Dr. Jacoby Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Må legge ganske mye godvilje til for å kalle Gojira thrash. Men fett uans Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Flere en meg som hører på ScarSymmetry her? Utrolig bra metal band fra Svergie... Leste forresten akkruat at de skulle kvitte seg med Christian Älvestam (vokalisten), til fordel for en annen Dårlig avgjørelse. Spennende og se hvem det bli, men tror dessverre ikke det kan bli like bra uten Christian... Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hører på det jeg også.. Er også skeptisk til bytte av vokalist! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja. I følge hjemmesiden, deres hadde det vært interne problemer innad i bandet, de mente at hvis de ikke byttet vokalist ville hele bandet gått nedenom og hjem!? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen husker kanskje at jeg før høstferien ba om forslag til sanger av Black Sabbath som liknet "Planet Caravan" og "Solitude". Fikk forslag som "Nightwing" og "Children of the Sea", men det var ikke helt det jeg var ute etter, da de er mer power-ballader. Det jeg liker med Solitude og Planet Caravan er atmosfæren. Den runde og hule lyden, og den fremtredende bassen. Det er lite distortion på gitaren i disse sangene, det er mer en akustisk "sound". Noen som har noen forslag? Jeg kan godt utvide søket mitt til å gjelde andre band enn Black Sabbath. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Mama, I`m Coming Home av Ozzy Osbourne kunne passa bra Eller Endret 6. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Får jo ikke mere svulstig 80's power ballad enn Mama I'm Coming Home, da..Den var jo til og med på Power Ballads fra tidlig 90-tallet. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Electric WIzard - Mountains of Mars Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trash? oh lawd... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja. I følge hjemmesiden, deres hadde det vært interne problemer innad i bandet, de mente at hvis de ikke byttet vokalist ville hele bandet gått nedenom og hjem!? Hadde vært like greit. Repost: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er'ru der nå igjen a, er som et kvinnfolk du jo, ikke fornøyd med en skitt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Får jo ikke mere svulstig 80's power ballad enn Mama I'm Coming Home, da..Den var jo til og med på Power Ballads fra tidlig 90-tallet. Den plata har jeg. Feteste låta der må jo være Home Sweet Home - Mötley Crüe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg har begge, de var mega pop i 1991-93 når jeg gikk på ungdomsskolen. Spesiellt på fjortisdisko på ungdomshuset. Ingen av gutta turte å danse med jenter annet enn til slow ballader. Og "dansing" var begrenset til å klamre seg fast til jenta og vugge sakte frem og tilbake, for så å gå hver til sitt tilbake til kompis/venninnegjengen sin. Digga også DAD sin Laugh and a Half, selv om den ikke var veldig ballade-aktig. Hvertfall akustisk. Gutta var i sitt ess når Guns'n'Roses ble spilt, eller Spinal Tap, for da "dansa" aldri jentene, så da hadde vi moshpits ute på gulvet helt for oss selv. Og CC Cowboys. Endret 6. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Repost: Nytt album? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Repost: Nytt album? Tja, om Manifesting the Raging Beast regnes som ny så. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Repost: Nytt album? Nei, ville bare gi den mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Digga også DAD sin Laugh and a Half, selv om den ikke var veldig ballade-aktig. Hvertfall akustisk. Den er dødsfin. En av tidenes ballader. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, daså. Kjenner ikke til coverene til Glorior Belli. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Headbanger's Journey, anyone? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Headbanger's Journey, anyone? haha tror nokk det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå