Khalifen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sikkert gammelt nytt for noen her, men Anaal Nathrakh har et album ferdigskrevet som visstnok skal slippes i Juni! Håper det legger seg på samme sted som "Domine ..." og "Eschaton". Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nice, gleder megnå. Håper det blir ganske "hell is empty"-aktig Synd det er i Juni da, lenge å vente Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hører gjennom den nyeste til Iced Earth nå. Den er nesten like kos som forgjengeren. Skal høre den noen ganger til så den sitter. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 I Walk Alone er knall Har bare hørt igjennom den nye 2-3 ganger, har blitt så mye Iskald Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nye Slayer var helt grei. Syntes f.eks Metallica gjorde det mye bedre i år med That Was Just Your Life og My Apocalypse (Riffingen på slutten er enormt) HE HE HE! :D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Metallica VS Slayer = epic fail Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Nye Slayer var helt grei. Syntes f.eks Metallica gjorde det mye bedre i år med That Was Just Your Life og My Apocalypse (Riffingen på slutten er enormt) HE HE HE! :D Gidder ikke å diskutere med deg engng angående dette. Det er håpløst både på VGD og her inne. Jeg har en annen mening enn deg, så du trenger vel ikke å være så jævla nedlatende? Og Programvare: Søtt. EDIT: Og jeg er Slayer-fan, bare så det er sagt. Elsker Hell Awaits, Reign in Blood, South of Heaven og Seasons in the Abyss. Endret 30. oktober 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nye Deeds Of Flesh skiva blir raw! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som hører på Solitude Aeturnus? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som hører på Solitude Aeturnus? Har bare hørt på albumet "Beyond the Crimson Horizon", som var ganske fett! Gav mersmak, fann bandet gjennom vokalisten og hans plass i fantastiske Candlemass. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva mener dere er det beste albumet av Taake? Må inrømme at Doedskvad blir spilt ekstremt mye her hjemme Har bare "...Bjoergvin...", som er ujevnt. Mistenker at både Doedskvad og Nattestid er bedre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nye fra Taake er bra den! men er euroen drit høg enda? eller er den i normale tilstander nå? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når kommer den nye Slayer skiva egentlig? Og Slayer eier Metallica så til de grader. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 men er euroen drit høg enda? eller er den i normale tilstander nå? 1 EUR = 8.53586 NOK Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når kommer den nye Slayer skiva egentlig?Og Slayer eier Metallica så til de grader. Hehe.... Nye Slayer kommer neste sommer. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg. Da er det 3 av mine yndlingsband som kommer med ny skive. Anaal, Slayer og Zyklon. Sikkert mange andre også som jeg ikke vet om. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg til den nye fra Immortal Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som har tracklist fra In Flames konserten i går eller link? Synes de spilte litt mye fra A Sense of Purpose. Bra skive for all del, men litt mer variasjon i sangene hadde ikke skadet noen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 I dag ble Dark Thrones & Black Flags kjøpt inn. Gleder meg til å høre på det. Hiking Metal Punks var dritfet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå