Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når han sa at han var på et annet nivå en vennene sine var ikke teit sagt da!

Jeg er teit.

Var du vennen hans tilbake i tia?

Nei, jeg er på et annet nivå en vennene mine :)

Da er du ikke teit :)

---

Noen som vet hvor jeg kan få Emperor's Wacken 06 opptak btw? Har prøvd p2p but no luck :( Vil ikke ha fra YouTube fordi det er ræva kvalitet.

Lenke til kommentar

Aha? Det bruker jo internett akkurat som alle andre programmer, men med to muligheter: active eller passive. Har du prøvd Settings --> Connection Settings --> kryss av for Firewall (passive, last resort)? Eller så kan du ha vært i en hub hvor du MÅ registrere deg for å få lov til å søke. Jaja, kanskje har du ikke det behovet for dc++ uansett. Man har da klart seg bra uten, men utvalget er etter min erfaring det beste.

Lenke til kommentar

Det er jo såre enkelt, og torrents dør, mens dc++ shares lever evig. Nå vet ikke jeg om du deler sykt mye metall på torrents, men som oftest så deler man kun det som man holder på å laste ned, mens på dc++ så deler man helst hele metallmappa samtidig som man laster ned. Hvis du finner det du trenger via torrents så trenger du jo ikke dc++ akkurat.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Sliter med DC++ selv jeg altså. Husker jeg og alle andre brukte det før når vi farta rundt på fjortis lansa våre, men etter jeg skifta levrandør og router funker det ikke lenger. Klarer heller ikke å opne porter.

Jeg skal gi det ETT siste forsøk om jeg finner pw til routeren. :hrm:

Lenke til kommentar

Jovisst, deler hele MP3-mappa på dc++ , men ingenting kommer opp i søk, uansett hvilken server. Har søkt på åpenlyse ting som Metallica uten at et eneste treff dukker opp. Gidder rett og slett ikke finne ut av det, torrents holder for meg.

Laster ned lite musikk for tiden, hører nesten utelukkende på musikk jeg har liggende fra før.

Lenke til kommentar

Jeg søker også på "Metallica" når jeg skal sjekke om dc++ fungerer skikkelig. Ahahaha de som ikke forstår noe så simpelt som dc++ får klare seg uten, men det er et ekstravagant utvalg og godt miljø i form av hubber (rom) med mange likesinnede som man kan chatte om musikk med, slik som her.

Ta foreksempel [..::-l-_METAL BLACK_-l-::..], 700 folk på samme sted og alle må dele minst 10gb metall.

Det som gjør meg forbannet med wacken er at de har de feteste opptakene av alle band som spiller der, men de gir ut så lite av det!

Man kunne hatt tilgang til fete konserter av alle som har spillt der, med mange kameravinkler og perfekt lydopptak, sikkert i 5.1 Dolby eller DTS. Men de velger å holde det tilbake.

Særlig aktuell er en ny Emperor live dvd ettersom den forrige hadde dårlig lyd og kjipe kameravinkler.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Ja det er vel noe slikt som ligger til grunne. Samtidig er det vel også et spørsmål om hvem som skal få hvor mye av kaka, wacken som har gjort innspillingen (koster jo masse penger), plateselskapene og bandene. Når jeg tenker meg om er kanskje ikke wacken optimalt for en live dvd heller, de fleste konsertene er begrensa til 45 min og de mest populære bandene får en time.

Uansett, fansen taper på det. Hvor får man forresten tak i disse wacken dvd'ene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...