Loerand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sant, bare ett album med tre sanger er litt i minste laget, men ser frem til evt. nye album fra dem. Herlig musikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 La merke til den møkkagjengen faktisk. Lengre bak i lokalet stod det flere folk og ropte at de skulle holde kjeften sin. Godt mulig. Vi sto relativt langt foran og de gaulet bak oss også. Det var nettopp den gjengen som skulle holde kjeft, k9z Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet om noen folk metal band som bruker fele? Har hørt om hardingrock Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Korpiklaani og Turisas. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 takk, skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette er virkelig en perle hvis du leter etter noe litt spesielt å høre på. Vokalen er helt glimrende og er en av de mest syke, ekstreme jeg har hørt. Høres desperat, trist og skummel ut! En av de sangene som bringer flest følelser gjennom meg på så kort tid. Kos dere! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Da antar jeg også at du har hørt om Silencer. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Silencer blir litt vel sykt for meg. Tror det går litt over grensen og den videoen var spooky Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bethlehem er legendarisk, Silencer er bare fjas. Bra video i det minste. Begotten! Har den på DVD...helt ekte og original faktisk. Et av de mer fjonge samleobjektene i DVD-hylla mi. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen steder i Bergen det går an å kjøpe Metal Merch i butikk? Ev. Norsk nettbutikk? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du finner noen skjorter på Apollon, spikes og sånt finner du litt av på witchy bitchy. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Noen steder i Bergen det går an å kjøpe Metal Merch i butikk? Ev. Norsk nettbutikk? Appollon i Nygårdsgaten har litt. Edit: Too late Endret 29. oktober 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Backload Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen steder i Bergen det går an å kjøpe Metal Merch i butikk? Ev. Norsk nettbutikk? Våg å reise uten meg! Grrrrrr ..... ! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen steder i Bergen det går an å kjøpe Metal Merch i butikk? Ev. Norsk nettbutikk? Våg å reise uten meg! Grrrrrr ..... ! Våg å reise uten meg! Grrrrrr ........For da skal alle helveter regne som blod over deg! Og Satan skal herske i tusen år. Kjøttmarken yngle og muskler råtne, og Gud den fortapte vil atter gråte.... ...Som du vil si på ekte metalsk. ...neida, Giz. Jeg sier fra når jeg tar turen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lidskjalv, alt det der, er det et PROBLEM liksom? Høres jo flott ut. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du finner noen skjorter på Apollon, spikes og sånt finner du litt av på witchy bitchy. Mer vet jeg ikke. Noen steder i Bergen det går an å kjøpe Metal Merch i butikk? Ev. Norsk nettbutikk? Appollon i Nygårdsgaten har litt. Edit: Too late Den e go Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lidskjalv, alt det der, er det et PROBLEM liksom? Høres jo flott ut. Det er fritt inspirert av tidenes artwork: Herlig.... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lidskjalv, alt det der, er det et PROBLEM liksom? Høres jo flott ut. Det er fritt inspirert av tidenes artwork: Herlig.... Og mest sannsynleg tidenes skive. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tenkte jeg skulle sjekke ut Vintersorg. Noen som vil anbefale en starterskive? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hadde lyst til å se Death Breath, men droppa det, for jeg hadde ikke gull nok. Og hvordan sku du kommet deg inn? Det var nettopp den gjengen som skulle holde kjeft, k9z De sto da ikke langt bak i lokalet. De sto rett bak de fremste bordene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå