Hrodebert Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hørte på de for noen år sia, IOWA-albumt likte jeg husker jeg... Ja IOWA var fet. Left Behind er en stor slager her i huset Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg ville heller blitt Anal fistet av en feit neger enn og høre på slipknot. Gir gjerne vekk penger for og sende noen på rehabilitering. Det er en god grunn til at gruppen ikke finnes på Metal - Archives. Mja for vell se om jeg skal på konsert, Taake er fett nok det, men er redd lyden blir dårlig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg ville heller blitt Anal fistet av en feit neger enn og høre på slipknot. Ja, her er meningene mange! Også av en "feit neger" a gitt... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er en god grunn til at gruppen ikke finnes på Metal - Archives. Nei. Er kun pga. hun jævla Morrigan-kusa. Kun stokk dumme, ignorante, burde-vært-aborterte sklikødder greier å ikke kalle Slipknot metal. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Resultatet av fylla, haha! Vokalen blei ferdig i natt etter en del vodka. http://www.myspace.com/goatcraftnorway Necroglenn du er så Necro azz:D:D Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei. Er kun pga. hun jævla Morrigan-kusa. Kun stokk dumme, ignorante, burde-vært-aborterte sklikødder greier å ikke kalle Slipknot metal. Sorry, men skjønner ikke helt hva det snakkes om her... Kan noen utdype Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei. Er kun pga. hun jævla Morrigan-kusa. Kun stokk dumme, ignorante, burde-vært-aborterte sklikødder greier å ikke kalle Slipknot metal. Sorry, men skjønner ikke helt hva det snakkes om her... Kan noen utdype Det er snakk om verdens største og beste metallarkiv: Encyclopaedia Metallum Du har tydeligvis fått inspirasjon til å like musikk fra andre steder, for der er ikke Slipknot oppført. Tydeligvis er det ei som har makt eller eierskap over siden som heter Morrigan som nekter å oppføre Slipknot i arkivet, fordi hun ikke regner det som metall. Dette gjør at Glint kaller henne og alle andre med samme mening for undermennesker. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Aha Jaja, kjipe kuser er jeg vant med! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Resultatet av fylla, haha! Vokalen blei ferdig i natt etter en del vodka. http://www.myspace.com/goatcraftnorway Necroglenn du er så Necro azz:D:D Åja haha Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er den eneste jeg har hørt fra den nye albumet, men jeg liker den. Åpningsriffet er hinsides fett, samt breakdown-delen med "The limits of the dead" (tror jeg det er). Men tilbake til musikken! Det gjør undertegnede også. Åpningsriffet er faktisk veldig bra, liker veldig godt vokalen også. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nye Darkthrone plata blir rå! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Syns den sangen som er på youtube er temmelig kjedelig. Får håpe resten av skiva blir bedre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=_2F5HeGcAxY Ikke dårlig, men ikke noe å juble for heller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er en god grunn til at gruppen ikke finnes på Metal - Archives. Nei. Er kun pga. hun jævla Morrigan-kusa. Kun stokk dumme, ignorante, burde-vært-aborterte sklikødder greier å ikke kalle Slipknot metal. Kan fint påstå at jeg er lite begeistret for Slipknot, men vil fint klassifisere det som metall. Enig. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Metal archives er vel ikke så begreistret for nu-metal. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ikke jeg heller. Men metall er det likefullt. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei hold fjortiz wannabe grim musikken for dere selv. Jeg på min side foretrekker heller dansende trollmenn i skogen fremfor slipknot Mother North - Satyricon Se filmen hos Youtube (Nyere Satyr kan du trygt putte der solen aldri skinner.) Men behold for all del det gamle Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Haha, synes nye Darkthrone-låta var digg jeg. Noen meninger om Celtic Frost - Monotheist? Dæven så seig og tung skive, godt tatt imot her i huset! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nu-Metal. Eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå