Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Porsgrunn og Skien eier.

 

Ja, men bare fordi det er 10 min unna dama. Notodden eier fordi Ihsahn bor der, Oslo eier fordi Simen Hæstnes bor der, Og Øyvind Mustaparta og Stian Thoresen, og Polen eier fordi Behemoth er derfra. Og Finland eier fordi Petri Lindroos, Kristian Ranta, Jukka Koskinen, Aleksander Kapalu, Alexi Laiho, Jari Maenpa, Pekka Kokko, Emppu Vorinen, Marko kaioken, Tarja Turunen, Janne Wirman, osv osv osv er derfra

 

For en merkelig ting å si. Watain er fra Sverige, men jeg syns fortsatt det er et forbanna drittland.

Lenke til kommentar
Porsgrunn og Skien eier.

 

Ja, men bare fordi det er 10 min unna dama. Notodden eier fordi Ihsahn bor der, Oslo eier fordi Simen Hæstnes bor der, Og Øyvind Mustaparta og Stian Thoresen, og Polen eier fordi Behemoth er derfra. Og Finland eier fordi Petri Lindroos, Kristian Ranta, Jukka Koskinen, Aleksander Kapalu, Alexi Laiho, Jari Maenpa, Pekka Kokko, Emppu Vorinen, Marko kaioken, Tarja Turunen, Janne Wirman, osv osv osv er derfra

 

For en merkelig ting å si. Watain er fra Sverige, men jeg syns fortsatt det er et forbanna drittland.

 

Enig. Jeg liker ikke en hel by, eller ett helt land pga én person er derfra, bor der, e.l.

Lenke til kommentar

Fra å være en av diskusjon.nos perle og kilde til flerfoldelige gode dirigenter til ambolten i øret, har denne tråden gått ad dundas takket være uhyrlig mye urelevant kaffeprat om kjønnssykdommer blant de store, antall hunkjønn en eller ei har hatt seg med, hvor mange avkom, etc. Istedenfor å miste buksa her i tråden og infesere med dine trivielle spørsmål og fakta, kan du heller ta deg (som tidligere nevnt) en utgave av Se&Hør. Finn deg et dolokk og trene musklene dine som får ting til å gå rundt inni der og la det bli innenfor de fire, evt. flere veggene som former det jeg ville mest sannsynlig kalt utedass.

 

Det er som kjent at hver enkelt kan scrolle forbi det man finner uinteressant. Det vet jeg, men når det kommer side opp, side ned om ting som jeg ikke kunne forventa meg av en silk tråd, ville jeg ikke kalt det metalltråd.

 

Uansett, noen som ser frem til Inferno i neste år? Unearthly Trance er av så smått interesse å se, mens Earth tror jeg vil bli ekstatisk. Live-klipp av Earth:

Engine of Ruin fra siste utgivelsen deres. Ikke akkurat mætall, men er det rettferdig å regne med at de kommer til å ta noe gammelt alá Earth 2 når de kommer til Oslo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...