Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen så jævlig All That Remains, Chimaira og Killswitch Engage er. Trengte bare å høre 3 sekunder midt i videoen for å forstå at dette ikke var slik jeg liker det.

ENig i All that remains og chimaira, men killswitch er epic win. Brukte litt tid på å få sansen for musikken deres selv, men da den først satt i hodet, nektet den å dra uten kamp. Noe jeg er glad for.

Lenke til kommentar
ENig i All that remains og chimaira, men killswitch er epic win. Brukte litt tid på å få sansen for musikken deres selv, men da den først satt i hodet, nektet den å dra uten kamp. Noe jeg er glad for.

Og det var bandet jeg ikke hadde hørt særlig mye av, så greit nok det.

Lenke til kommentar

Har hørt noen sanger av Killswitch Engage, men det fallt ikke helt i smak.

Ingen her som hører på post-metal ala Isis da?

fortjener en lytt (videoen har en litt grov slutt, så er dere advart). Er nemlig på jakt etter musikk som ligner, så hvis noen har et forlag eller fler så er det bare å komme med dem. Gjerne med ren vokal eller intrumental.
Lenke til kommentar
Har hørt noen sanger av Killswitch Engage, men det fallt ikke helt i smak.

Ingen her som hører på post-metal ala Isis da?

fortjener en lytt (videoen har en litt grov slutt, så er dere advart). Er nemlig på jakt etter musikk som ligner, så hvis noen har et forlag eller fler så er det bare å komme med dem. Gjerne med ren vokal eller intrumental.

Back When

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...