michael691 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) NYDELIG vinyl emperor EP. Fy faen det frista å få tak i den ass. Når han sa at han var på et annet nivå en vennene sine var ikke teit sagt da! Det er relativt sant. Han sa ikke det fordi han ''skryter av å være satanist'' men fordi vennene hans ikke er satanist og har et helt annet livssyn. Takk for meg. Endret 6. november 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Ihsahn er jo fra Notodden da Edit: 10000 posts! Endret 6. november 2008 av Crippled Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et par nuller for mye gitt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ihsahn er jo fra Notodden da Edit: 10000 posts! LOL! D Det hadde jeg helt glemt. Jeg leste en gang at han var fra Notodden og når jeg så Lofoten tenkte jeg på Ihsahn xD. Jaja. Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et par nuller for mye gitt. Snakker om totalt i denne tråden Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et par nuller for mye gitt. Snakker om totalt i denne tråden Aha^^ Det kunne vært det jeg trodde da, siden du har akkurat litt over 100 innlegg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Angående Ihsahn, Empeor etc. etc .. Noen som har hørt rykter om en ny empeor-dvd? Mener å ha lest litt her og der, men husker ikke hvor. :3 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Når han sa at han var på et annet nivå en vennene sine var ikke teit sagt da! Jeg er teit. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Når han sa at han var på et annet nivå en vennene sine var ikke teit sagt da! Jeg er teit. E9 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et par nuller for mye gitt. Snakker om totalt i denne tråden Snakker om et par nuller for mange i denne tråden ja! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Når han sa at han var på et annet nivå en vennene sine var ikke teit sagt da! Jeg er teit. Var du vennen hans tilbake i tia? Sitter å hører på Behemoth. noen som liker dem? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Angående Ihsahn, Empeor etc. etc .. Noen som har hørt rykter om en ny empeor-dvd? Mener å ha lest litt her og der, men husker ikke hvor. :3 Hvis det er det så dreper jeg meg selv av glede Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Angående Ihsahn, Empeor etc. etc .. Noen som har hørt rykter om en ny empeor-dvd? Mener å ha lest litt her og der, men husker ikke hvor. :3 Hvis det er det så dreper jeg meg selv av glede Da er du jo like langt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Angående Ihsahn, Empeor etc. etc .. Noen som har hørt rykter om en ny empeor-dvd? Mener å ha lest litt her og der, men husker ikke hvor. :3 Hvis det er det så dreper jeg meg selv av glede Da er du jo like langt. Som..? Check out this dude! Mayhem i 1986! Se filmen hos Youtube Black Metal Kazoo, Jævlig morsomt! Endret 7. november 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Angående Ihsahn, Empeor etc. etc .. Noen som har hørt rykter om en ny empeor-dvd? Mener å ha lest litt her og der, men husker ikke hvor. :3 Hvis det er det så dreper jeg meg selv av glede Da er du jo like langt. Du får jo ikke hørt'n hvis du kverker deg sjæl. Altså er du like langt om det kommer en dvd eller ei. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Angående Ihsahn, Empeor etc. etc .. Noen som har hørt rykter om en ny empeor-dvd? Mener å ha lest litt her og der, men husker ikke hvor. :3 Hvis det er det så dreper jeg meg selv av glede Da er du jo like langt. Du får jo ikke hørt'n hvis du kverker deg sjæl. Altså er du like langt om det kommer en dvd eller ei. Det var en metafor at jeg gleder meg no jævlig hvis de kommer med en dvd 0_o Men det tviler jeg på. Ihsahn er litt av en musiker som gikk fra bandet fordi han sa at de ikke hørtes ut som Emperor lenger. De fleste band pleier bare å prøve videre til de dør og høres enda værre ut I dag er det Screamfest med Keep Of Kalessin, Immortal og Borknagar. damn.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Fant det! "On other fronts, there are plans for an official EMPEROR DVD release. There's a lot of cool material to be reviewed, mixed and edited." - Samoth Kilde Håper så jævlig på at det er Wacken 06. Endret 7. november 2008 av Knorvelur Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hadde vært fett om det var Inferno 06 faktisk, for det er den beste konsterten jeg har sett med noe blackmetal band, ever. Alt var perfekt, fra lyd til massiv publikumsrespons. Er ikke ofte man hører allsang på svartmetall-konsert. Men det hadde vi på rockefeller. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sitter å hører på Limbonic Art nå, noen som kan anbefale et album av de? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sitter å hører på Limbonic Art nå, noen som kan anbefale et album av de? De 3 første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå