Tuttebobo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gnaw their tongues er fett ja! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hah, fy faen så fett Infernal Suffering er. Sykt: Bethlehem Brutalt: Infernal Suffering Nekro: Anaal Nathrakh Silencer da? SYKESTE vokal ever. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Næh... kjip kopi av Bethlehem Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 De er da ikke så like? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som har hørt om Helvetespine? Vokalen kan måle seg med han fra Silencer. Suicidal, Depressive Underground Black Metal fra Oslo (tror jeg..?) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Silencer er artig, driter i hvem eller hva han kopierer. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 driter i hvem eller hva han kopierer. Hvem har sagt at han kopierer noen? Jeg vil ikke høre på Silencer ELLER Helvetespine. Blir bare mega deprimert. Pluss at det er tåke og snø ute som gjør det verre. Nå må jeg på jobb til kl 6 Faen jeg har ikke lyst!! Må finne en sanger jeg kan synge på i hue mitt. *Lager en brain playlist* Men ingen som vet noe mer om Until The Light Takes us!? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 driter i hvem eller hva han kopierer. Hvem har sagt at han kopierer noen? Næh... kjip kopi av Bethlehem Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Machine Head - All Falls Down : Den synes jeg er bra! Se filmen hos Youtube Endret 8. november 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Se filmen hos Youtube Digger frysyren til vokalisten, han ser så gal ut. Ikke på denne videoen tho Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tja... Likte den vaffal bedre enn roberteh's video. ^^ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå var det ikke en video, men et stillbilde, låta er i alle fall veldig bra! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Pinlig å høre hva Machine Head har blitt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå var det ikke en video, men et stillbilde, låta er i alle fall veldig bra! Det er en video jo. Det er en youtube-video. Men så var poenget at jeg likte hans bedre da, og ikke om det er musikkvideo, hjemmelagd, stillbilde, whatever. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gnaw their tongues var noe jeg har lengta etter lenge! Takk så meget. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Pinlig å høre hva Machine Head har blitt. Hvordan da? Synes de er bra nå jeg! Forklar! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Digger frysyren til vokalisten, han ser så gal ut. Ikke på denne videoen tho Spunky Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Devin's "skullet" frisyre er rimelig lekker, ja... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hvem er det? Ligner på han i Strapping Young Lad Edit: Et kjapt søk viste at det var han, ja. Genial frisyre det der. Endret 9. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 jupp, Devin Townsend fra SYL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå