CypheroN Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Play.com har så mye jeg vil ha. Hvor er alle pengene jeg trenger Snart Jul nå Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 damn, illdisposed albuma jeg bestillte var visst utgått.. Noen andre plasser jeg kan bestille albumene fra? Cdon eller platekompaniet hadde de ikke. http://www.play.com/Music/CD/6-/Search.htm...;searchsource=1 Takker. Hvordan er leveringstiden viss de har platene på lager? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 damn, illdisposed albuma jeg bestillte var visst utgått.. Noen andre plasser jeg kan bestille albumene fra? Cdon eller platekompaniet hadde de ikke. http://www.play.com/Music/CD/6-/Search.htm...;searchsource=1 Takker. Hvordan er leveringstiden viss de har platene på lager? Kommer litt an på hvor i landet du bor, men har tatt for det meste nøyaktig en uke til meg. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Får da ikke til å skriv "Ø" i adresse felte, der jeg skal lage meg bruker. Kan jeg da skrive "O" isteden for? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Selvfølgelig, det er jo bare for at folka i posten skal skjønne hvilken addresse det er snakk om... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da var det bestillt. Gratis frakt å fra play.com, herlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Vent noen dager og sjekk ordrestatus. Play.com sier ikke fra på mail. Jeg bestilte en DVD+4-5 plater derfra, og det gikk et par uker før jeg begynte å lure på hvorfor hele ordren aldri dukka opp i posten. Sjekka ordrestatus, der sto det at DVD'n var gått ut av produksjon (musikk-DVD). Så da holdt de igjen hele ordren. Jeg måtte maile kundeservice for å få sendt resten uten DVD'n som ikke gikk å få tak i. Endret 11. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du kan alltids bestille tinga via PlayTrade også, som regel billigere og like greit (ofte treigere postgang, men det er nå så) Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Kan noen anbefale noe Industriel/synth/techno daumetal alla The Monolith Deathcult eller The Project Hate? Endret 12. november 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gojiras nyeste er så sjukt knall. Nydelig basstromme-lyd Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gojiras nyeste er så sjukt knall. Nydelig basstromme-lyd Støttes. Blir bedre og bedre med hver gjennomlytting. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gojiras nyeste er så sjukt knall. Nydelig basstromme-lyd Støttes. Blir bedre og bedre med hver gjennomlytting. Nettopp. Har tatt meg skikkelig tid de siste timene. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva er egentlig Picture disc? Er det en vinyl som ser annerledes ut? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva er egentlig Picture disc? Er det en vinyl som ser annerledes ut? Print rett på plastikken. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er The Ocean noe tess? Har ikke hørt de, men skal på konsert med de, så må vel skaffe meg noe av de. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 The Ocean er fine saker, sjekk ut den nyeste plata deres, Precambrian. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ho ho ho. Metal nissen bringer gaver fra musikkarkivet sitt. Hells bells - AC/DC Et barn er dødt i bethlehem - LJÅ Twisted Christmas - Twisted Sister's Black Christmas - Venom No presents for Christmas - King Diamond Thank God It's Christmas - Queen My December - Linkin Park Christmas With The Devil - Spinal Tap GARY HOEY Ho Ho Hoey Ho Ho Hoey II Trans-Siberian Orchestra har mye gromt Christmas Eve & Other Stories The Christmas Attic The Lost Christmas Eve A Brutal Christmas - CHRISTMAS GONE METAL 1. Angels We Have Heard on High by Archer 2. God Rest Ye Merry Gentlemen by Kekal 3. Mary Did You Know? by Royal Anguish 4. Coventry Carol (Lully Lullay) by Frank's Enemy 5. Let All Mortal Flesh Keep Silcen/O Come Emmanuel by Frost Like Ashes 6. The Little Drummer Boy by Tortured Conscience 7. O Come All Ye Faithful by Hearken 8. Child Messiah by Death Requisite 9. O Holy Night by EverSINcEve 10. God Rest Ye Merry Gentlement (take 2) by Faithbomb 11. Joy To The World by Pure Defiance Hair metal grupper fra 80-tallet som synger julesanger http://veryhairychristmas.com/ X-mas project Speed/power metal med julebaserte sanger. Is this post made of pure win ? Copy paste fra annen tråd. Gjerne sleng på noen flere juleslagere Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ho ho ho. Metal nissen bringer gaver fra musikkarkivet sitt. My December - Linkin Park :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå