Papagenu Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Haha, tenkte akkuratt det samme Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hater Linkin Park selv. Så det at jeg hadde hørt alt jeg hadde på den listen, var en hvit løgn. Tok det jeg fant på verdensveven. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Mistress for Christmas - AC/DC. Den har ihvertfall ordet jul i tittelen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Copy paste fra annen tråd. Gjerne sleng på noen flere juleslagere Svenske Snobollskrieg spiller vintersportsmetall. Lol-band. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Woho! Nye Thyrfing albume har blir sendt. Can'T wait Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har nå blitt frelst av Cynic. Herregud som jeg gleder meg til å se de i desember. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har nå blitt frelst av Cynic. Herregud som jeg gleder meg til å se de i desember. Sammen med Opeth? Hvor? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har nå blitt frelst av Cynic. Herregud som jeg gleder meg til å se de i desember. Sammen med Opeth? Hvor? Jepp, og the Ocean. Brew House i Göteborg, 13. desember. Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det noen her som har fått med seg en konsert fra Heidenfest-turneen som pågår i disse dager? )) Jeg er så spent på å høre noe om de nye låtene til Månegarm.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Woho! Nye Thyrfing albume har blir sendt. Can'T wait Faen jeg følger så dårlig med... Bra du sier ifra! Endret 14. november 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 La ikke merke til det før jeg satt å bladde gjennom diverse band fra platekompaniet, for noen dager siden Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Lyrical Themes: Vikings (old), dark side of life (new) Jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg har nå blitt frelst av Cynic. Herregud som jeg gleder meg til å se de i desember. Får (forhåpentligvis!) den nye cd'n i posten i dag, hvis megastore holder det de lover! Fy faen som jeg gleder meg!! Skulle gjerne sett Cynic+Opeth i desember, men jobben står i veien:( Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva faen! Skal Cannibal Corpse være support for Children of Bodom?!?! Bare jeg som synes det burde være motsatt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva faen! Skal Cannibal Corpse være support for Children of Bodom?!?! Bare jeg som synes det burde være motsatt? Haha, så jævla mongolid. La oss ha AC/DC som support for Dragonforce når vi først er i gang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Cannabis Corpse kan varme opp for Cannibal Corpse.. "hehe" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Sånn er det når gamle storheter ikke selger nok billetter til å fylle opp en 200-seters venue engang. Da blir de klatta på som support for et nyere band. En slik turne er for å tjene penger, ikke for å diskutere hvem av bandene som har mest cred, da. Den kalde, harde realiteten er at COB selger ut 10000 seters arenaer *sånn*, mens CC selger ut en klubb på en god dag. Penger er penger. Endret 14. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Trodde heller et band som CC ville spilt for 50 styk fans en 200 COBtryner... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) De vil tjene penger så de har mat på bordet og kan forsørge unger og barn..de tenker nok ikke på hvem som har mere oldschool-cred. Fans er fans, og de betaler AKA penger i kassa og mat på bordet. Du kan ikke kalle det "sellout". Band som lever av musikken må ha et slikt boost innimellom for å greie å overleve. Som Jens Johansson sa om 80-tallet når han turnerte nesten hele året med Malmsteen. "Hva gjør du når kona/kjæresten hjemme ringer og gråter fordi hun ikke kan betale strømregninga eller ikke har råd til å kjøpe mat, mens du sitter på en kald buss i Tyskland mellom 2 konserter?" Endret 14. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå