Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vel være Garm eller Vortex. Hægeland har også vært med live og vært sessionvokalist.

Edit: Tuttebobo, om du ikke har noen link, hvordan kan du da ha denne informasjonen? Det var en i klassen her som klikket i vinkel når jeg nevnte det for han.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Var vel litt utydelig der. Syntes ikke det er så lett å si hva slags vokalstil dere burde kjøre, mye lettere å si hva man ikke liker enn å komme med forslag til hvordan gjøre det bedre hvis du forstår. Men hei, mye fete riff dere har ihvertfall.

Hehe, takk. Gjør ting på den måten vi syns er fett, hehe.

Synes vokalisten var fet, er det deg? :p

Syns Rising Force er bra, men han gjorde flere bedre skiver iløpet av 80-tallet. Odyssey (1988) f.eks. har den utrolige Rising Force-låten som er blitt hans varemerke siden. Han hadde også Joe Lynn Turner på vokal i den perioden, en av de beste rock vokalistene gjennom tidene. Synd alle ser neddopa ut, men det var vel i tiden det også :p Fantasisk versjon av låten her hvertfall.

Fett! Jæi liker åttitallet!

Lenke til kommentar

Oj, nesten synd han ikke trakterer vokalen også. Han har den sykeste screaminga med Limbonic Art. Huff som jeg digger Moon in the Scorpio-skiva deres. Og In Abhorrence Dementia kommer ikke langt etter. Når han howler får jeg gåsehud på pungen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Slettes ikke. Det er bare mangel på en frisk pust her i tråden. I de siste 70 sidene har det bare vært snakk om det samme oppgulpet. Det er sannelig på tide vi flytter opp i etasjene og legger fra oss kost og støvbrett og lar gårsdagens støv ligge for engangs skyld. Hvor er de gamle kontributørerne fra backstage f.eks.? Jeg er ikke på langt nær funnet like mange funn i her som i Backstage.

Ræl.

Det har blitt så homogent og kjedelig her at jeg ikke gidder å bruke så mye tid her lengre. Har ørti snes med bandanbefalinger jeg kunne posta i ei uke i strekk, men det får bare være.

Vekk meg når det skjer noe interessant.

Nyhus er på jordet. Hvor mye lo-fi nækroblækkmetl har det blitt prata om her i det siste? Det er jo right up my arse, så burde fått med meg det. TOTAL SKVLLFVK!! SEXRAMBO FAGOTATTAKK

Lenke til kommentar

Kan sikkert være at jeg bor i min lille boble men for min del var det verre før det bare gikk i

Dødmetal og Thrash...

Men bare kom med forslag med forsjellig musikk, mangfold er bra.

Avantgarde - Unexpect

Melo black metal - Anorexia nevrosa

melo death metal - Dissection

Power - avantasia

Trenger og åpne horisonten min litt.

Svartere enn natten er heftig som fy bare ikke hver dag 24/7.

Lenke til kommentar
Geez, fått dilla på What tomorrow knows - Nevermore. Har ikke hørt noen andre sanger av de, tips, album, sanger, konserter..?

Candlemass er også litt fett.

Fant nylig ut om Nevermore selv! Konge band!

Prøv albumene "Dead Heart in a Dead World" og "This Godless Endeavor".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...