette hadde vært rått! Dritbra! Kunne lett fått med meg det showet! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Må vel bestille tyskland-tur til neste år ser det ut for. Blir sikkert utsolgt ett halvt år i forveien og. De pleier jo å kjøre Crown and The Ring som outro, men bare playback. Hadde vært kongerått å se den med fullt kor og keyboards. Endret 1. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvis jeg får råd så er det ikke noe å tenke på engang. fyy fan så bra det kan bli! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 MANOWAR has confirmed that it will perform the band's first six albums in their entirety at next year's Magic Circle Festival, set to take place July 9-12, 2008 in Bad Arolsen, Germany. The event will feature four days of metal, 20,000 free beers, 20,000 free copies of the new MANOWAR single and four custom-built choppers owned by MANOWAR members to be given away. MANOWAR is scheduled to perform on the Friday evening of the festival, where they will play "Battle Hymns", "Into Glory Ride" and "Hail To England". The following night, the band will play "Sign Of The Hammer", "Fighting The World" and "Kings Of Metal". This set will also feature, for the first-time, a rendition of "The Crown And The Ring (Lament Of The Kings)", which will feature the original choir and orchestral performance that has never been seen before. De seks første albumene i sin helhet! fy fan dette hadde vært rått! Wow, jeg har virkelig lyst til å få med meg det der. Mest trolig skjer det ikke, men det får bare være. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Så en eller annen ny samleplate fra de oljeinnsmurte muskelkladdene.. Når skal de slutte med å spy ut musikk som passer inn i en homoerotisk versjon av conan? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Så en eller annen ny samleplate fra de oljeinnsmurte muskelkladdene.. Når skal de slutte med å spy ut musikk som passer inn i en homoerotisk versjon av conan? Til det ikkje er fleire homoerotiske fans igjen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jævla god sveis på han lengst til høgre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ser ikke ut som en som er glad i utfordringer større enn å spille gitar for Manowar. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ser ikke ut som en som er glad i utfordringer større enn å spille gitar for Manowar. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ser ikke ut som en som er glad i utfordringer større enn å spille gitar for Manowar. Særleg at det fins noko større utfordring enn å spela gitar for Manowar. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mye av metallen er jo direkte latterlig, men når man tar'n så langt ut som Manowar så blir det faktisk bra. Søkte litt etter info. om hvilke andre band som skal spille, fant svært lite, blir det bare Manowar + noen lokale helter? (håper ikke det blir for mye Gamma Ray, MSG, Helloween etc.) Lenke til kommentar
Backload Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mine "raske" på topp album: - Slayer: Reign in Blood - Slayer: South of Heaven - Disincarnate: Dreams of the Carrion Kind - Forbidden: Twisted into Form - Black Sabbath: Eternal Idol - Queensrÿche: Empire - Overkill: The Years of Decay - Meshuggah: Destroy Erase Improve - Fredrik Thordendal: Sol Niger Within - Necrophagist: Epitaph - Death: Human - Soundgarden: Superunknown - Obituary: Cause of Death - Epica: Divine Conspiracy - Evanescence: The open door - Fear Factory: Obsolete - Iron Maiden: Killers - Joe Satriani: The Extremist - Kamelot: The Black Halo - Megadeth: Rust in Peace - QOTSA: Songs for the Deaf - S.O.D: Live at Budokan - TNT: Knights of the new Thunder Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mine "raske" på topp album:- Forbidden: Forbidden Evil Helt enig Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mine "raske" på topp album:- Evanescence: The open door Knallplate. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hæ? Evanescence skiva er knall? Her må jeg ha gått glipp av noe, enten plata eller ironien (tar å sjekker dette ut nå..). Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hvertfall ikke ironi. Det er jo stor musikk av episke proposjoner! Vi har svært lik musikksmak, Hr Hildershavn Endret 1. november 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hæ? Evanescence skiva er knall? Her må jeg ha gått glipp av noe, enten plata eller ironien (tar å sjekker dette ut nå..). Du gjekk nok glipp av ironien. Evanescense er makkverk på høgde med Nightwish. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mine "raske" på topp album:- Forbidden: Forbidden Evil Helt enig ... forresten alle albumen er jo nesten like bra! Hæ? Evanescence skiva er knall? Her må jeg ha gått glipp av noe, enten plata eller ironien (tar å sjekker dette ut nå..). Du gjekk nok glipp av ironien. Evanescense er makkverk på høgde med Nightwish. Prat! Prat! Prat! som alt annet du bare gulper opp. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hæ? Evanescence skiva er knall? Her må jeg ha gått glipp av noe, enten plata eller ironien (tar å sjekker dette ut nå..). Du gjekk nok glipp av ironien. Evanescense er makkverk på høgde med Nightwish. Hvorfor er det makkverk? Produksjon? Vokal? Låter? Salgstall? Fanskare? Hva er makk med Evanescense? Pls Grunngi....Eller er du rett og slett for bonehard til å like Evanescense? Kom ut av skapet da. Endret 1. november 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå