Astralnoise Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ...Da var "Wallachia - From Behind The Light" "firstpress" kjøpt inn, og Wallachia-samlingen min er komplett! Nå gleder vi oss bare til nyalbumet Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ...Da var "Wallachia - From Behind The Light" "firstpress" kjøpt inn, og Wallachia-samlingen min er komplett! Nå gleder vi oss bare til nyalbumet Herlig album det der. Men foretrekker de sangene som er på demoen fremfor de nyinnspillte på From Behind The Light. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sant, så sant. Det er litt mer passende lyd på demoen. Gleder meg sinnsykt til nyalbumet, selv om det er et skudd laaaaangt unna det gamle sånn sjanger og stilmessig. Håper det ikke skuffer, i hvert fall! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Da var Illdisposed; burn me wicked og 1-800 vindication, Iskald og taake bestillt. Hvordan er taake - taake albume egentlig? Har ikke hørt på så mye av de, men da jeg hørte noen sanger på youtube virket de ganske interesanne Fikk veldig dilla på illdisposed etter det var noen som posta den "Jeff" sangen Testa noen sanger i bilen, å fytti rakkern så de trommene slo, da spessielt i den Jeff sangen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fikk veldig dilla på illdisposed etter det var noen som posta den "Jeff" sangen Testa noen sanger i bilen, å fytti rakkern så de trommene slo, da spessielt i den Jeff sangen Hehe godt du likte de da. Så vet du også hva introen skal bety. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 I dag tok jeg frem en god gammel låt. Blind Guardians "And Then There Was Silence". Jeg er normalt ikke veldig opptatt av power metal, men dette fremstår som en aldri så liten perle. Frysningene gikk nedover ryggen og godt ut over armene flere ganger gjennom låta - elsk. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sitter å vrenger ørene med litt Anorexia Nevrosa nå, herlig Noen album å anbefale? Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Drudenhaus! Endret 10. november 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Anorexia Nevrosa - Draudenhaus - Das Ist Zum Erschiessen Schon Og videon er laget av meg ja. Er det ofte slik for dere at det er en sang som skiller seg spesielt ut fra en artist ? Slik er det iallefall for meg, og difor har jeg laget en liste med slike sanger. Rundt 70 sanger, 1 spesiel sang. Og Draudenhaus føles slik for meg : ) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du er vill på Desktop Tower Defence! Elsker det spillet, brukt maaange timer på et så simpelt spill. Orker ikke den taktikken du holder på med da. Musikken var ikke like bra. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noe skummelt og signert lå i postkassa mi i dag... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har du sett, har ikke fått med meg at Ayreon hadde lagd en ny plate engang. Hvem er gjester på denne skiva? Han pleier å ha fantastiske vokalister og keyboardister på skivene sine. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har du sett, har ikke fått med meg at Ayreon hadde lagd en ny plate engang. Hvem er gjester på denne skiva?Han pleier å ha fantastiske vokalister og keyboardister på skivene sine. Det er bare set samlealbum, desverre. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Skuff. : ( Det er bare en samleplate, sjekket på metal archives så snart noen nevnte noe om Ayreon. Heftigste gitarsolo ever fra Ayreon. Men kan noen gjette hvilken sang det er ? Noe alle metalhoder burde vite . . . Endret 10. november 2008 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bleh..da er det jo ingen vits. Har alle de andre platene. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skuff. : ( Det er bare en samleplate, sjekket på metal archives så snart noen nevnte noe om Ayreon. Heftigste gitarsolo ever fra Ayreon. Men kan noen gjette hvilken sang det er ? Noe alle metalhoder burde vite . . . CHAOS, of course! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 damn, illdisposed albuma jeg bestillte var visst utgått.. Noen andre plasser jeg kan bestille albumene fra? Cdon eller platekompaniet hadde de ikke. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 damn, illdisposed albuma jeg bestillte var visst utgått.. Noen andre plasser jeg kan bestille albumene fra? Cdon eller platekompaniet hadde de ikke. http://www.play.com/Music/CD/6-/Search.htm...;searchsource=1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) På play.com får du ikke beskjed om at plata er utgått før etter du har bestilt, og da ikke før du SELV sjekker ordrestatus når plata aldri kommer i posten. Er vel liten sjans for at de har plata fysisk på sitt eget lager, og da bestiller de fra plateselskapet uansett. Endret 11. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Play.com har så mye jeg vil ha. Hvor er alle pengene jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå