Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Som jeg da tyder at står for Jan Axel Blomberg aka Hellhammer fra Mayhem for de som ikke viste det.. Skyt meg om jeg tar feil:p

 

eller aka Hellhammer fra stort sett "alle" norske og noen utenlandske metal-band : P

 

Men, var en kar her på forumet (Tuttebobo?) som sa'n hadde prata med Jan Axel som sa at Sverd, keyboardisten, drev å lagde sanger nå for tida. Men så vidt jeg vet er det ikke kommet noen offisielle nyheter om et evt. nytt album. Om det mot all formodning skulle kommer mer under navnet Arcturus blir jeg så glad at jeg gråter.

 

Er forresten nytt Rammstein-album under inspilling nå for tida...

 

Det blir Arcturus, det har "vært på is" som Herr Blomberg så fint sa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det ikke før jeg får hørt det... men uansett. Vet du om noen evnt. line-up? Medlemmene har jo sittet rimelig løst i Arcturus...

 

 

Og, det nye Rammstein-albummet skal vistnok bli hardere enn tidligere. Et lite klipp av Schneider som spiller inn et trommespor ligger ute på den offisielle sida. Tromminga virker mer spennende enn tidligere, da jeg synes at Rammstein i grunn har hatt litt kjedelige, stright forward trommespor, spesielt på de gammle platene. Kan nesten virke som om at Schneider er redd for å slå på andre symbaler enn high-hat-en.

Lenke til kommentar
Tror det ikke før jeg får hørt det... men uansett. Vet du om noen evnt. line-up? Medlemmene har jo sittet rimelig løst i Arcturus...

 

 

Og, det nye Rammstein-albummet skal vistnok bli hardere enn tidligere. Et lite klipp av Schneider som spiller inn et trommespor ligger ute på den offisielle sida. Tromminga virker mer spennende enn tidligere, da jeg synes at Rammstein i grunn har hatt litt kjedelige, stright forward trommespor, spesielt på de gammle platene. Kan nesten virke som om at Schneider er redd for å slå på andre symbaler enn high-hat-en.

 

Blir vel Sideshow line-up så vidt jeg veit.

Lenke til kommentar

Bare godt av litt dårlige ordspill :)

 

CODE ANNOUNCE NEW ALBUM TITLE

 

 

And lo they cried:

"RESPLENDENT GROTESQUE"!!

 

Our labour of broken-hearted skeletal love, four years in the making, is

finally near completion. Songs of necrospiritual dust and desertion, crafted

by bony hands in blackbird gloves, are now in the final mastering stage.

Fingers on the glass moved towards the letters and spelled out the name

"RESPLENDENT GROTESQUE" and thus the name was branded across the bindings.

 

Soon we'll dispatch the completed works to the pressing plant and update you

with a few samples, music and artwork and the final tracklisting . . .

 

"LET'S GET SKELETAL,

NECROSPIRITUAL!"

 

The Wayward Pastors - CODE

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...