Tuttebobo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Som jeg da tyder at står for Jan Axel Blomberg aka Hellhammer fra Mayhem for de som ikke viste det.. Skyt meg om jeg tar feil:p eller aka Hellhammer fra stort sett "alle" norske og noen utenlandske metal-band : P Men, var en kar her på forumet (Tuttebobo?) som sa'n hadde prata med Jan Axel som sa at Sverd, keyboardisten, drev å lagde sanger nå for tida. Men så vidt jeg vet er det ikke kommet noen offisielle nyheter om et evt. nytt album. Om det mot all formodning skulle kommer mer under navnet Arcturus blir jeg så glad at jeg gråter. Er forresten nytt Rammstein-album under inspilling nå for tida... Det blir Arcturus, det har "vært på is" som Herr Blomberg så fint sa. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tror det ikke før jeg får hørt det... men uansett. Vet du om noen evnt. line-up? Medlemmene har jo sittet rimelig løst i Arcturus... Og, det nye Rammstein-albummet skal vistnok bli hardere enn tidligere. Et lite klipp av Schneider som spiller inn et trommespor ligger ute på den offisielle sida. Tromminga virker mer spennende enn tidligere, da jeg synes at Rammstein i grunn har hatt litt kjedelige, stright forward trommespor, spesielt på de gammle platene. Kan nesten virke som om at Schneider er redd for å slå på andre symbaler enn high-hat-en. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ich werde = Jeg vil C'est super. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tror det ikke før jeg får hørt det... men uansett. Vet du om noen evnt. line-up? Medlemmene har jo sittet rimelig løst i Arcturus... Og, det nye Rammstein-albummet skal vistnok bli hardere enn tidligere. Et lite klipp av Schneider som spiller inn et trommespor ligger ute på den offisielle sida. Tromminga virker mer spennende enn tidligere, da jeg synes at Rammstein i grunn har hatt litt kjedelige, stright forward trommespor, spesielt på de gammle platene. Kan nesten virke som om at Schneider er redd for å slå på andre symbaler enn high-hat-en. Blir vel Sideshow line-up så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen her med mye peiling på The Amenta? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som har hørt om Bloodsimple? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som har hørt om Bloodsimple? Husker at jeg hørte på de da jeg "startet og høre på metall" Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hørtes ut som simple greier. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lurer på en ting ang. play.com. Hvor lenge har det tatt med dere fra da det har blitt "posted" til dere har fått tingerne? har gått 10 dager på det ene albume nå. Og er det muligheter for at det blir stoppet i tollen? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Pleier å ta godt over en uke for meg. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hørtes ut som simple greier. :!: Der lo jeg da. Godt med litt humor, har jeg hørt. Ellers er nok ikke Bloodsimple noe for mine ører, nei. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Bare godt av litt dårlige ordspill CODE ANNOUNCE NEW ALBUM TITLE And lo they cried: "RESPLENDENT GROTESQUE"!! Our labour of broken-hearted skeletal love, four years in the making, is finally near completion. Songs of necrospiritual dust and desertion, crafted by bony hands in blackbird gloves, are now in the final mastering stage. Fingers on the glass moved towards the letters and spelled out the name "RESPLENDENT GROTESQUE" and thus the name was branded across the bindings. Soon we'll dispatch the completed works to the pressing plant and update you with a few samples, music and artwork and the final tracklisting . . . "LET'S GET SKELETAL, NECROSPIRITUAL!" The Wayward Pastors - CODE Endret 24. november 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ingen som er på Unholy Alliance i dag eller? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skulle gjerne ha vært der, men dårlig råda gitt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ingen som er på Unholy Alliance i dag eller? Mæh, få inn noe frekt så kommer jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg gadd ikke å dra når lista er sånn: Mastodon - drit Trivium - drit Amon Amarth - bra, men ikke noe gode på å holde publikum varme Slayer - Fett som faen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Gammal slayer er allright, de har gått ut på dato nu. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Gammal slayer er allright, de har gått ut på dato nu. Nyeste låta var jo rå som fæn! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 www.myspace.com/theamenta ganske kul industriell metall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå