Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri hørt noe fra Mastadon men Trivium er nedtur deluxe. Tilbake i tiden da jeg likte metalcore likte jeg det ene albumet fra Trivium, Ascendancy het det? heldighvis hører jeg ikke på de nå lenger. Man blir mobba nå til dags for å høre på sånt crap xD. Hadde ikke hørt på det uansett da :D . wannabe slayer.

 

Og for å vekke tråden litt:

 

 

Slayer > Metallica

 

Hør på Mastodon. Sjekk det ut. Selvfølgelig har vi alle hatt vår flaue periode, jeg digga Trivium i 8.klasse.

Slayer > Metallica er uvesentlig og går aldri opp her.

Lenke til kommentar
Flaue ja.

 

Da jeg hørte på Bullet for my valentine også. Helt forferdelig.

 

 

Det er vel en poser i alle.

På skolen min er det en kis som går med langt hår. Og frakk med Darkthrone på. Men under (tskjorta) er det System of a down xD Forskjell?

 

Å? Jeg hører både på SOAD og Darkthrone. Kan jo ikke drive å låse meg helt fast til en sjanger.

Lenke til kommentar
Flaue ja.

 

Da jeg hørte på Bullet for my valentine også. Helt forferdelig.

 

 

Det er vel en poser i alle.

På skolen min er det en kis som går med langt hår. Og frakk med Darkthrone på. Men under (tskjorta) er det System of a down xD Forskjell?

 

Å? Jeg hører både på SOAD og Darkthrone. Kan jo ikke drive å låse meg helt fast til en sjanger.

 

Ja jeg hører også på det. Men hvis en fra f.eks. brazil som hører på BARE ''real'' metal som krisiun og tsjuder osv. hadde sett deg hadde han kalt deg for en ''poser'' Det er litt kjipt. Liksom de som hører på Cradle of Filth kan jo å bli mobba xD det er latterlig.

 

 

Og ALLE skivene til Norther er bra ;) Du burde høre på A Fallen Star, Blackhearted, Darkest Time og Dream og Death Unlimited. Det gjelder alle (6) Det er anbefalt på det sterkeste

 

 

Edit: Ser at Opeth er på tour, i Sverige, Frankrike, Belgia, Tyskland, Frankrike, Finland. England osv. Men ikke Norge :( Lite kjipt. Eller har de vært her alt?

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...