Tuttebobo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er godt nytt. Har du en link? Nope Hvem er det som synger i Arcturus nå? ICS Vortex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det kan vel være Garm eller Vortex. Hægeland har også vært med live og vært sessionvokalist. Edit: Tuttebobo, om du ikke har noen link, hvordan kan du da ha denne informasjonen? Det var en i klassen her som klikket i vinkel når jeg nevnte det for han. Endret 14. oktober 2008 av Olum Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Edit: Tuttebobo, om du ikke har noen link, hvordan kan du da ha denne informasjonen? Det var en i klassen her som klikket i vinkel når jeg nevnte det for han. Snakka med Hellhammer for litt siden, Sverd har vist lagd en del allerede. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du aner ikke hvor høyt jeg elsker deg nå, Tuttebobo. Dette er det beste nytt jeg har fått på lenge. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 NYTT ARCTURUS-MATERIALE? Fyttihelsikesdævendøtte ta. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Var vel litt utydelig der. Syntes ikke det er så lett å si hva slags vokalstil dere burde kjøre, mye lettere å si hva man ikke liker enn å komme med forslag til hvordan gjøre det bedre hvis du forstår. Men hei, mye fete riff dere har ihvertfall. Hehe, takk. Gjør ting på den måten vi syns er fett, hehe. Synes vokalisten var fet, er det deg? Syns Rising Force er bra, men han gjorde flere bedre skiver iløpet av 80-tallet. Odyssey (1988) f.eks. har den utrolige Rising Force-låten som er blitt hans varemerke siden. Han hadde også Joe Lynn Turner på vokal i den perioden, en av de beste rock vokalistene gjennom tidene. Synd alle ser neddopa ut, men det var vel i tiden det også Fantasisk versjon av låten her hvertfall. Fett! Jæi liker åttitallet! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Synes vokalisten var fet, er det deg? Yes sir! Takker, spiller (den ene) gitar(en) og bass også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Keep up the good work, than! Koselig at det også er noen her som LAGER, og ikke bare hører ^^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Daemon (Limbonic Art, Zyklon, etc..) har joina Mayhem som session gitarist nu gitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Oj, nesten synd han ikke trakterer vokalen også. Han har den sykeste screaminga med Limbonic Art. Huff som jeg digger Moon in the Scorpio-skiva deres. Og In Abhorrence Dementia kommer ikke langt etter. Når han howler får jeg gåsehud på pungen. Endret 14. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Slettes ikke. Det er bare mangel på en frisk pust her i tråden. I de siste 70 sidene har det bare vært snakk om det samme oppgulpet. Det er sannelig på tide vi flytter opp i etasjene og legger fra oss kost og støvbrett og lar gårsdagens støv ligge for engangs skyld. Hvor er de gamle kontributørerne fra backstage f.eks.? Jeg er ikke på langt nær funnet like mange funn i her som i Backstage. Ræl. Det har blitt så homogent og kjedelig her at jeg ikke gidder å bruke så mye tid her lengre. Har ørti snes med bandanbefalinger jeg kunne posta i ei uke i strekk, men det får bare være. Vekk meg når det skjer noe interessant. Nyhus er på jordet. Hvor mye lo-fi nækroblækkmetl har det blitt prata om her i det siste? Det er jo right up my arse, så burde fått med meg det. TOTAL SKVLLFVK!! SEXRAMBO FAGOTATTAKK Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du kan gjerne sende meg anbefalingene dine på pm, om du ikke vil poste de her. Vil ha mer å høre på. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kan sikkert være at jeg bor i min lille boble men for min del var det verre før det bare gikk i Dødmetal og Thrash... Men bare kom med forslag med forsjellig musikk, mangfold er bra. Avantgarde - Unexpect Melo black metal - Anorexia nevrosa melo death metal - Dissection Power - avantasia Trenger og åpne horisonten min litt. Svartere enn natten er heftig som fy bare ikke hver dag 24/7. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dissection er black metal.Litt mer symfonisk/melodisk på det siste de gjorde, men likevel. Jeg vil ha mer death metal med groove ala BRT, Sludge osv..noen? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Syt syt syt Krypt - Misfits Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vil ha mer death metal med groove ala BRT, Sludge osv..noen? Severe Torture! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Geez, fått dilla på What tomorrow knows - Nevermore. Har ikke hørt noen andre sanger av de, tips, album, sanger, konserter..? Candlemass er også litt fett. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Geez, fått dilla på What tomorrow knows - Nevermore. Har ikke hørt noen andre sanger av de, tips, album, sanger, konserter..? Candlemass er også litt fett. Fant nylig ut om Nevermore selv! Konge band! Prøv albumene "Dead Heart in a Dead World" og "This Godless Endeavor". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) -sletta dobbelpost- Endret 14. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå