Deadringer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Cannibal Corpse er vel et av verdens mest kjente daumetallband, så jeg har litt problemer med å se for meg at de ikke klarer å fylle rockefeller alene. Eller i hvertfall John Dee. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så hvorfor ser vi ikke stadionturneer med CC da? Nemlig. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Cannabis Corpse kan varme opp for Cannibal Corpse.. "hehe" Synes faktisk Cannabis er bedre!!! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Satyr intervjuer Joey Jordison Satyricon på P3s Kompani Knudsen Får håpe CoB-fansen får god plass når bandet skal spille da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haha, sært, sitte med maska på intervju. Får Hostel-assosiasjoner. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=QnBmYCfUxcw...feature=related Ny sang fra Behemoth's nye Ep Ezkaton, hør også den nye versjonen av Chant for Eshacton 2000. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Klassisk norsk svartmetall, Stillhet - Gjemt i skyggene. Yay! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hva faen! Skal Cannibal Corpse være support for Children of Bodom?!?! Bare jeg som synes det burde være motsatt? Når? Cannibal Corpse fylte opp Betong for et par år tilbake. Sammen med Skinless og Prostitute Disfigurement! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) 26. februar er det vel. Edit: Og det er veldig uaktuelt å betale 300 kr bare for å se CC, de 2 andre banda er DRIT! Endret 15. november 2008 av King_P Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Når? 26. februar 09. Lurer på å ta turen innom kun for å se CC. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) 300 kroner er da faen meg INGENTING for å se cannibal corpse. Skjerp dere, for faen. Ikke rart festivaler går ad undas en etter en her i landet, når folk spinker og sparer på 2-300 kroner pga ett band i lineupen de ikke vil se, og derfor lar være å dra. Gunfest 2008 ble nylig kansellert fordi billettsalget sviktet på forhånd så de ikke greide å dra det iland økonomisk. Lineupen var: Cathedral Nachtmystium Mustasch-Silver Electric Wizard -Devils blood Witchcraft - Rwake-Fucked up Grand Magus - �rabrot - Grief The Lamp of Thoth -Ansur Seppo Goes to Holocaust Graveyard - Lonely Kamel Haust - She Said Destroy Aviendha - Grifteg�rd-Marionette Sanctuary In Blasphemy Tombstones - Simms-Watts Trap Them - Harpoona Metalfolk i Norge bør skjemmes over at vi ikke går oftere på konserter. Endret 15. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå var det heller Gunfest som tok seg vann over hodet og satset altfor mye på forhåndssalget. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Sånn er det når gamle storheter ikke selger nok billetter til å fylle opp en 200-seters venue engang. Snikksnakk! CC har solgt bra med billetter hver gang de har gjestet Norge, bla. solgte de ut både i Sandnes, Oslo, Bergen og Trondheim under mini-Norgesturnéen deres i 2004 såvidt jeg husker. Problemet ligger i at 80% av alle band som kommer til Norge spiller i Oslo (ja, jeg trekker prosenttall ut av rasshølet nå), og det er grenser for hvor mange ganger man gidder å se det samme bandet hvert år, samt bergensere. Fysj. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Sånn er det når gamle storheter ikke selger nok billetter til å fylle opp en 200-seters venue engang. Snikksnakk! CC har solgt bra med billetter hver gang de har gjestet Norge, bla. solgte de ut både i Sandnes, Oslo, Bergen og Trondheim under mini-Norgesturnéen deres i 2004 såvidt jeg husker. De solgte ikke ut når de var i Sandnes. Oppmøtet her var temmelig skuffende. Tror det var rundt 400 som kom. Endret 15. november 2008 av Venerable Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Sjekket det opp nå. 400 solgte av 450 lagt ut for salg er overhodet ikke temmelig skuffende. Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 all that remains this calling det er tingen! http://www.youtube.com/watch?v=UcfLkrDXdn8 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan ikke si at jeg er enig, holder meg heller til Chimaira og Killswitch Engage. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 300 kroner er da faen meg INGENTING for å se cannibal corpse. Skjerp dere, for faen.Ikke rart festivaler går ad undas en etter en her i landet, når folk spinker og sparer på 2-300 kroner pga ett band i lineupen de ikke vil se, og derfor lar være å dra. Gunfest 2008 ble nylig kansellert fordi billettsalget sviktet på forhånd så de ikke greide å dra det iland økonomisk. Lineupen var: Cathedral Nachtmystium Mustasch-Silver Electric Wizard -Devils blood Witchcraft - Rwake-Fucked up Grand Magus - �rabrot - Grief The Lamp of Thoth -Ansur Seppo Goes to Holocaust Graveyard - Lonely Kamel Haust - She Said Destroy Aviendha - Grifteg�rd-Marionette Sanctuary In Blasphemy Tombstones - Simms-Watts Trap Them - Harpoona Metalfolk i Norge bør skjemmes over at vi ikke går oftere på konserter. Agree 100% Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 300 spenn for ett band du har sett før til halve prisen og da med 2 fete band i tillegg blir for mye. Rett og slett! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Se hva jeg fant en sen lørdagskveld http://www.myspace.com/vedbuensende http://www.metal-archives.com/band.php?id=888 Hadde aldri hørt om en gang, men visst var det saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå