Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

300 kroner er da faen meg INGENTING for å se cannibal corpse. Skjerp dere, for faen.

Ikke rart festivaler går ad undas en etter en her i landet, når folk spinker og sparer på 2-300 kroner pga ett band i lineupen de ikke vil se, og derfor lar være å dra.

Gunfest 2008 ble nylig kansellert fordi billettsalget sviktet på forhånd så de ikke greide å dra det iland økonomisk.

Lineupen var:

Cathedral

Nachtmystium

Mustasch-Silver

Electric Wizard -Devils blood

Witchcraft - Rwake-Fucked up

Grand Magus - �rabrot - Grief

The Lamp of Thoth -Ansur

Seppo Goes to Holocaust

Graveyard - Lonely Kamel

Haust - She Said Destroy

Aviendha - Grifteg�rd-Marionette

Sanctuary In Blasphemy

Tombstones - Simms-Watts

Trap Them - Harpoona

Metalfolk i Norge bør skjemmes over at vi ikke går oftere på konserter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Sånn er det når gamle storheter ikke selger nok billetter til å fylle opp en 200-seters venue engang.

Snikksnakk! CC har solgt bra med billetter hver gang de har gjestet Norge, bla. solgte de ut både i Sandnes, Oslo, Bergen og Trondheim under mini-Norgesturnéen deres i 2004 såvidt jeg husker.

Problemet ligger i at 80% av alle band som kommer til Norge spiller i Oslo (ja, jeg trekker prosenttall ut av rasshølet nå), og det er grenser for hvor mange ganger man gidder å se det samme bandet hvert år, samt bergensere. Fysj.

Lenke til kommentar
Sånn er det når gamle storheter ikke selger nok billetter til å fylle opp en 200-seters venue engang.

Snikksnakk! CC har solgt bra med billetter hver gang de har gjestet Norge, bla. solgte de ut både i Sandnes, Oslo, Bergen og Trondheim under mini-Norgesturnéen deres i 2004 såvidt jeg husker.

De solgte ikke ut når de var i Sandnes. Oppmøtet her var temmelig skuffende. Tror det var rundt 400 som kom.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
300 kroner er da faen meg INGENTING for å se cannibal corpse. Skjerp dere, for faen.

Ikke rart festivaler går ad undas en etter en her i landet, når folk spinker og sparer på 2-300 kroner pga ett band i lineupen de ikke vil se, og derfor lar være å dra.

Gunfest 2008 ble nylig kansellert fordi billettsalget sviktet på forhånd så de ikke greide å dra det iland økonomisk.

Lineupen var:

Cathedral

Nachtmystium

Mustasch-Silver

Electric Wizard -Devils blood

Witchcraft - Rwake-Fucked up

Grand Magus - �rabrot - Grief

The Lamp of Thoth -Ansur

Seppo Goes to Holocaust

Graveyard - Lonely Kamel

Haust - She Said Destroy

Aviendha - Grifteg�rd-Marionette

Sanctuary In Blasphemy

Tombstones - Simms-Watts

Trap Them - Harpoona

Metalfolk i Norge bør skjemmes over at vi ikke går oftere på konserter.

Agree 100%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...