Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slettes ikke. Det er bare mangel på en frisk pust her i tråden. I de siste 70 sidene har det bare vært snakk om det samme oppgulpet. Det er sannelig på tide vi flytter opp i etasjene og legger fra oss kost og støvbrett og lar gårsdagens støv ligge for engangs skyld. Hvor er de gamle kontributørerne fra backstage f.eks.? Jeg er ikke på langt nær funnet like mange funn i her som i Backstage.

Ræl.

Lenke til kommentar

Har da funnet mye knas her da.

Turisas, alestorm

Unexpect, Diablo Swing Orchestra

Manegarm, Wolves in the Throne Room

Vinterland osv

Når man blir like rik som Bill Gates er det vanskelig og finne

diamnter man ikke har fra før.

Personlig har jeg bare rundt 50gb og for å sitere Darth Vader.

"Young Padawan, you got much to learn"

Lenke til kommentar
Ny Thrashlåt uppe! Addicted to Death!

http://www.myspace.com/thrashcarniwhore

Skaff dere en god vokalist og jeg liker dere=)

Hva er god vokalist for deg? Jeg synger ikke som Dream Theater. Gløm det.

Var vel litt utydelig der. Syntes ikke det er så lett å si hva slags vokalstil dere burde kjøre, mye lettere å si hva man ikke liker enn å komme med forslag til hvordan gjøre det bedre hvis du forstår. Men hei, mye fete riff dere har ihvertfall.

Lenke til kommentar
Var vel litt utydelig der. Syntes ikke det er så lett å si hva slags vokalstil dere burde kjøre, mye lettere å si hva man ikke liker enn å komme med forslag til hvordan gjøre det bedre hvis du forstår. Men hei, mye fete riff dere har ihvertfall.

Hehe, takk. Gjør ting på den måten vi syns er fett, hehe.

Lenke til kommentar
Slettes ikke. Det er bare mangel på en frisk pust her i tråden. I de siste 70 sidene har det bare vært snakk om det samme oppgulpet. Det er sannelig på tide vi flytter opp i etasjene og legger fra oss kost og støvbrett og lar gårsdagens støv ligge for engangs skyld. Hvor er de gamle kontributørerne fra backstage f.eks.? Jeg er ikke på langt nær funnet like mange funn i her som i Backstage.

Ræl.

Ja, er sjeldent perler å finne lenger. Men fikk jo en saftig liste med dødsmetall for ei god stund sida. Her!

Lenke til kommentar

Syns Rising Force er bra, men han gjorde flere bedre skiver iløpet av 80-tallet. Odyssey (1988) f.eks. har den utrolige Rising Force-låten som er blitt hans varemerke siden. Han hadde også Joe Lynn Turner på vokal i den perioden, en av de beste rock vokalistene gjennom tidene. Synd alle ser neddopa ut, men det var vel i tiden det også :p Fantasisk versjon av låten her hvertfall.

Og en nyere versjon fra 1998 med svensken Mats Leven på vokal. En av de bedre vokalistene han har hatt også. Herlig raspete powerstemme.

Se filmen hos Youtube

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...