Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan i helvete som jeg gleder meg til den nye Mastodon-skiva.

 

Oct 27, 20008 – (Burbank, CA) – Atlanta-based heavy rock masters MASTODON have confirmed details behind their upcoming Reprise Records album scheduled for release in early 2009.

The seven-song strong, 50 minute tour de force entitled CRACK THE SKYE, was recorded at Southern Track Studios in Atlanta and produced/mixed by Brendan O’Brien (Rage Against The Machine, Springsteen, Pearl Jam, AC/DC, etc.). CRACK THE SKYE follows their massively acclaimed 2006 epic BLOOD MOUNTAIN, which was voted the #9 in Rolling Stone Magazine’s “Top 50 Album’s of 2007” and the #1 album of The Year in Decibel Magazine. Greater accolades were bestowed upon them last year when MASTODON were named “Best Metal Band” in Rolling Stone Magazine’s Annual poll, and “Best Band On The Planet” by the UK’s Kerrang! Magazine.

 

Tracklisting for CRACK THE SKYE is as follows:

 

1. Oblivion

2. Divinations

3. Quintessence

4. The Czar

(I) Usurper

(II) Escape

(III) Martyr

(IV) Spiral

5. Ghost of Karelia

6. Crack The Skye

7. The Last Baron

Lenke til kommentar
(...)CRACK THE SKYE follows their massively acclaimed 2006 epic BLOOD MOUNTAIN (...)
Håper de klare å lage en mer jevn plate denne gangen. Blood Mountain har sine høydepunkter, men den er ganske ujevn syns jeg. Tviler uansett på at de klarer å levere noe på linje med Leviathan igjen, men vi får se. Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar
(...)CRACK THE SKYE follows their massively acclaimed 2006 epic BLOOD MOUNTAIN (...)
Håper de klare å lage en mer jevn plate denne gangen. Blood Mountain har sine høydepunkter, men den er ganske ujevn syns jeg. Tviler uansett på at de klarer å levere noe på linje med Leviathan igjen, men vi får se.

 

Blood Mountain er likestilt med Leviathan spør du meg :) Elsker Mastodon, og herlig at de nok en gang lager et konseptalbum. Leste at to av låtene skulle være på over 10 min. Tror vi har en ny Hearts Alive i munning her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...