Bytex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Rart at sånne smellfeite folk kan bli så dyktige på trommer. Trommisen i Strapping Young Lad var også i 200kg klassen, men satan så fort han spilte på basstrommene og skarp. Nesten uten å bli svett engang. Merkelig. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tidenes Ondeste Låt:Skikkelig badass ond black metal fra 1983. Legendariske Hellhammer (Sveits) med superlåten Triumph of Death: http://lads.myspace.com/music/musicplayer....jExOTM2NzU4Mjk= Eller http://www.myspace.com/kathaarianlifecode Da jeg hørte den første gang turte jeg så vidt høre gjennom... Enjoy! Hadde nesten glemt dette fra da jeg protesterte vilt mot den etablerte oppfatningen på hvordan musikk skulle høres ut ... det "mørke" tidilge 80-tallet, ja ... det var utrolig mye som kom ut da ... he he he he he! Lenke til kommentar
Backload Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når det kommer til inspirasjon, dere. Fant en gammel teaser fra Meshuggah i arkivet, sammen med en untitled snutt fra BtM ... : Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan? Falsk legg? Nei. Alle ser ikke ut som kids vettu. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Rart at sånne smellfeite folk kan bli så dyktige på trommer. Kvifor det? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det jeg stusser på er hvorfor de ikke blir no tynnere av å sitte å hamre hele dagen.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det jeg stusser på er hvorfor de ikke blir no tynnere av å sitte å hamre hele dagen.. Fordi det meste går på teknikk? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det jeg stusser på er hvorfor de ikke blir no tynnere av å sitte å hamre hele dagen.. Fordi det meste går på teknikk? Så du trenger ikke utholdenhet og styrke? Jeg veit at mange bruker nesten bare håndledda, men for å spille på pedalene må du jo bruke mer av kroppen.. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 blastbeats går mye på anklene Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan? Falsk legg? Nei. Alle ser ikke ut som kids vettu. Ahahahahahah!! Takk for en fantastisk bra latter!! Du har kanskje glemt at det er legg plikt der også? Hva med å være ærlig, har du vært på garage eller ikke? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det jeg stusser på er hvorfor de ikke blir no tynnere av å sitte å hamre hele dagen.. Fordi det meste går på teknikk? Så du trenger ikke utholdenhet og styrke? Jeg veit at mange bruker nesten bare håndledda, men for å spille på pedalene må du jo bruke mer av kroppen.. Tippar det er rundt 99,62 % teknikk. Men nå er eg ikkje trommis, så eg skal ikkje slå fast noko som helst. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du har kanskje glemt at det er legg plikt der også? Hva med å være ærlig, har du vært på garage eller ikke? Ja jeg har det. Hva er problemet ditt egentlig? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja jeg har det. Hva er problemet ditt egentlig? Ikke annet enn at jeg får vondt i brystet etter alle latterkrampene. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tippar det er rundt 99,62 % teknikk. Men nå er eg ikkje trommis, så eg skal ikkje slå fast noko som helst. Skal ikke si no sikkert jeg heller, men de trommisene jeg kjenner sier de må spille regelmessig ellers blir de fortere sliten o.l. er visst som all annen trening, at du må holde det oppe... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ærlig talt, kan dere to slutte å flamebaite hverandre i hver eneste jævla post, Torpern og Nyhus? Dette begynner å bli patetisk. Vi trenger faen ikke lese all driten deres på hver eneste post. Ta det utafor kirka ved midnatt ellerno. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ærlig talt, kan dere to slutte å flamebaite hverandre i hver eneste jævla post, Torpern og Nyhus? Dette begynner å bli patetisk. Vi trenger faen ikke lese all driten deres på hver eneste post. Ta det utafor kirka ved midnatt ellerno. Tror du ikke jeg er lei? Jeg sa bare jeg hadde likt å dratt på en konsert jeg... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Et spørsmål:Hva har vokalisten i det bandet gjort? I kommentarene inne på YouTube siden er det folk som skriver at han har gjort en syk syk ting, og at han er på galehus. Er det noe sannhet i dette? Tror det har noe med det her å gjøre: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20146.ab Neppe. Silencer ble oppløst da vokalisten ble lagt inn. Han var innlagt i ett år og ga ut ny skive med nytt band etter han var sluppet ut(Om ikke jeg har misforstått). Han har uansett sluppet ut en skive etter han var innlagt, og han hadde neppe vært fri om han hadde hugget en 6åring i hodet med øks. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Er Nattramn fri nå plutselig. Den skiva han har gitt ut har vært med Diagnose:Lebensgefahr, og det har vært i samarbeid med den psykiatriske klinikken har er innlagt på. Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Slenger bare inn en anbefaling til alle som ikke har hørt Thrash-mestrene Kreator: Kreator - Extreme Aggression (1989) En speed-thrash perle av uante dimensjoner. Fantastiske riffs, full-pupp-basstrommer, og snerrende vokal. Deilig. Såg Headbanger's Ball du òg ja? Kva var namnet på den Carcass-songen i begynnelsen? Syns å huske den hadde eit par snertne riff. Edit: "No love lost" var det vel... Endret 30. oktober 2007 av huf Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 noen som har hørt nye 'Nathrakh ? ser di har sendt min plate fra play for noen dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå