Anathema Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 driter i hvem eller hva han kopierer. Hvem har sagt at han kopierer noen? Næh... kjip kopi av Bethlehem Takk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pinlig å høre hva Machine Head har blitt. Hvordan da? Synes de er bra nå jeg! Forklar! Det første er helt klart bedre en det siste, selv om jeg ikke har fulgt med på bandet så mye. Det nyeste er latterlig Tvriviumish söppel! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dere sier MachineHead er latterlig, men gir ingen grunn på hvorfor de er det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) DER er vi hvertfall helt enig, tuttebobo. Go Davidian: Se filmen hos Youtube Sammenlign denne klassikeren fra 1995 med det nyeste, så skjønner du hvorfor, roberth. Lar låten tale for seg selv. Endret 9. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hva synes folk her inne om Trelldom? Hmm, får ikke youtube linken til å funke skikkelig Endret 9. november 2008 av Papagenu Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva synes folk her inne om Trelldom? Se filmen hos Youtube Hmm, får ikke youtube linken til å funke skikkelig I [*youtube] -taggen må du bare lenke til det som kommer etter "watch?v=". I ditt tilfelle; 3cCZkR8JbZM Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Trelldom er greit det. Ikke noe store greier, men funker her og der, nå og da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) edit: ble bare krQll dette. Endret 9. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Takker og bukker blade-bunny. Synes Trelldom er bedre enn Gorgoroth. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sammenlign denne klassikeren fra 1995 med det nyeste, så skjønner du hvorfor, roberth. Lar låten tale for seg selv. Personlig synes nå jeg The Blackening var et bra album fra MachineHead jeg da... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du synes vel det. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Trelldom har ei av dei beste bm-skivene Noreg kan by på. Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg synes Til et annet er den beste plata dems, men kan ikke klage over Til Evighet heller. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Var innom Mix her om dagen for å leie meg en film, så fikk jeg øye på; Once Upon a time in Norway. Hvordan er den? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Var innom Mix her om dagen for å leie meg en film, så fikk jeg øye på; Once Upon a time in Norway. Hvordan er den? Helt grei. 170 spenn for 1 time (+ 1 timer bonus) med intervjuer av random metallere. Sett det meste før, men var noe som var nytt og. Synd at de ikke laga den litt kul, med noe plakat elns inni. Var bare en disk og en liten bok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er ikke registrert på imdb.com engang.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fant filmen på youtube, får vell se den der ^^ Lenke til kommentar
epsil Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) «Black metal nation: What do Norwegian dirtheads and Richard Perle have in common?» Endret 9. november 2008 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 «Black metal nation: What do Norwegian dirtheads and Richard Perle have in common?» For en haug med pisspreik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå