Deadringer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hold flørtingen til kjærlighetstråden er dere snille. Hvor mange her inne tenker seg på Motörheadkonserten i desember? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Var det bare en konsert jeg skulle dratt på i høst/vinter - så er det den! Men selvfølgelig er jeg ikke i Norge da:( Best Lemmy holder ut noen år til, så jeg får sjansen igjen! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Bare glad jeg fikk med meg Ozzy jeg :!: Edit: 500 sider nå Endret 5. november 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jævlig lyst til å se Motörhead. Så de i fjor og, og hadde vært stas å få dem til å ringe jula inn i år og. At Witchcraft også skal spille gjør det enda bedre. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg mistet respekten for Satyr når læreren min hadde frost på besøk og spurte om hun hadde noe David Bowie Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Neslepaks er kvalitet. Å KOM IGJEN A FOR FAEN! Neslepaks er kvalitet. O RLY. Den er faen meg en av de beste da! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Neslepaks er kvalitet. Å KOM IGJEN A FOR FAEN! Neslepaks er kvalitet. O RLY. Den er faen meg en av de beste da! Enig. Kanskje du mistolka svaret mitt som negativt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 MEZZERSCHMITT are set to record their upcoming album early next year for a late 2009 release. Ændlig! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var på tide! håper det blir noe likt Weltherrschaft Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva i all verden snakker dere om?! ......... Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Mezzerschmitt Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 http://www.myspace.com/solstafir New album, "KÖLD" release date ! January 21. 2009. There you have it. Artwork and audiosamples will follow soon. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Mezzerschmitt Hørte en sang på YouTube som het Weltherrschaf, det var ikke helt min smak Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Snart blir Paysage d'Hivers album "Kerker" og "Kristall & Isa" tilgjengelig på cd hos Aurora Infernalis. Gjett om jeg gleder meg da Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Finnes det noen intervjuer med Ihsahn på norsk? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Finnes det noen intervjuer med Ihsahn på norsk? Ja. På Det Svarte Alvor er det noe preik fra han. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Haha, fy faen, det er bra pinlig det intervjuet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Haha, fy faen, det er bra pinlig det intervjuet. "Nei, jeg har ingen ekte venner". "Jeg er på et mye høyere spirituelt nivå enn de andre" Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I hvilken del finner du Ihsahn? gidder ikke kikke igjennom hele greia eller nvm, Fant han i part 1/4 ca 5:30 - Utrolig barnslig han var før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå