Requiem99 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jepp. Hører man ikke forskjell på Gorgoroth og In Flames så er det noe forferdelig galt. Klart det. Men peika ut tekstane som ein skilnad. Yes, tekstene også. BM-tekster er mye bedre. Samd med deg. Djupare og meir "gjevande". Anyway, nokon som har noko melodic death metal å anbefale? Ikkje DT, In Flames, CoD, Kalmah, Norther, Wintersun, men nokon andre. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jepp. Hører man ikke forskjell på Gorgoroth og In Flames så er det noe forferdelig galt. Klart det. Men peika ut tekstane som ein skilnad. Yes, tekstene også. BM-tekster er mye bedre. Samd med deg. Djupare og meir "gjevande". Anyway, nokon som har noko melodic death metal å anbefale? Ikkje DT, In Flames, CoD, Kalmah, Norther, Wintersun, men nokon andre. Mors Principium Est Warbreed Amoral(technical melodic death metal) Arsis(technical melodic death metal) Quo Vadis(technical melodic death metal) Cipher System Noumena Endret 8. oktober 2008 av All You Can Rape Buffet Lenke til kommentar
Requiem99 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jepp. Hører man ikke forskjell på Gorgoroth og In Flames så er det noe forferdelig galt. Klart det. Men peika ut tekstane som ein skilnad. Yes, tekstene også. BM-tekster er mye bedre. *znipundsnap* Mors Principium Est Warbreed MPE har eg også høyrd, men leiter eigentleg etter noko som liknar mykje på Kalmah. Ikkje overdreven banal synth, men bra nok til å laga stemning og fine melodiar. Endret 8. oktober 2008 av Requiem99 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fjernet Greven fra hotellet En lei nyhet, da ble det ikke aktuelt for meg å overnatte på hotell i Bergen lenger. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det var i Grevens tid…. HAHAH Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fjernet Greven fra hotelletEn lei nyhet, da ble det ikke aktuelt for meg å overnatte på hotell i Bergen lenger. Gratulerer, du er en jævla parodi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 The internet. Serious Business. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Er det Lost Horizon han synger? hørtes litt ut som Highlander. Edit: Never mind. Var vist den sangen.. Endret 9. oktober 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fjernet Greven fra hotelletEn lei nyhet, da ble det ikke aktuelt for meg å overnatte på hotell i Bergen lenger. Gratulerer, du er en jævla parodi. Han er tr00, vet du. Hørte på Transilvanian Hunger i går, og skvatt litt da jeg hørte noe innspilt baklengs på, jeg tror det var, I en Hall med Flesk og Mjød. Noen som vet hva som blir sagt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kjenner jeg Fenris rett er det vel noe sånt som "morra di er feit og har bart". Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 du mener på As Flittermice As Satans Spys, det som blir sakt er: In the name of god, let the churched burn! som er greven som sier. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Var nok den, ja. Takketakk. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer, du er en jævla parodi. Jeg får orgasme hver gang noen svarer slik til meg. Hva med en kåring av det mest sataniske innihelvetes onde metalbandet gjennom tidene? Styr unna Anton-Satanisme, det er skræle greier. Jeg snakker om skikkelig nonnevoldtakende drep-de-kristne svartmetallsatanisme. Tekster, image og brutal/dyster/ond musikk må være 100%. Kjør forslag! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du får spørre satanistkannibalene i Russland om de vet om noen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer, du er en jævla parodi. Jeg får orgasme hver gang noen svarer slik til meg. Hva med en kåring av det mest sataniske innihelvetes onde metalbandet gjennom tidene? Styr unna Anton-Satanisme, det er skræle greier. Jeg snakker om skikkelig nonnevoldtakende drep-de-kristne svartmetallsatanisme. Tekster, image og brutal/dyster/ond musikk må være 100%. Kjør forslag! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://oslopuls.aftenposten.no/musikk/article85285.ece Black Ice har lekka virker det som. Ekte denne gangen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Snart-helg-kos. Jeg blir ikke lei. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Eddie er ikke den samme uten all den hoppingen. Helgas tungeste låt får bli Torche - Tarpit Carnivore Synes synd på de sto like ved trommesettet rundt 6:08. Slike symbalsprak graver seg inn i ørene og ødelegger deg fra innsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå