Uin Viel Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Negura Bunget Kanskje noen vil finne dette bandet interessant, det gjorde i hvert fall jeg. avantgard-metal.com gjorde nettopp et intervju med disse rumenske gutta. Endret 9. desember 2008 av Uin Viel Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Standard hundeoppdragelse - ikke straffe og kjefte. Ignorere uønsket atferd (inntil et visst punkt), belønne alternativ og god atferd Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Negura Bunget er rimelig bra saker ja! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Har noen noen nasjonalistisk musikk ? Altså ikke musikk som støtter nazisme, eller som ser ned på andre land/raser. Men som er stolt at vi er fra Norge. Alla Ulver Galar Storm Windir Asmegin Myrkgrav Glittertind Endret 9. desember 2008 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Isengard? Soloprosjektet til Fenriz Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vet noen om noe doom metal som er verdt å høre på? sålangt har jeg bare hørt candlemass og agalloch Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Doomsword Doomshine Electric Wizard My Dying Bride Place of Skulls Saint Vitus Sleep Solitude Aeturnus Solstice Kjekt! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Crippled: Liker den!!! skal sjekke ut de bandene du nevnte, ed Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nevermore er fantastisk Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Electric WizardObligatorisk! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Er Prometheus plata til Emperor noe bra? Prometheus - The Discipline Of Fire & Demise er den svakeste utgivelsen til Emperor noensinne. Eneste bra med den er In The Wordless Chamber. Kanskje noen vil finne dette bandet interessant, det gjorde i hvert fall jeg. avantgard-metal.com gjorde nettopp et intervju med disse rumenske gutta. Ja jeg har hørt Negurã Bunget, de er veldig flinke. Har sett dem live og skulle egentlig ha sett dem for andre gang på Wacken, men glemte å sjekke når de spillte. Har noen noen nasjonalistisk musikk ?Altså ikke musikk som støtter nazisme, eller som ser ned på andre land/raser. Men som er stolt at vi er fra Norge. Legg til Kampfar (Norse), Elite (Kampen for Vårt Norrøne Rike) og Einherjer (Når Hammeren Heves). Forøvrig lar jeg meg lett smitte av andre land sine nasjonalistiske band, som engelske Forefather eller ukrainske Dub Buk. Endret 9. desember 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Storm er temmelig nasjonalistisk. Storm - Oppi Fjellet Edit: Bah, kikket på Abigor sin redigerte quote. Og ikke den orginale som allerede nevner Storm. Endret 9. desember 2008 av Venerable Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Vet at det er en del Metalcore-haterz her inne, men er det noen som liker nyeste bandet til Dino Cazares, Divine Heresy? Jeg sier Metalcore da det har en del elementer fra den sjangeren. Det kan på mange måter også bli sett på som Death Metal. Det er hva man kan kalle en stjerne-lineup. Tidligere Vital Remains og Hate Eternal-trommis Tim Yeung er med på laget, det samme er tidligere Nile-bassist, Joe Payne. Som kjent er tidligere Fear Factory gitarist, Dino Cazares hjernen bak det, så da er det nesten selvsagt at det er bra. De har gitt ut en skive foreløpig, ved navn Bleed The Fifth, og det er etter min mening ei super skive! Endret 9. desember 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Nevermore var glimrende doom-metal i begynnelsen, men etterhvert ble de mere og mere "mainstream" eller poppete om man kan si det sånn. Debutplata Nevermore er klart den beste i min bok, masse herlig seig doom med sinnssykt vokalspekter av Warrel Dane. Han har sånne høye hyl også, det bruker han aldri lengre. Endret 9. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nevermore var glimrende doom-metal i begynnelsen, men etterhvert ble de mere og mere "mainstream" eller poppete om man kan si det sånn. Band blir ikke dårlig fordi de er mainstream. Mainstream-band er ofte dårlige, men selv om bandet blir mainstream så kan det være godt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei ikke dårlig fordi det ble mainstream, men de endra så mye på lydbildet og låtstrukturen til mere Pearl Jam-ish rock, også typisk teknisk 90-talls metal..ingenting som ligner på den første plata. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 eller poppete om man kan si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå