Skogslik Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Wintersun sin nye plate blir nok fantastisk den. og nye fra Immortal blir og spennende! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tidlig Gorgoroth) er godsaker. Er litt mer i tvil om det nyere materialet deres, men om du ikke har gjort det bør du låne et par-tre ører til Pentagram og Under the Sign of Hell. Skal aldri si aldri... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ásmegin - Arv har nå lekka ut på internett. Enorm skuffelse. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nei, sangen. Sarkasme = epic fail @ Diskusjon.no i lol'ed @ teh n00b. Neida. Men serr. Jeg misforsto hva skuffelse betydde i et sekund xD skuffa på at den ble lekket ut..? nei xD Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det var skiva som var en skuffelse ja. Jeg skriver albumguide til bandet nå. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Når jeg blir litt eldre skal jeg flytte til Notodden i nabolaget der Ihsahn bor så skal jeg prøve å bli en skikkelig god nabo OMG DER BOR JEG!!!! eller kanskje 60m unna Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Ja, han og fruen DIGGER sikkert stalkere Da får du banke på og spørre om han trenger å låne gressklipper eller lignende så er det bare å komme bort og spørre. Endret 27. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 I går kom en cd i posten jeg har ønsket meg lenge. Walknut - Graveforests and their shadows. Hørte Motherland Ostenvegr for lenge siden og har siden lett etter cden, helt til jeg kom på ebay. Ble litt skuffet, men må høre gjennom den et par ganger før jeg gir min endelige dom. Motherland er nok den sterkeste, vakker sang. Forøvrig er det Taake i morgen. Ryktene skal ha det til at konserten på 1880 var veldig bra, så er spent. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, han og fruen DIGGER sikkert stalkere Da får du banke på og spørre om han trenger å låne gressklipper eller lignende så er det bare å komme bort og spørre. Jeg leste også at han hadde familie. Kan noen bekrefte? evt litt info om ungene ^^ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er du seriøs eller eit troll, Arild? For å heve nivået litt: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du får lese Se&Hør, arild. Han har vært sammen med Ihriel i mange mange år. Og hun er vokalisten i flere av sideprosjektene hans, f.eks. Peccatum. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1040459&hl= Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som kan anbefale band som ligner Pestilence? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvem er det som vil flytte til Notodden frivillig? Alt nord for Porsgrunn og Skien er et forbanna høl. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du får lese Se&Hør, arild. Han har vært sammen med Ihriel i mange mange år. Og hun er vokalisten i flere av sideprosjektene hans, f.eks. Peccatum. Ja duuh... Vet at kona hans heter ''Ihriel'' Men jeg leste at han hadde familie. Famile betyr vel evt barn også. Hvertfall det jeg ser på en familie som hvertfall. Og jeg hadde ikke hatt noe imot at Vegard lærer meg shitt med gitaren. Han driver jo å lærer på den lokale musikkbutikken i Notodden Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Porsgrunn og Skien eier. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Porsgrunn og Skien eier. Ja, men bare fordi det er 10 min unna dama. Notodden eier fordi Ihsahn bor der, Oslo eier fordi Simen Hæstnes bor der, Og Øyvind Mustaparta og Stian Thoresen, og Polen eier fordi Behemoth er derfra. Og Finland eier fordi Petri Lindroos, Kristian Ranta, Jukka Koskinen, Aleksander Kapalu, Alexi Laiho, Jari Maenpa, Pekka Kokko, Emppu Vorinen, Marko kaioken, Tarja Turunen, Janne Wirman, osv osv osv er derfra Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Porsgrunn/Skien har Platekompaniet. Nuff said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå