huf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ufattelig fett cover. Tenkte jeg skulle kline til med litt musikk nå som lønningen er inne på kontoen, folk med anbefalinger? Under kva sjanger? Thrash? Black? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ville kjøpt 3 inches of blood - Fire up the blades. Heftig heavy metal med passende vokal. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ville kjøpt 3 inches of blood - Fire up the blades. Heftig heavy metal med passende vokal. Advance And Vanquish eier ræva av alt annet fra 3iob Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Neslepaks kom med en og annen anbefaling for en stund siden, lyst til å gjenta de? - Hmmm. Hugsar ikkje kva det var for noko. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ufattelig fett cover. Tenkte jeg skulle kline til med litt musikk nå som lønningen er inne på kontoen, folk med anbefalinger? Cynic - Focus Atheist - Piece of Time/Unquestionable Presence/Elements Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice Death - Human Gorguts - Obscura/From Wisdom to Hate Immolation - Unholy Cult/Close to A World Below/Failures for Gods Lykathea Aflame - Elvenefris Neurosis - A Sun That Never Sets/The Eye of Every Storm/Given to the Rising Nocturnus - The Key Psycroptic - Symbols of Failure Sadus - Illusions Suffocation - Pierced From Within/Effigy of the Forgotten Witchcraft - S/T Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ufattelig fett cover. Tenkte jeg skulle kline til med litt musikk nå som lønningen er inne på kontoen, folk med anbefalinger? Immolation - Unholy Cult/Close to A World Below/Failures for Gods Kva med å nemne den gode skiva dei har? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 noen som har et celtic frost album og anbefale?? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 noen som har et celtic frost album og anbefale?? To Mega Therion og Morbid Tales. Resten er ikkje noko å bry seg om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 De har gjort så mye stusselig opp gjennom årene siden TMT at det vil være veldig hit and miss å sjekke de andre skivene. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ufattelig fett cover. Tenkte jeg skulle kline til med litt musikk nå som lønningen er inne på kontoen, folk med anbefalinger? Immolation - Unholy Cult/Close to A World Below/Failures for Gods Kva med å nemne den gode skiva dei har? Regnar med at det er Dawn of Possession du meinar, men syns den er blant dei svakaste, sjølv om eg kunne like godt nevnt alle, sidan dei ikkje har ei låt som er middels ei gong. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Cynic - FocusAtheist - Piece of Time/Unquestionable Presence/Elements Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice Death - Human Gorguts - Obscura/From Wisdom to Hate Immolation - Unholy Cult/Close to A World Below/Failures for Gods Lykathea Aflame - Elvenefris Neurosis - A Sun That Never Sets/The Eye of Every Storm/Given to the Rising Nocturnus - The Key Psycroptic - Symbols of Failure Sadus - Illusions Suffocation - Pierced From Within/Effigy of the Forgotten Witchcraft - S/T Knall skive. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 noen som har et celtic frost album og anbefale?? To Mega Therion og Morbid Tales. Resten er ikkje noko å bry seg om. Man skulle vel ikke være litt mer objektiv å nevne at mannen kunne ha meget god verdi av å høre på "Into The Pandemonium" som er ett fantastisk album? Jeg trodde man skulle begynne å være litt mindre barstant her? Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Anbefal noe bra av Queensrÿche! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 noen som har et celtic frost album og anbefale?? To Mega Therion og Morbid Tales. Resten er ikkje noko å bry seg om. Man skulle vel ikke være litt mer objektiv å nevne at mannen kunne ha meget god verdi av å høre på "Into The Pandemonium" som er ett fantastisk album? Jeg trodde man skulle begynne å være litt mindre barstant her? Være objektiv? Da må eg ramse opp samtlege skiver. Anbefal gjerne ITP, men den går ikkje eg god for. Barstant, kva er det? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 http://www.myspace.com/blottedscience Kan ikke si det ikke er teknisk hvertfall.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) http://www.myspace.com/blottedscience Kan ikke si det ikke er teknisk hvertfall.. Faktisk noe av det bedre jeg har hørt denne på lenge. Watchtower og Deathrow født på ny. http://www.myspace.com/deathrowfans http://www.myspace.com/watchtowermetal Endret 31. oktober 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Anbefal noe bra av Queensrÿche! Sjekk albumguiden du Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Anbefal noe bra av Queensrÿche! Jeg har hørt mye på Empire. Strøkent på grensen til polert. Men duger allikevel. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Min favoritt er Promised Land, anderledes og deres siste essensielle i mine øyne. Edit: Forresten er Monotheist (Limited Edition) av Celtic Frost bra, bare en greier å glemme "the good old days". Endret 31. oktober 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Min favoritt er Promised Land, anderledes og deres siste essensielle i mine øyne. Edit: Forresten er Monotheist av Celtic Frost bra, bare en greier å glemme "the good old days". Skal du bare høre en låt av Queensrÿche må det være... coverlåten Scarborough Fair. Det er stor musikk. Endret 31. oktober 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå