Tuttebobo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 METAL TO THE SCROTUM! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jada, riffet til Transylvanian hunger funker jo fint akustisk også. Kanskje det burde bli deres neste prosjekt? MTV Unplugged - Darkthrone! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hørtes faktisk ikke så ille ut på akustisk, men rapinga hans kunne han spart oss for Sett den før tusen ganger uansett. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jada, riffet til Transylvanian hunger funker jo fint akustisk også. Kanskje det burde bli deres neste prosjekt? MTV Unplugged - Darkthrone! For ikke å snakke om symfoni. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Og siden Ted Culto er nordlænding, kan de kalle den Unbløgged. Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) e: åmendaså :------------P Endret 29. oktober 2008 av Glint Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Og siden Ted Culto er nordlænding, kan de kalle den Unbløgged. Haha, javel? Nordlending oppvokst på Prinsdal med foreldre fra Oslo? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hva syntes dere egentlig om den nye Cradle of Filth platen? Stopp meg hvis jeg har skrevet dette før btw. Jeg ble veldig imponert, det var definitivt en opptur. Det var en utrolig unik og ikke minst interesang produksjon. Det at det er en, hva skal jeg kalle det, fortelling samtidig det er en plate er jo genialt. Både temaet og historien er ytterst spennende, jeg er veldig fan av både middelalderen, seriemordere og bathory. Jeg anbefaler dere alle til og ta en titt. Ja det føle som jeg har skrevet dette før men jeg har vært så yme borte og i ørska i det sista at jeg må bare beklage hvis jeg har gjort dette før. Helt enig der, hadde mine tvil til denen platen men etter og ha hørt den ble eg sykt overasket. knall plate dette her! special edition ble bestillt etter eg hadde hørt de to første sangene Endret 29. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Se filmen hos Youtube 1982 Girl It's been a long time that we've been apart Much too long for a man who needs love I miss you since I've been away. Babe It wasn't easy to leave you alone It's getting harder each time that I go If I had the choice I would stay. There's no one like you I can't wait for the nights with you I imagine the things we'll do I just wanna be loved by you. No one like you - I can't wait for the nights with you Just imagine the things we'll do I just wanna be loved by you. Girl There are really no words strong enough To describe all my longing for love I don't want my feelings restrained. Oh Babe I just need you like never before Just imagine you'd come through this door You'd take all my sorrow away. There's no one like you I can't wait for the nights with you No one like you - I can't wait for the nights with you I imagine the things we'll do I just wanna be loved by you. No one like you - I can't wait for the nights with you Just imagine the things we'll do I just wanna be loved by you. There's no one like you! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) er det et marked blant metallfans for dette: Se filmen hos Youtube ? Endret 29. oktober 2008 av indietrash Lenke til kommentar
Requiem99 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gaahl talar ut om ting Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jada, riffet til Transylvanian hunger funker jo fint akustisk også. Kanskje det burde bli deres neste prosjekt? MTV Unplugged - Darkthrone! For ikke å snakke om symfoni. Finnes også i denne varianten: Skogslik: Heldigris Hva er det som er nytt på den? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gaahl er homo og snakker åpent om det. Den mannen slutter aldri å sjokkere. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Finnes også i denne varianten: Så jævli vittig, vet hvem den fyren er! Endret 29. oktober 2008 av Abigor Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gaahl er homo og snakker åpent om det. Den mannen slutter aldri å sjokkere. Han sa ikke direkte at han var homo :S Jeg leste ikke hele men, han kan ikke være det? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gaahl er homo og snakker åpent om det. Den mannen slutter aldri å sjokkere. Han sa ikke direkte at han var homo :S Jeg leste ikke hele men, han kan ikke være det? Gaaaawd. Les nå for pokker'n linken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) http://www.kjendis.no/2008/10/29/552011.html Jo han sier det direkte. Og at alle som kjenner ham har alltid visst det. Er da ærlig talt ingenting å bry seg om, i 2008. Musikken deres er uansett knusebra. Mannen er komfortabel med seg selv, hvorfor skal det da gjøre "true black metal fans" ukomfortable med Gorgoroth? Tullball. Rockhistoriens største vokalist noensinne, Freddy Mercury var homo. Rob Halford er homo. Who cares hva de gjør privat. Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) De som ikke liker det kan trøste seg med at de dør av aids før eller siden. Se filmen hos Youtube Endret 29. oktober 2008 av Abigor Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det kom som et sjokk.. Gorgoroth liksom..! Tenk da. Menmen, er det det han vil så la han gjøre hva han vil Han er et individ som alle oss andre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Satanisme er jo basert på individualisme, så ved å gå rett ut og si at "sånn er det" befester han jo bare sin posisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå