Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen må ta på seg ansvaret for å spore opp albumet deres. 9616003[/snapback] Eg har det på maskina. 9616012[/snapback] Heh, det var faktisk ikke så verst. 9619645[/snapback] PM meg eller Thendrup dersom Black Death skulle være av interesse. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg har slettet noen off topic poster, deriblant et som kommenterte moderering/moderator. Slike innlegg er i strid med retningslinjene. Er dere misfornøyd, så ta det direkte med vedkommende mod direkte på PM, eller under Tilbakemeldinger dersom uenigheten er av prinsipiell karakter. Edit: Minner om at formidling av piratkopier også er i strid med retningslinjene. Ikke bruk denne tråden til den slags. Geir Endret 2. oktober 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Steike Sabbats Blood For The Blood god røsker! har ikke hørt Martin.W synge så brutalt før! Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har høyrt gjennom promoen til Pagan's Minds nye plate God's Equation, og må seie meg veldig skuffa. Dette er på kanten til å ikkje vere prog lenger, men heavy metal. Einste dei syng er HEY HEY HEY, og nokre av melodiane er direkte kjedelege. Dette hadde eg ikkje venta meg frå den kanten, sidan dei andre platene deira er steinbra. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Einste dei syng er HEY HEY HEY, og nokre av melodiane er direkte kjedelege. 9619927[/snapback] Inspirert av James Hetfield? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 dere valgte navnet som jeg foreslo jo...men må vell nevne noe dimmu kanskje over eller siden det er norges mest solgte band synes jeg Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du tror ikke Aqua eller a-ha eller noe slikt har solgt mer en dimmu? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tror ikke Aqua har solgt like mye, A-ha og DImmu er jo i en klasse for seg. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du tror ikke Aqua eller a-ha eller noe slikt har solgt mer en dimmu? 9620024[/snapback] Han tenkte vel på metallband. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Dimmu er vel et av Norges' mest-selgende band uavhengig av sjanger? (ikke for å kverrulere men). Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Dimmu er vel et av Norges' mest-selgende band uavhengig av sjanger?(ikke for å kverrulere men). 9620080[/snapback] Muleg, men dei er smågutar i forhold til A-Ha. Veldig små, faktisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan noen komme med hard fakta her? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Kan noen komme med hard fakta her? 9620102[/snapback] A-Ha har vel solgt rundt 70 millionar plater. Dimmu Borgir passerte vel millionen etter PEM? Vil tru at DDE, Åge Aleksandersen og andre større norske artistar er langt større enn DB. Endret 2. oktober 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, jeg mente lenker til troverdige kilder. Jeg nekter å tro at Dimmu Borgir har solgt mer enn Aqua ^^ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, jeg mente lenker til troverdige kilder. Jeg nekter å tro at Dimmu Borgir har solgt mer enn Aqua ^^ 9620114[/snapback] Wikipedia opererar med 28 millionar. Milevis foran DB, mao. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da har de solgt mye mer enn jeg trodde, men skal vi ta med "rene norske band", er vel både TNT og Aqua utelukket (hvis man tenker på at TNT har hatt utenlandske vokalister, men de startet vel som et rent norskt band?) Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da har de solgt mye mer enn jeg trodde, men skal vi ta med "rene norske band", er vel både TNT og Aqua utelukket (hvis man tenker på at TNT har hatt utenlandske vokalister, men de startet vel som et rent norskt band?) 9620160[/snapback] Da utelukkar du også Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Do'h. Vi får ta med band som har sitt utspring i Norge da kanskje? Eller flere Norske enn andre nasjonaliteter? Endret 2. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Do'h. Vi får ta med band som har sitt utspring i Norge da kanskje? Eller flere Norske enn andre nasjonaliteter? 9620169[/snapback] Dimmu Borgir har sitt utspring i Noreg, men heldigvis sin ekle utflod i land langt vekk. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Einste dei syng er HEY HEY HEY, og nokre av melodiane er direkte kjedelege. 9619927[/snapback] Inspirert av James Hetfield? 9619960[/snapback] Tja, ja, ikkje heilt ulikt slik han syng i i disappear, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå