Tuttebobo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Koldbrann+Sarkom+Stillhet i dag! Ugg! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Fengende melodeath ft$! Penga, penga, penga - drivkraften til å holde på slik som de gjør. Det var ikke motivasjonen til de tidligere albumene. The Dragon's Flight Across The Waves når som helst istedenfor noe etter 2002! Sjekk ut Norther. Ingen ha rmer fengende melo sanger enn de. Og de er fortsatt i skyggen Norther er bra det, men de når ikke COB til anklene en gang! Lenge leve Bodom! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som har noe info om noe nytt Arcturus-materiale? In the making! Kilde? De står forstatt som Split-up på Metal Archives. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som har noe info om noe nytt Arcturus-materiale? In the making! Kilde? De står forstatt som Split-up på Metal Archives. Jan Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Som jeg da tyder at står for Jan Axel Blomberg aka Hellhammer fra Mayhem for de som ikke viste det.. Skyt meg om jeg tar feil:p Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Burning the Masses, Bitches http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendID=7392412 Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Som jeg da tyder at står for Jan Axel Blomberg aka Hellhammer fra Mayhem for de som ikke viste det.. Skyt meg om jeg tar feil:p eller aka Hellhammer fra stort sett "alle" norske og noen utenlandske metal-band : P Men, var en kar her på forumet (Tuttebobo?) som sa'n hadde prata med Jan Axel som sa at Sverd, keyboardisten, drev å lagde sanger nå for tida. Men så vidt jeg vet er det ikke kommet noen offisielle nyheter om et evt. nytt album. Om det mot all formodning skulle kommer mer under navnet Arcturus blir jeg så glad at jeg gråter. Er forresten nytt Rammstein-album under inspilling nå for tida... Endret 22. november 2008 av uberkvaal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rosenrot var relativt kjipt i forhold til de andre skivene deres, får satse på at tyskerne gir oss litt mer pupp denne gangen. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Gleder meg til nye CC skiva! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rosenrot var relativt kjipt i forhold til de andre skivene deres, får satse på at tyskerne gir oss litt mer pupp denne gangen. Jeg syns Rosenrot var en av de beste jeg Men det jeg ikke likte er at jeg blir depprimert av noen av sangene Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, Rosenrot var bra, likte særlig godt tittel sporet med samme navn... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Sorry, Rammstein var discoteket i 7. klasse. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rammstein på disco Uff... Rammstein har noen slagere, det er ikke å stikke under en stol. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rammstein på disco Uff... Rammstein har noen slagere, det er ikke å stikke under en stol. Det som ikke er til å stikke under en stol er at så fort det er snakk om noe skikkelig lett og luftig enkel og myk "metall" så kvikkner du til! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hehe, neida. Er ikke noe fan av den blo svarte døds metallen, sånn er det bare. Liker mer melodiøs døds metal, som ScarSymmetry, InFlames og AsILayDying, men hører også på Hatebreed og det fantastiske bandet Machine Head Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du er på god vei, men ikke helt ( ), men test ut . Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg kan ikke tysk. Utdyp. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ich werde = Jeg vil Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Circle of Dead Children will enter Mr. Smalls Studio in Pittsburgh, Pennsylvania today to begin recording the follow up to 2005's Zero Comfort Margin ep. Mixing and mastering will be handled by Scott Hull @ Visceral Sound in Bethesda, Maryland. Psalm of the Grand Destroyer will contain at least 14 new tracks and be released by Willowtip Records in the Spring of 2009. Some folks have commented about how long it's taken us to come out with a new release. First off, eat a dick. Secondly, let me explain: We'll bypass the crazy events from 1998-2003. After releasing 2003's Human Harvest, we had no drummer for a year. Mike Bartek was added to the band and we recorded the 2005 ep, Zero Comfort Margin. It was an ep because Mike was scheduled for bone-graft surgery and we wanted to record & release something before he was out-of-commission from that. So we recorded all the songs we had written with him up to that point and he jammed it out with a broken wrist. In 2006 we got rid of Mike. So from 2006-07, we again had no drummer. We added Matt Francis on drums, but with one hangup, he was living 350 miles away. Until very recently when Matt moved to Pittsburgh, that's just the way it was so practices were sporadic. 2007 also saw Joe get diagnosed with a potentially terminal illness which he eventually pulled through from, but that event also took a lot of time off the calender. Difficult to write, record or play live when that's the reality of the band. But instead of stopping, we've pushed on again and are excited to be able to record these songs, the majority of which were written several years ago. Hails to you guys who have stuck around with us! CODC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå