Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Illdisposed; burn me wicked og 1-800 vindication, Iskald og taake bestillt. Hvordan er taake - taake albume egentlig? Har ikke hørt på så mye av de, men da jeg hørte noen sanger på youtube virket de ganske interesanne :)

Fikk veldig dilla på illdisposed etter det var noen som posta den "Jeff" sangen :D Testa noen sanger i bilen, å fytti rakkern så de trommene slo, da spessielt i den Jeff sangen :p

Lenke til kommentar

I dag tok jeg frem en god gammel låt. Blind Guardians "And Then There Was Silence". Jeg er normalt ikke veldig opptatt av power metal, men dette fremstår som en aldri så liten perle. Frysningene gikk nedover ryggen og godt ut over armene flere ganger gjennom låta - elsk.

Lenke til kommentar

Anorexia Nevrosa - Draudenhaus - Das Ist Zum Erschiessen Schon

Og videon er laget av meg ja.

Er det ofte slik for dere at det er en sang som skiller seg spesielt ut fra en artist ?

Slik er det iallefall for meg, og difor har jeg laget en liste med slike sanger.

Rundt 70 sanger, 1 spesiel sang.

Og Draudenhaus føles slik for meg : )

Lenke til kommentar

På play.com får du ikke beskjed om at plata er utgått før etter du har bestilt, og da ikke før du SELV sjekker ordrestatus når plata aldri kommer i posten. Er vel liten sjans for at de har plata fysisk på sitt eget lager, og da bestiller de fra plateselskapet uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...