Lycantrophe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Takker for alle svara. Likte hvertfall Darkthrone, lurer på hvorfor jeg ikke har sjekka ut det før. Ganske sikker Lycantrophe har nevnt det for meg og. Det har jeg, ja. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er jeg merkelig ? Spillelisten min ser slik ut Bach - Toccata in D minor Pachbel - Canon in D Beethoven - Moonlight sonata Anaal nathrakh - When the lion devours both child and dragon Anaal nathrakh - We are all born between shit and piss Silencer - Death Pierce Me Peste Noire - Dueil Angoisseus Mozart - Eine kleine nachtmusik Summong - land of the dead Burzum - jesu tod Når jeg tenker meg om er det noe som ikke er snadder her ? NEI! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Lyst på aggressiv non musical musikk? Prøv Squarepusher - Vacuum Garden ganske høyt et par ganger. Av og til er det enkle det beste... Dette er musikk på høyt nivå Smakebit: http://www.last.fm/music/Squarepusher/_/Vacuum+Garden Hva mener dere andre metalfans om slik "musikk"? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er jeg merkelig ? Spillelisten min ser slik ut Bach - Toccata in D minor Pachbel - Canon in D Beethoven - Moonlight sonata Anaal nathrakh - When the lion devours both child and dragon Anaal nathrakh - We are all born between shit and piss Silencer - Death Pierce Me Peste Noire - Dueil Angoisseus Mozart - Eine kleine nachtmusik Summong - land of the dead Burzum - jesu tod Når jeg tenker meg om er det noe som ikke er snadder her ? NEI! Kunne like godt ha vært min spilleliste. Jeg kunne hatt litt hard og fresende drum n beat innimellog i tillegg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen gode Blackened death metal band å anbefale? àla Behemoth, Belphegor, Jævlig morsomt: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Panzerchrist, God Dethroned, Necros Christos,Arkhon Infaustus, Sacramentum, Dissection, Necrophobic... Sjefen innenfor denne sjangeren er selvsagt Belphegor by far. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen gode Blackened death metal band å anbefale? àla Behemoth, Belphegor, Jævlig morsomt: Se filmen hos Youtube Hahahahaa Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er jeg merkelig ? Spillelisten min ser slik ut Bach - Toccata in D minor Pachbel - Canon in D Beethoven - Moonlight sonata Anaal nathrakh - When the lion devours both child and dragon Anaal nathrakh - We are all born between shit and piss Silencer - Death Pierce Me Peste Noire - Dueil Angoisseus Mozart - Eine kleine nachtmusik Summong - land of the dead Burzum - jesu tod Når jeg tenker meg om er det noe som ikke er snadder her ? NEI! Godt å se at det er flere som liker klassisk her. Mye kos på den listen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ROFL!! Den filmen er så jævlig morsom Se filmen hos Youtube HAHA JEG FÅR LATTERKRAMPE NÅ!! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen gode Blackened death metal band å anbefale? àla Behemoth, Belphegor, Dissection er ekstremt bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Arild: Ikke helt min humor. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er Dissection det bandet som splitta opp og hadde en split dvd med Dimmu Borgir i '98? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hjelp meg med å få views Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Arild: Google. Hellfest har sluppet 36 artister og har typ 70 igjen. Av de som allerede er sluppet har vi blant annet: Enslaved, Gorgoroth, Melechesh, Kylesa, Wolves in the throne room(ikke veldig ofte de er i europa så vidt jeg har skjønt - bra booking), Aura Noir, Amon Amarth og Anthrax. Edit: Manowar og Heaven and Hell burde også nevnes.. http://www.hellfest.fr/web08/accueil.php?l...lish#/artistes/ Kan Hellfest overgå Wacken en gang i fremtiden? Endret 1. desember 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 De har gitt ut en VHS splitt med Dimmu, ja Synn at Nödveldt tok selvmord, fyren kunne skrive musikk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hjelp meg med å få views bra sang, og herlig plate Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hellfest har overgått Wacken. Wacken har Bullet for my velantine for faen! eneste problemet er at Hellfest har jævlig dårlig rykte for arrangeringen, mens Wacken er den mest kjente metalfestivalen i europa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Sender en hilsen fra våre gale venner i øst: Se filmen hos Youtube Endret 2. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Arild: Google. Hellfest har sluppet 36 artister og har typ 70 igjen. Av de som allerede er sluppet har vi blant annet: Enslaved, Gorgoroth, Melechesh, Kylesa, Wolves in the throne room(ikke veldig ofte de er i europa så vidt jeg har skjønt - bra booking), Aura Noir, Amon Amarth og Anthrax. Edit: Manowar og Heaven and Hell burde også nevnes.. http://www.hellfest.fr/web08/accueil.php?l...lish#/artistes/ Kan Hellfest overgå Wacken en gang i fremtiden? I år hadde Hellfest tidenes lineup. Fy faen den var fet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Noen som har erfaringer med Apocalyptic Empire?, norsk nett butikk. har noen plater av interesse der. Endret 2. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå