CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Menmen, er det det han vil så la han gjøre hva han vil Det er ikke sikkert han vil det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har ikke akkurat vært noen hemmelighet, jeg har visst det i ca 2 år. Men var aldri 100% sikker før nå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Finnes også i denne varianten: Så jævli vittig, vet hvem den fyren er! Haha, genialt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 De som liker Behemoth, anbefaller jeg sterkt Live Apostasy - At the Arena ov Avion albumet. Kjempe bra spilt live. Noen som hører på det nye Taake albumet ? Det er jævlig bra! Og Darkthrone's nye album skal ''testes'' i morgen, liker ikke helt den ''punk'' stilen. Transylvanian Hunger ftw! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det bare jeg som er i Heavy Metal-hjørnet for tia? Dette rocker! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Har vært fast i det hjørnet siden 1988 jeg Synd de aldri bruker Ides of March som intro live lengre.. Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det bare jeg som er i Heavy Metal-hjørnet for tia? Dette rocker! Se filmen hos Youtube Er i det hjørnet hele tida jeg Foretrekker heller denne fremfor din: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehe. Variasjon er gøy, men H-M som er er mest fett atm. Er nok fordi bruttern spiller Guitar Hero: Rock The 80s flere timer om dagen, så det blir litt Dio og Accept nå og da. Er det bare jeg som er i Heavy Metal-hjørnet for tia? Dette rocker! Se filmen hos Youtube Er i det hjørnet hele tida jeg Foretrekker heller denne fremfor din: *Youtube-film* Ah, synes det første albumet ikke når Killers helt opp desverre. Paul Di'Anno er veldig underrated som vokalist egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jau, han likte aldri å turnere desverre, savna familien og slikt. Bruce var ingen dårlig erstatter akkurat, da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Var vel også litt narko som berørte fyren. Tromissen også, som også ble bytta ut like fort som Di Anno. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.kjendis.no/2008/10/29/552011.html Jo han sier det direkte. Og at alle som kjenner ham har alltid visst det. Er da ærlig talt ingenting å bry seg om, i 2008. Musikken deres er uansett knusebra. Mannen er komfortabel med seg selv, hvorfor skal det da gjøre "true black metal fans" ukomfortable med Gorgoroth? Tullball. Rockhistoriens største vokalist noensinne, Freddy Mercury var homo. Rob Halford er homo. Who cares hva de gjør privat. De er da ikke kristne, så er vel null problem for dem hvilke legning de har.. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Di Anno er fantastisk på plate i hvertfall. Iron Maiden er favorittplata mi av Steve Harris & co, fra knusende tøffe Phantom of the Opera og Iron Maiden til den fantastiske balladen Strange World. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Han er god fremdeles, bare endel kilo større. Han er "norges-venn", har spilt masse konserter her til lands. Og pleier å turnere med et norsk liveband. Han har selvsagt masse egne låter i baggasjen, men drar alltid frem gamle Maiden-classics fra de 2 første skivene også. Synger aldri noen Bruce-låter. Mest Killers o.l. Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ah, synes det første albumet ikke når Killers helt opp desverre. Paul Di'Anno er veldig underrated som vokalist egentlig. Omvendt i mine øyne. Begge to er fantastiske, men Iron Maiden er hakket over. Med låter som Iron Maiden, Phantom of the Opera, Remember Tomorrow og Running Free er det også en av de beste Maiden-skivene. Tøft med punk elementer og Di' Anno som vokalist ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Oi, trodde nesten fyren hadde dødd for et par tiår siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Neida. Se her: Se filmen hos Youtube Wrathchild akustisk METAAAL. Legg merke til de 3 Stormtroopers som står til høyre. Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lenge leve Wrathchild Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Han er kjekk! Paul forever! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tror de gjorde Killers også på den minikonserten men fant ikke på youtube. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Endelig en litt fet diskusjon folkens. Hva synes dere om albumet Dance of Death da? Det kom i 2003, og hadde blant annet denne fete sangen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå