Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DC++ søker i alle brukerne sine delte filer på serveren. Det er ingen global megasearch som Kazaa og de der p2p-klientene. Så hvis ingen på servern du er på har delt noe med "emperor" og "wacken" i filnavnet, finner du det ikke.

Ofte er man inne på 5-6 servere samtidig, bare ta opp Public Hubs-lista, sorter etter antall users og klikk på dem. Evt kan du filtrere etter Metal så får du bare opp hubs som deler mye metal.

Når du laster ned oppretter du direkte forbindelse med personen som har fila. Det er ikke noen P2P-ting der alle laster opp samtidig som de laster ned.'

Problemet mitt nå er at søk ikke gir noen som helst resultater, på noen servere. Derfor gidder jeg ikke pese mere med det. Er ferdig med å laste ned 1000000GB om dagen.

Og btw, er ikke dette forumet for å gi en pirat-nedlastings-guide pga retningslinjene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Takk :) siste spørsmål før det er helt ot xD:

Fant Black Metal ''servern'' eller hva nå jeg kan kalle det. Jeg har trykket på 2 brukere som har delt over 1 -2 terabyte. Men det står hele tia: Kobler til..

Men ingenting skjer..

Er der det stopper for meg og. (Har brukt det på LAN, og da funka det, men over nett - nei.)

Lenke til kommentar
Takk :) siste spørsmål før det er helt ot xD:

Fant Black Metal ''servern'' eller hva nå jeg kan kalle det. Jeg har trykket på 2 brukere som har delt over 1 -2 terabyte. Men det står hele tia: Kobler til..

Men ingenting skjer..

wacken er da ikke pirat material :p. men noen som vet? Det er unødvendig å åpne en ny tråd for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...