Muggkaare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 VBE er fett som faen. Sjekk ut Virus! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Fy faen så jævlig All That Remains, Chimaira og Killswitch Engage er. Trengte bare å høre 3 sekunder midt i videoen for å forstå at dette ikke var slik jeg liker det. Tenker heller vi sier Vital Remains: Battle Ground Endret 16. november 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fy faen så jævlig All That Remains, Chimaira og Killswitch Engage er. Trengte bare å høre 3 sekunder midt i videoen for å forstå at dette ikke var slik jeg liker det. Tenker heller vi sier Vital Remains: Battle Ground Vital Remains er fantastisk bra. Dechristianize er en av tidenes låter: http://uk.youtube.com/watch?v=5gTCgYurcVs Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Wallachia-samlingen min er komplett! Nå mangler jeg bare nyalbumet som kommer neste år. Endret 16. november 2008 av Astralnoise Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som har noen gode album ifra Moonsorrow å anbefale? Eneste jeg har nå er Tulimyrski. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 V: Hävitetty er det eneste albumet av dem jeg har, men det er virkelig verdt en liten tur på butikken. To låter på en halvtime hver Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som har noen gode album ifra Moonsorrow å anbefale? Eneste jeg har nå er Tulimyrski. Liker best Suden Uni selv, Kivenkantaja er heller ikke dårlig. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som har noen gode album ifra Moonsorrow å anbefale? Eneste jeg har nå er Tulimyrski. Liker best Suden Uni selv, Kivenkantaja er heller ikke dårlig. Var de jeg vurdert, så tenker meg det blir de 2 jeg bestiller Begge koster bare 99 på cdon, så får håpe de er på lager Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=108991 Var det ikke en herfra som spilte i Vreid ellns? Baroness - Red Album er konge btw! sjekk ut! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fy faen så jævlig All That Remains, Chimaira og Killswitch Engage er. Trengte bare å høre 3 sekunder midt i videoen for å forstå at dette ikke var slik jeg liker det. ENig i All that remains og chimaira, men killswitch er epic win. Brukte litt tid på å få sansen for musikken deres selv, men da den først satt i hodet, nektet den å dra uten kamp. Noe jeg er glad for. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ENig i All that remains og chimaira, men killswitch er epic win. Brukte litt tid på å få sansen for musikken deres selv, men da den først satt i hodet, nektet den å dra uten kamp. Noe jeg er glad for. Og det var bandet jeg ikke hadde hørt særlig mye av, så greit nok det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Husker jeg fikk dilla på KSE's My Curse.. Det var tider. Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Glad jeg aldri har hatt dilla på KSE Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, det hadde vært synd på deg. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Killswitch er OK det, liker Holy Diver coveren deres. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 KSE er helt forferdelig, rett og slett! Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har hørt noen sanger av Killswitch Engage, men det fallt ikke helt i smak. Ingen her som hører på post-metal ala Isis da? fortjener en lytt (videoen har en litt grov slutt, så er dere advart). Er nemlig på jakt etter musikk som ligner, så hvis noen har et forlag eller fler så er det bare å komme med dem. Gjerne med ren vokal eller intrumental. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Tja, Khoma er det eneste bandet i den gata med cleanvokal som jeg vet om. Ellers har vi jo noen gode instrumentale band som Pelican, Omega Massif, Ocoai og Tides. Og om litt røffere vokal ikke er så farlig: Callisto, Year of No Light, Rosetta, Mouth of the Architect, Cult of Luna og selvsagt Neurosis. Det burde vel holde? Endret 17. november 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Wallachia-samlingen min er komplett! Nå mangler jeg bare nyalbumet som kommer neste år. Herlig Er det mulig og kjøpe noen av de platene noen plass i dag? Endret 17. november 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har hørt noen sanger av Killswitch Engage, men det fallt ikke helt i smak. Ingen her som hører på post-metal ala Isis da? fortjener en lytt (videoen har en litt grov slutt, så er dere advart). Er nemlig på jakt etter musikk som ligner, så hvis noen har et forlag eller fler så er det bare å komme med dem. Gjerne med ren vokal eller intrumental. Back When Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå