Deadringer Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Platekompaniet nedi der er gode greier, men en av de i oslo er langt bedre. Porsgrunn er en okey by, Skien er kjedelige greier. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Porsgrunn og Skien eier. Ja, men bare fordi det er 10 min unna dama. Notodden eier fordi Ihsahn bor der, Oslo eier fordi Simen Hæstnes bor der, Og Øyvind Mustaparta og Stian Thoresen, og Polen eier fordi Behemoth er derfra. Og Finland eier fordi Petri Lindroos, Kristian Ranta, Jukka Koskinen, Aleksander Kapalu, Alexi Laiho, Jari Maenpa, Pekka Kokko, Emppu Vorinen, Marko kaioken, Tarja Turunen, Janne Wirman, osv osv osv er derfra For en merkelig ting å si. Watain er fra Sverige, men jeg syns fortsatt det er et forbanna drittland. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Porsgrunn og Skien eier. Ja, men bare fordi det er 10 min unna dama. Notodden eier fordi Ihsahn bor der, Oslo eier fordi Simen Hæstnes bor der, Og Øyvind Mustaparta og Stian Thoresen, og Polen eier fordi Behemoth er derfra. Og Finland eier fordi Petri Lindroos, Kristian Ranta, Jukka Koskinen, Aleksander Kapalu, Alexi Laiho, Jari Maenpa, Pekka Kokko, Emppu Vorinen, Marko kaioken, Tarja Turunen, Janne Wirman, osv osv osv er derfra For en merkelig ting å si. Watain er fra Sverige, men jeg syns fortsatt det er et forbanna drittland. Enig. Jeg liker ikke en hel by, eller ett helt land pga én person er derfra, bor der, e.l. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror det var delvis sarkasme i det innlegget. ;-) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror det var delvis sarkasme i det innlegget. ;-) Nope. Det funker ikke på nett. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bruk av sarkasme i tekst er ræva. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Porsgrunn/Skien har Platekompaniet. Nuff said Nah, Våler eier fordi vi har 7 frisører, fordelt på ca 2000 innbyggere.....Nuff said! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fra å være en av diskusjon.nos perle og kilde til flerfoldelige gode dirigenter til ambolten i øret, har denne tråden gått ad dundas takket være uhyrlig mye urelevant kaffeprat om kjønnssykdommer blant de store, antall hunkjønn en eller ei har hatt seg med, hvor mange avkom, etc. Istedenfor å miste buksa her i tråden og infesere med dine trivielle spørsmål og fakta, kan du heller ta deg (som tidligere nevnt) en utgave av Se&Hør. Finn deg et dolokk og trene musklene dine som får ting til å gå rundt inni der og la det bli innenfor de fire, evt. flere veggene som former det jeg ville mest sannsynlig kalt utedass. Det er som kjent at hver enkelt kan scrolle forbi det man finner uinteressant. Det vet jeg, men når det kommer side opp, side ned om ting som jeg ikke kunne forventa meg av en silk tråd, ville jeg ikke kalt det metalltråd. Uansett, noen som ser frem til Inferno i neste år? Unearthly Trance er av så smått interesse å se, mens Earth tror jeg vil bli ekstatisk. Live-klipp av Earth: Engine of Ruin fra siste utgivelsen deres. Ikke akkurat mætall, men er det rettferdig å regne med at de kommer til å ta noe gammelt alá Earth 2 når de kommer til Oslo? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Blir 18 i Januar, så har vurdert å ta turen. Men tviler på at det blir noe av, med mindre de kommer noen virkelig interessante band etterhvert. Vicious Art, Pestilence og Earth er de eneste som jeg kunne tenke meg å se der tror jeg. Keep of Kalessin så jeg i sommer, og de skuffa stort! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Iced Earth og Saxon i Oslo på nyåert. Kunne godt tenkt meg på IE, Saxon har eg ikkje noko forhold til, men sikkert artig dei og. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Fredrik Tordendahl Special Defects - Sol Niger Within? Det eneste stedet jeg finner den er "ny" fra en selger på amazon. Ingen nettbutikker har den som jeg kan finne. Litt irriterende, for det er en klassiker innen "Jazz-skrudd-metal" Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Trommisen som spilte i prosjektet hans har ei nettside hvor du får bestilt den. Morgan Agren. Rett ifra Sverige til og med! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 <code> God nok grunn nok til å dra dit i seg selv. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Trommisen som spilte i prosjektet hans har ei nettside hvor du får bestilt den. Morgan Agren. Rett ifra Sverige til og med! Takk. Vet du om dette er 3.33 versjonen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Iced Earth og Saxon i Oslo på nyåert. Kunne godt tenkt meg på IE, Saxon har eg ikkje noko forhold til, men sikkert artig dei og. Hvilken scene? Og evt. link? Edit: Er på Rockefeller Endret 28. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 What the hell? To av mine yndlingsband (heldigvis er Matt Barlow tilbake i IE der han hører hjemme) på samme scene, samme kveld, og jeg visste det ikke før NÅ! *kjøpe billett og glede seg i 3 mnd.* Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen her som liker Testament & Venom? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Porsgrunn/Skien har Platekompaniet. Nuff said Nah, Våler eier fordi vi har 7 frisører, fordelt på ca 2000 innbyggere.....Nuff said! Våler er noe for seg selv ja. Haha Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) skal bestille 2 plater fra sound of noice, men hvorfor får eg frakt på 60 kr? 1-3 plater har frakt på 25, 4-10 har frakt på 60 står det på siden. noen som har peiling? får og det samme med bare 1 cd Endret 30. november 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå