Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som liker Behemoth, anbefaller jeg sterkt Live Apostasy - At the Arena ov Avion albumet. Kjempe bra spilt live.

Noen som hører på det nye Taake albumet :D? Det er jævlig bra! :dribble:

Og Darkthrone's nye album skal ''testes'' i morgen, liker ikke helt den ''punk'' stilen.

Transylvanian Hunger ftw!

Lenke til kommentar

Hehe. Variasjon er gøy, men H-M som er er mest fett atm. Er nok fordi bruttern spiller Guitar Hero: Rock The 80s flere timer om dagen, så det blir litt Dio og Accept nå og da.

Er det bare jeg som er i Heavy Metal-hjørnet for tia?

Dette rocker!

Se filmen hos Youtube

Er i det hjørnet hele tida jeg :)

Foretrekker heller denne fremfor din:

*Youtube-film*

Ah, synes det første albumet ikke når Killers helt opp desverre. Paul Di'Anno er veldig underrated som vokalist egentlig.

Lenke til kommentar
http://www.kjendis.no/2008/10/29/552011.html

Jo han sier det direkte. Og at alle som kjenner ham har alltid visst det. Er da ærlig talt ingenting å bry seg om, i 2008.

Musikken deres er uansett knusebra. Mannen er komfortabel med seg selv, hvorfor skal det da gjøre "true black metal fans" ukomfortable med Gorgoroth? Tullball.

Rockhistoriens største vokalist noensinne, Freddy Mercury var homo. Rob Halford er homo. Who cares hva de gjør privat.

De er da ikke kristne, så er vel null problem for dem hvilke legning de har..

Lenke til kommentar

Han er god fremdeles, bare endel kilo større.

Han er "norges-venn", har spilt masse konserter her til lands. Og pleier å turnere med et norsk liveband.

Han har selvsagt masse egne låter i baggasjen, men drar alltid frem gamle Maiden-classics fra de 2 første skivene også. Synger aldri noen Bruce-låter. Mest Killers o.l.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ah, synes det første albumet ikke når Killers helt opp desverre. Paul Di'Anno er veldig underrated som vokalist egentlig.

Omvendt i mine øyne. Begge to er fantastiske, men Iron Maiden er hakket over. Med låter som Iron Maiden, Phantom of the Opera, Remember Tomorrow og Running Free er det også en av de beste Maiden-skivene. Tøft med punk elementer og Di' Anno som vokalist ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...