Kjobben Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Da antar jeg også at du har hørt om Silencer. Se filmen hos Youtube Et spørsmål: Hva har vokalisten i det bandet gjort? I kommentarene inne på YouTube siden er det folk som skriver at han har gjort en syk syk ting, og at han er på galehus. Er det noe sannhet i dette? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Han høyrde gjennom ei heil skive av Nightwish og Cradle Of Filth. Endret 29. oktober 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og hvordan sku du kommet deg inn? Å det er så vannskelig! Gråte! Slutt å vær så eplekjekk a. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Et spørsmål:Hva har vokalisten i det bandet gjort? I kommentarene inne på YouTube siden er det folk som skriver at han har gjort en syk syk ting, og at han er på galehus. Er det noe sannhet i dette? Tror det har noe med det her å gjøre: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20146.ab Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Slenger bare inn en anbefaling til alle som ikke har hørt Thrash-mestrene Kreator: Kreator - Extreme Aggression (1989) En speed-thrash perle av uante dimensjoner. Fantastiske riffs, full-pupp-basstrommer, og snerrende vokal. Deilig. Endret 29. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Tidenes Ondeste Låt: Skikkelig badass ond black metal fra 1983. Legendariske Hellhammer (Sveits) med superlåten Triumph of Death: http://lads.myspace.com/music/musicplayer....jExOTM2NzU4Mjk= Eller http://www.myspace.com/kathaarianlifecode Da jeg hørte den første gang turte jeg så vidt høre gjennom... Enjoy! Endret 30. oktober 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Slenger bare inn en anbefaling til alle som ikke har hørt Thrash-mestrene Kreator:Kreator - Extreme Aggression (1989) En speed-thrash perle av uante dimensjoner. Fantastiske riffs, full-pupp-basstrommer, og snerrende vokal. Deilig. E.A var høydepunktet. Årsbest når det kom ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Å det er så vannskelig! Gråte! Slutt å vær så eplekjekk a. Er det så vanskelig å bare svare? Det du ga var nemlig bare totalt idiotisk, da er det langt bedre å ikke svare i det hele tatt. Greit at du skal slikke rumpa til Glint som vanlig, men du tenger ikke overreagere alt du kan fordi jeg spør hvordan du skulle kommet deg inn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jesus, det er jo mere intriger blant dere folk enn i en gjennomsnittlig jentegjeng! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Selvfølgelig, noen må holde liv i Hotell-Hardware også. Men ja, det er relativt teit at det ikke skal være mulig å spørre et helt vanlig spørsmål uten å bli anklaget for å være "eplekjekk". Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jesus, det er jo mere intriger blant dere folk enn i en gjennomsnittlig jentegjeng! Jaggu. Håper de sperrer inn han Silencer duden skikkelig denne gangen forresten. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Bytex: Herleg song - herleg skive. Hakket bak massive Pleasure To Kill. Lidskjalv: Apocalyptic Raids er jævla bra. Hakket bak det som blei produsert under Celtic Frost-åra. Da To Mega Therion og Morbid Tales/Emperor's Return. Endret 30. oktober 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Husker ikke så mye av de tidlige platene til CF. Men denne sitter mitt hjerte nært: Hail! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Setter nok også Into the Pandemonium høyest. Men alt før den er også snacks. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det så vanskelig å bare svare? Det du ga var nemlig bare totalt idiotisk, da er det langt bedre å ikke svare i det hele tatt. Greit at du skal slikke rumpa til Glint som vanlig, men du tenger ikke overreagere alt du kan fordi jeg spør hvordan du skulle kommet deg inn. Garage har jeg vært før. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Onde saker den Thriumph of Death. Må skaffe meg den skiva. Hørte for en lang stund siden på Backstage at Deathspell Omegas Si Monumentum Requires, Circumspice var en av de ondeste noensinne. Hva tror dere er tidenes ondeste? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Onde saker den Thriumph of Death. Må skaffe meg den skiva. Hørte for en lang stund siden på Backstage at Deathspell Omegas Si Monumentum Requires, Circumspice var en av de ondeste noensinne. Hva tror dere er tidenes ondeste? O-Zone - Dragostea Din Tei f.eks. ------------------ Down - Stone The Crow er en jævli manndig låt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Onde saker den Thriumph of Death. Må skaffe meg den skiva. Hørte for en lang stund siden på Backstage at Deathspell Omegas Si Monumentum Requires, Circumspice var en av de ondeste noensinne. Hva tror dere er tidenes ondeste? Spørs hvaslags "evil" det skal være. Ambient: Eternal Majesty - Hatred Satanic Warmaster - Outroen på Night of Retribution Sortsind - Blot Black Metal (av typen "atmosfærisk"): Raven Dark - Enteared Av Dreamhorizont Av typen maks aggressiv: Belphegor - The Goatchrist Eternal Majesty - The Warlord Vanlig Black Metal: Gorgoroth - Katharinas Bortgang Bare noen forslag... Endret 30. oktober 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nick Barker (ex-DIMMU BORGIR, CRADLE OF FILTH, TESTAMENT) will play drums on GORGOROTH's upcoming tour across Europe beginning November 2007. In addition to Nick, guitarist Teloch (NIDINGR, UMORAL, 1349) will again return to GORGOROTH's live assault, while guitarist Sykelig completes the group's 2007 live lineup. Jeg syns ikke akkurat han feiten passer inn.. hm.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Garage har jeg vært før. Hvordan? Falsk legg? Barker for gorgoroth? Fett. Mannen er dyktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå