NightKeeper Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Og den beste sangen på Somewhere In Time er forøvrig ikke Wasted Years, som mange mener, det er nemlig Caught Somewhere In Time. Tja. Jeg går for Alexander the Great Men Maidens beste skive, uansett. Grisefeit produksjon, og synth-gitar er elsk på denne skiva. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Og den beste sangen på Somewhere In Time er forøvrig ikke Wasted Years, som mange mener, det er nemlig Caught Somewhere In Time. Tja. Jeg går for Alexander the Great Men Maidens beste skive, uansett. Grisefeit produksjon, og synth-gitar er elsk på denne skiva. Alexander kommer nok på en tredjeplass over sangene der Caught Somewhere... og Wasted Years før. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gidder ikke å rangere Maiden-sanger. Alt er knall uansett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ny slayer låt ute! Psychopathy Red http://www.youtube.com/watch?v=ub2RGIWw5cM Endret 30. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gidder ikke å rangere Maiden-sanger. Alt er knall uansett. Njææ. Ikke alt. Albumet No Prayer For The Dying er nok rimelig middels på en skala. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Satan i helvete som jeg gleder meg til den nye Mastodon-skiva. Oct 27, 20008 – (Burbank, CA) – Atlanta-based heavy rock masters MASTODON have confirmed details behind their upcoming Reprise Records album scheduled for release in early 2009. The seven-song strong, 50 minute tour de force entitled CRACK THE SKYE, was recorded at Southern Track Studios in Atlanta and produced/mixed by Brendan O’Brien (Rage Against The Machine, Springsteen, Pearl Jam, AC/DC, etc.). CRACK THE SKYE follows their massively acclaimed 2006 epic BLOOD MOUNTAIN, which was voted the #9 in Rolling Stone Magazine’s “Top 50 Album’s of 2007” and the #1 album of The Year in Decibel Magazine. Greater accolades were bestowed upon them last year when MASTODON were named “Best Metal Band” in Rolling Stone Magazine’s Annual poll, and “Best Band On The Planet” by the UK’s Kerrang! Magazine. Tracklisting for CRACK THE SKYE is as follows: 1. Oblivion 2. Divinations 3. Quintessence 4. The Czar (I) Usurper (II) Escape (III) Martyr (IV) Spiral 5. Ghost of Karelia 6. Crack The Skye 7. The Last Baron Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ny slayer låt ute! Psychopathy Red http://www.youtube.com/watch?v=ub2RGIWw5cM Å FY FAEN SÅ BRA! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Synes den høres ut som alt annet de har lagd før, ikke noe spesielt Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nye Slayer låta var bra den. Ganske så lik det meste annet de har laget. Vokalen irriterte meg litt mot slutten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vokalen var litt ny, tror jeg liker den gamle best. Men for all del - tøff låt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nye Slayer var helt grei. Syntes f.eks Metallica gjorde det mye bedre i år med That Was Just Your Life og My Apocalypse (Riffingen på slutten er enormt) Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) (...)CRACK THE SKYE follows their massively acclaimed 2006 epic BLOOD MOUNTAIN (...)Håper de klare å lage en mer jevn plate denne gangen. Blood Mountain har sine høydepunkter, men den er ganske ujevn syns jeg. Tviler uansett på at de klarer å levere noe på linje med Leviathan igjen, men vi får se. Endret 30. oktober 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (...)CRACK THE SKYE follows their massively acclaimed 2006 epic BLOOD MOUNTAIN (...)Håper de klare å lage en mer jevn plate denne gangen. Blood Mountain har sine høydepunkter, men den er ganske ujevn syns jeg. Tviler uansett på at de klarer å levere noe på linje med Leviathan igjen, men vi får se. Blood Mountain er likestilt med Leviathan spør du meg Elsker Mastodon, og herlig at de nok en gang lager et konseptalbum. Leste at to av låtene skulle være på over 10 min. Tror vi har en ny Hearts Alive i munning her Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som vet hvordan det nye Taake albumet er? Har ikke fått hørt det enda, men skal nok kjøpes snart Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nye Taake er verd pengene:) Obligatorisk å dra på konserten imorgen:) Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Trodde konserten var 26 november jeg ? (Bergen, that is) Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Æsj, hvem bor i Bergen 8-| Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nye Taake albumet er herlig, og konsert imorgen blir grisefett. Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva mener dere er det beste albumet av Taake? Må inrømme at Doedskvad blir spilt ekstremt mye her hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå