Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fengende melodeath ft$! Penga, penga, penga - drivkraften til å holde på slik som de gjør. Det var ikke motivasjonen til de tidligere albumene. The Dragon's Flight Across The Waves når som helst istedenfor noe etter 2002!

 

Sjekk ut Norther. Ingen ha rmer fengende melo sanger enn de. Og de er fortsatt i skyggen

 

Norther er bra det, men de når ikke COB til anklene en gang! :tease:

Lenge leve Bodom!

Lenke til kommentar
Som jeg da tyder at står for Jan Axel Blomberg aka Hellhammer fra Mayhem for de som ikke viste det.. Skyt meg om jeg tar feil:p

 

eller aka Hellhammer fra stort sett "alle" norske og noen utenlandske metal-band : P

 

Men, var en kar her på forumet (Tuttebobo?) som sa'n hadde prata med Jan Axel som sa at Sverd, keyboardisten, drev å lagde sanger nå for tida. Men så vidt jeg vet er det ikke kommet noen offisielle nyheter om et evt. nytt album. Om det mot all formodning skulle kommer mer under navnet Arcturus blir jeg så glad at jeg gråter.

 

Er forresten nytt Rammstein-album under inspilling nå for tida...

Endret av uberkvaal
Lenke til kommentar
Circle of Dead Children will enter Mr. Smalls Studio in Pittsburgh, Pennsylvania today to begin recording the follow up to 2005's Zero Comfort Margin ep. Mixing and mastering will be handled by Scott Hull @ Visceral Sound in Bethesda, Maryland.

 

Psalm of the Grand Destroyer will contain at least 14 new tracks and be released by Willowtip Records in the Spring of 2009.

 

Some folks have commented about how long it's taken us to come out with a new release. First off, eat a dick. Secondly, let me explain:

 

We'll bypass the crazy events from 1998-2003. After releasing 2003's Human Harvest, we had no drummer for a year. Mike Bartek was added to the band and we recorded the 2005 ep, Zero Comfort Margin. It was an ep because Mike was scheduled for bone-graft surgery and we wanted to record & release something before he was out-of-commission from that. So we recorded all the songs we had written with him up to that point and he jammed it out with a broken wrist. In 2006 we got rid of Mike. So from 2006-07, we again had no drummer. We added Matt Francis on drums, but with one hangup, he was living 350 miles away. Until very recently when Matt moved to Pittsburgh, that's just the way it was so practices were sporadic. 2007 also saw Joe get diagnosed with a potentially terminal illness which he eventually pulled through from, but that event also took a lot of time off the calender. Difficult to write, record or play live when that's the reality of the band. But instead of stopping, we've pushed on again and are excited to be able to record these songs, the majority of which were written several years ago.

 

Hails to you guys who have stuck around with us!

CODC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...