Herpeederpee Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Pest er vist tilbake som vokalist i Gorgoroth med Infernus, ikkje gaahl og king Gleder meg! Det blir bra. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jesus fucking christ dette blir bra! fuck Gaahlgoroth Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blir heller Gaygoroth med Gaahl Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Homoseksualitet er jo den ultimate tommelen i øyet på de kristne, så det er bare plusspoeng i boka til Gaahl spør du meg Har Pest og Hat gjort noe av verdi utenfor Gorgoroth? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blood Red Throne spiller i Asker neste fredag. Kun 50 spenn og ingen aldersgrense. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Asker kulturhus, radar ungdommscafé. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Homoseksualitet er jo den ultimate tommelen i øyet på de kristne, så det er bare plusspoeng i boka til Gaahl spør du meg Det er tommelen i ræva det ja. Skjønner uansett ikke hva det skal ha og si for musikken uansett, legningen til en av bandmedlemmene... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blood Red Throne spiller i Asker neste fredag. Kun 50 spenn og ingen aldersgrense. Sammen med DEATHHAMMER! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blood Red Throne spiller i Asker neste fredag. Kun 50 spenn og ingen aldersgrense. Sammen med DEATHHAMMER! haha faen så rått! Deathhammer synn eg ikkje bur i asker :/ Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det gjør jeg, mulig jeg tar meg en tur Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Noen som hører på Elvenking? - - Endret 6. desember 2008 av mtpower Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 I dag er den store Heavy metal-festen på Hulen. Hadde vært gøy å være der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Quiet Riot - Metal Health (1983 Live) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
aemil Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Det gjør jeg, mulig jeg tar meg en tur Ja, kom! Blir det nok folk, kan vi kjøre en ny runde til våren med andre fete band. EDIT: Myspace for banda: Blood Red Throne Deathhammer Intemperence Profania Endret 7. desember 2008 av AnR Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Dæven STEIKE ta! Opp et hakk! Nå er ENDELIG debutalbumet vårt, Pestifere Metallensemble - Sorrow Will Turn To Joy, ferdig, og du kan høre 6/8 av låtene våre på myspace'n vår, myspace.com/pestifere, eller laste ned hele albumet (FULLSTENDIG gratis) her! Fortell oss hva dere tenker! Vi er gira på feedback Endret 7. desember 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det gjør jeg, mulig jeg tar meg en tur Ja, kom! Blir det nok folk, kan vi kjøre en ny runde til våren med andre fete band. EDIT: Myspace for banda: Blood Red Throne Deathhammer Intemperence Profania Tar med et par kompiser og kommer ihvertfall. Men neste gang burde dere vurdere å ikke legge det likt med en metallgig i Drammen, selv om det sikkert ikke har så mye å si så kan man ihvertfall tenke på det. Bra bookinger. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tar med et par kompiser og kommer ihvertfall. Men neste gang burde dere vurdere å ikke legge det likt med en metallgig i Drammen, selv om det sikkert ikke har så mye å si så kan man ihvertfall tenke på det. Bra bookinger. Knall! Men ok, det har ikke fått med meg. Har styrt nok med å bare finne en dato hvor lokalet/banda er ledige. Hvilket gig er det snakk om, forresten? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 De kaller det for metal night på G60, G60 er i samme hus som union scene tror jeg. Såvidt jeg vet er det bare dritt som spiller der though, kan ikke måle seg med BRT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå