Abigor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vinterland - veldig god svensk svartmetall. Hvor er Emperor videoen ifra? Kunne godt tenkt meg en nyere live-dvd. Into The Infinity Of Thoughts er ei jævli grom låt, men min all-time Emperor favoritt er Inno A Satana. Ihsahn har skuffet mer og mer siden den gang. For fans av Emperor, se etter Sirius, de er fra Spania eller Portugal. Dagens låt: Deströyer 666 - I Am The Wargod Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Var på Sound of Noise hvor jeg fikk en promo fra Listenable Records. Mye god dødsmetall her fra band jeg aldri har hørt om. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og da var Behemoth's - At the Arena of Avion, Live Apostasy CD lekket.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Olum tro meg, det er en god grunn for den aldersgrensa. Jeg var der for mange år siden, før 18-års grensa kom. Da var det bare en regel om å ikke kjøpe øl til mindreårige i barene, og de sjekka leg innimellom. Det som selvsagt skjedde, var at eldre kompiser kjøpte like mange halvlitere til 15-16 åringene, som ikke klarte å holde seg i skinnet og skulle slåss eller spy overalt rundt rockefeller-bygget. Så langhåra 16-åringer henge rundt søplecontainerne rett utenfor og spy, nesten midt i gata. Det er klart sånt skader omdømmet til festivalen. Litt yngre metalheads skal gjerne bevise mere for de eldre hvor tøffe de er og hvor mye de greier å drikke og hvor mye mettttaall det er å pimpe 2 halvlitere på en halvtime osv. Også har de gjerne en formening om at når de er på metalkonsert skal de drikke mest mulig på kortest mulig tid, for det er mettall, uten å kjenne sine egne grenser. Var spying innendørs også på gulvet, pluss at det står en svær mixepult midt i lokalet som ikke må få øl eller væsker kastet mot seg. Er ikke så kult for oss som bare er der for å nyte noen pils og få med oss feite konserter, og bumpe borti dritfulle fjortiser hele tida som søler ut ølla di. Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skjønner det meget godt, jeg. Er positiv til at det er 18-årsgrense. Det er likevel bittert å ikke være gammel nok. Ny avatar, forresten? Ser nesten ikke hva det er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Det er en emo-vegg. Ser du ikke at den er triihihihiist? Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er de veldig strenge på aldersgrensene på Inferno? Jeg er 18 i 2010, men endel av kompisene mine fyller ikke før seinere på året. Null sjans for at de kan komme inn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Null sjans ja. Leg sjekkes på alle i køen. De som ikke har med leg eller ikke er gamle nok blir bare sendt ut. Også sitter de på andre siden av gata og griner. Spesiellt Nightwish-konserter og søte smågother-jenter (smågodt som jeg kaller dem) som trodde de slapp inn likevel med litt ekstra cleavage. Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja, alltid kjekt å høyre dei same goth-historiene dine opp igjen å opp igjen å opp igjen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Cry me a river. Jeg er jo som den gamle pensjonerte barbaren i fantasy-historier, som sitter på vertshuset og forteller gamle krigshistorier til alle som vil høre. Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bytex er forumets bestefar, vi må regne med at han nevner mye av det samme ofte, slik som gamliser gjør. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kvalitet over kvantitet any day for min del i alle fall. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 For Inferno er jo veldig gamle saker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Ja huf, du bringer mye kvalitet inn med å syte og klage nå La nå oss gamlinger mimre i fred. Jeg sier bare: Skyclad! Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Cry me a river. Jeg er jo som den gamle pensjonerte barbaren i fantasy-historier, som sitter på vertshuset og forteller gamle krigshistorier til alle som vil høre. Og fortsetter selvom ingen vil høre... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kampfar er ute med nytt album som heter Heimgang! Noen som har hørt dette? Husker at jeg så Kampfar live på wacken ifjor, det var et hardt show. Elite - We Own the Mountains ser også ut til å være ute. Gode tider for norsk pagan black metal. Personlig mener jeg Kampfar er mye bedre enn Elite. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vet ikke om denne fra Satyricon har blitt posta, men syns den er ganske kul, fengende riff =) http://www.roadrunnerrecords.co.uk/page/Ne...p;news_id=66268 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dæven den var faktisk ganske rå etter et par gjennomhøringer. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg vet da faen hvor de henter inspirasjonen sin fra, men der og blir jævlig. Endret 24. oktober 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Skyclad er ikke det samme uten Martin! og For all del, jeg liker Kevin Ridley, og A Semblance of Normality og No Daylights... Nor Heel Taps er favorittplatene mine, men bandet blir ikke det samme uten Marin. Det mister på en måte mystikken og"ekteheten" Det var ufattelig kult på HITS når Walkyier kom ut på scena og kalte oss pillaging fornicating heathen barbarian bastard vikings. Mannen er hedensk prest for faen! Edit : Earth til inferno Endret 25. oktober 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå