Bytex Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 G60 er såvidt jeg har skjønt bare lokale fjortisband. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 De kaller det for metal night på G60, G60 er i samme hus som union scene tror jeg. Såvidt jeg vet er det bare dritt som spiller der though, kan ikke måle seg med BRT. Bwaha! Jeg veit hvem som skal spille, jeg drar heller på BRT for å si det sånn Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kan noen oppsummere hvem som spiller i Drammen? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kan noen oppsummere hvem som spiller i Drammen? http://www.myspace.com/martialmachine http://www.myspace.com/calamityishere http://www.myspace.com/deathconspiracy1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 The Ides of March. Fra Killers. 1981. Onanér. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Myrkskog er fra Drammen, Hvorfor kunne ikke de ha spilt Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sikkert noe med Destructhor og Morbid Angel å gjøre.. De holer på med nytt album såvidt jeg veit.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ser ut som vi Emperor fanboys får en ny live dvd å kose oss med. Sauce Endret 8. desember 2008 av Knorvelur Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Håhå, så genialt! Får endelig dokumentert den fantastiske Inferno'06 konserten på DVD. Hvertfall deler av den. Alt var perfekt den kvelden. Setlista, lyden, publikum. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ser ut som vi Emperor fanboys får en ny live dvd å kose oss med. Sauce ÅÅÅÅÅ JEG GLEDER MEG!!!!!! ALL HAIL THE EMPEROR Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bare hold deg vekk Arild. Ærlig talt, er jeg litt lei. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Bare hold deg vekk Arild. Ærlig talt, er jeg litt lei. Det var det teiteste innlegget jeg har lest i hele mitt liv. Hvis DU er lei kan du stikke haha. Endret 9. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan jo bli gøy med den dvden Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bare hold deg vekk Arild. Ærlig talt, er jeg litt lei. Det var det teiteste innlegget jeg har lest i hele mitt liv. Hvis DU er lei kan du stikke haha. Har ikke lyst å forlate tråden, men er lei av å se sånt som dette: ÅÅÅÅÅ JEG GLEDER MEG!!!!!! ALL HAIL THE EMPEROR og Sarkasme = epic fail @ Diskusjon.no i lol'ed @ teh n00b. Neida. Men serr. Jeg misforsto hva skuffelse betydde i et sekund xD skuffa på at den ble lekket ut..? nei xD Jeg tror ikke jeg er alene. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så ikke les da. Skriv et nytt innlegg om dette isteden for å drive denne OT Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg er enig med Program. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er Prometheus plata til Emperor noe bra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Såså nå må vi være snille med hverandre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Slapp av små barn. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Den er mye mer eksperimental enn de forrige. Ikke deres beste men ganske bra Empty og In The Wordless Chamber kan man anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå