Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Savna en del sanger egentlig. Synd at de ikke spilte verken Xeper, The Sea Came In At Last, Apopheniac, The Code, etc..

De skulle egentlig avsluttet med "Lead Us" i følge listene bandet hadde på scenen, men av en eller annen grunn droppet de det.

Spilte de Wings som jeg posta før i tråden? Lurer bare på om de har lignende basstromme lyd live eller bare rett fram trommelyd med litt klikking?

De startet ikke låta på samme måte, brukte skarpen elns i stedenfor basstromma. Egentlig en kjempeskuffelse, men resten av låta var kickass.

Lenke til kommentar
Savna en del sanger egentlig. Synd at de ikke spilte verken Xeper, The Sea Came In At Last, Apopheniac, The Code, etc..

De skulle egentlig avsluttet med "Lead Us" i følge listene bandet hadde på scenen, men av en eller annen grunn droppet de det.

Jauda, men følte fortsatt at setlisten manglet en del godsanger.

Lenke til kommentar
Spilte de Wings som jeg posta før i tråden? Lurer bare på om de har lignende basstromme lyd live eller bare rett fram trommelyd med litt klikking?

Synes basstrommelyden ligna live - ikke ren klikk klakk som Nile var f.eks. Kan ikke si jeg liker den for mye på plate, men live sparker det bra i brystet.

Savna endel sanger jeg og, men det var mye kvalitet.

Lenke til kommentar

Enig i det, skulle gjerne hatt litt mer fra Litany.

Hørte dere andre som var på konsertene noe særlig av band nr2? Vi hørte nesten bare basstromme, litt av soloene en og annen vokal, men stort sett bare basstromme hele tida. Litt synd, da de partiene vi hørte faktisk virket ganske okey.

Lenke til kommentar

Nei, Grave var nr 3 og det var uten tvil good shit. Absolutt fett da de kjørte Into the Grave.

Slo av et par ord med vokalisten da vi var ute og røyka etter konserten og han nevnte det var litt dårlig med folk på gårsdagens konsert i forhold til de fleste andre stedene de hadde spilt.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Hva syntes dere egentlig om den nye Cradle of Filth platen?

Stopp meg hvis jeg har skrevet dette før btw.

Jeg ble veldig imponert, det var definitivt en opptur. Det var en utrolig unik og ikke minst interesang produksjon. Det at det er en, hva skal jeg kalle det, fortelling samtidig det er en plate er jo genialt. Både temaet og historien er ytterst spennende, jeg er veldig fan av både middelalderen, seriemordere og bathory. Jeg anbefaler dere alle til og ta en titt.

Ja det føle som jeg har skrevet dette før men jeg har vært så yme borte og i ørska i det sista at jeg må bare beklage hvis jeg har gjort dette før.

Lenke til kommentar
Jeg ble veldig imponert, det var definitivt en opptur. Det var en utrolig unik og ikke minst interesang produksjon. Det at det er en, hva skal jeg kalle det, fortelling samtidig det er en plate er jo genialt. Både temaet og historien er ytterst spennende, jeg er veldig fan av både middelalderen, seriemordere og bathory. Jeg anbefaler dere alle til og ta en titt.

Ja det føle som jeg har skrevet dette før men jeg har vært så yme borte og i ørska i det sista at jeg må bare beklage hvis jeg har gjort dette før.

Et konseptalbum med andre ord?

Lenke til kommentar

Enig i det, skulle gjerne hatt litt mer fra Litany.

Hørte dere andre som var på konsertene noe særlig av band nr2? Vi hørte nesten bare basstromme, litt av soloene en og annen vokal, men stort sett bare basstromme hele tida. Litt synd, da de partiene vi hørte faktisk virket ganske okey.

Andre bandet var Zonaria. Siste sangen de spilte, Rendered In Vain, er ganske ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...