Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva hører han på da??

Jeg tenker spessielt på den gangen han var konstabel i Tinitus, hvor han skulle si hva han synes om en sang de spillte. Det var noe jævla herk, en slags puddingrock, helt malplassert i programmet. Jeg husker ikke ordrett, men det var noe sånn som at han hørte ikke på slik musikk, og det var ikke noe poeng at han skulle komme med synspunkter på låta. Han hørte kun på metal (eller ekstremmetall).

Lenke til kommentar
Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg.

Det er slike som meg som lager pannekaker av ultraradikale besserwissere som deg med jernboots! Selvfølgelig er jeg eliten, du prøver bare å heve deg på samme nivå som meg, men så fort du nærmer deg kommer støvelen:

post-118993-1223087714_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg.

Det er slike som meg som lager pannekaker av ultraradikale besserwissere som deg med jernboots! Selvfølgelig er jeg eliten, du prøver bare å heve deg på samme nivå som meg, men så fort du nærmer deg kommer støvelen:

post-118993-1223087714_thumb.jpg

 

Hahaha, du gjør det ikke akkurat bedre ved å holde på slik. Fjasekopp.

Lenke til kommentar
Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg.

Det er slike som meg som lager pannekaker av ultraradikale besserwissere som deg med jernboots! Selvfølgelig er jeg eliten, du prøver bare å heve deg på samme nivå som meg, men så fort du nærmer deg kommer støvelen:

post-118993-1223087714_thumb.jpg

 

OH LAWDY LAWD

Lenke til kommentar
Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg.

Det er slike som meg som lager pannekaker av ultraradikale besserwissere som deg med jernboots! Selvfølgelig er jeg eliten, du prøver bare å heve deg på samme nivå som meg, men så fort du nærmer deg kommer støvelen:

post-118993-1223087714_thumb.jpg

 

Få se playlista di så kan jeg garantere at det er en del jeg kan pirke på om du først skal være så jævla 'metall'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...