fbassbassbass Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det nå så viktig hva Fenriz hører på så lenge musikken hans er genial? Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fenriz om technomusikk. Godt å se at en av de største pillarene innen svart ikke er helt sjangerlåste i sin egen sjanger. Plusspluss i boka mi for den del. Jeg synes det er skuff. Det finnes bare metall! Frost er en musiker som ikke hører på annet skit. Hva hører han på da?? Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 OMG må bare høre på metal!!!!!111 Yeaaah, metal rules, and if you don't like it dieee -.- Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva hører han på da?? Jeg tenker spessielt på den gangen han var konstabel i Tinitus, hvor han skulle si hva han synes om en sang de spillte. Det var noe jævla herk, en slags puddingrock, helt malplassert i programmet. Jeg husker ikke ordrett, men det var noe sånn som at han hørte ikke på slik musikk, og det var ikke noe poeng at han skulle komme med synspunkter på låta. Han hørte kun på metal (eller ekstremmetall). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hører Manowar i det fjerne her...."Heavy metal, or no metal at all, wimps and posers! Leave the hall! If you're not into metal, you are not my friend" osv. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes det er skuff. Det finnes bare metall! Frost er en musiker som ikke hører på annet skit. Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg. Det er slike som meg som lager pannekaker av ultraradikale besserwissere som deg med jernboots! Selvfølgelig er jeg eliten, du prøver bare å heve deg på samme nivå som meg, men så fort du nærmer deg kommer støvelen: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg. Det er slike som meg som lager pannekaker av ultraradikale besserwissere som deg med jernboots! Selvfølgelig er jeg eliten, du prøver bare å heve deg på samme nivå som meg, men så fort du nærmer deg kommer støvelen: Hahaha, du gjør det ikke akkurat bedre ved å holde på slik. Fjasekopp. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg. Det er slike som meg som lager pannekaker av ultraradikale besserwissere som deg med jernboots! Selvfølgelig er jeg eliten, du prøver bare å heve deg på samme nivå som meg, men så fort du nærmer deg kommer støvelen: OH LAWDY LAWD Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Slike som deg syns jeg er bare dødsens kjedelige. Stereotypisk og blåkopi til de grader. Musikk-elitisme kan gå og henge seg. Det er slike som meg som lager pannekaker av ultraradikale besserwissere som deg med jernboots! Selvfølgelig er jeg eliten, du prøver bare å heve deg på samme nivå som meg, men så fort du nærmer deg kommer støvelen: Få se playlista di så kan jeg garantere at det er en del jeg kan pirke på om du først skal være så jævla 'metall' Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Øyh! JEG er muzakelitisten her. Denne Abbor-fisen er bare small potatoes og ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Abigor = Fjorsvartnir? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hahah, tenkte det samme. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hører Manowar i det fjerne her...."Heavy metal, or no metal at all, wimps and posers! Leave the hall! If you're not into metal, you are not my friend" osv. Du var ikke tilfeldigvis i nærheten av vækerø da du hørte dette? :| Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 NEIN, Tr00 NORWEGIAN BLÆCK MÆTÆL ... Nei, jeg hører på nesten all musikk så lenge den ikke er laget for å tjene penger, men laget rett fra hjerte. Like gjerne Pachbel - Canon D Se filmen hos Youtube Som Burzum - Jesus Tod Se filmen hos Youtube Ok, kanskje jeg foretrekker Burzum bitte litt. ; ) Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hører Manowar i det fjerne her...."Heavy metal, or no metal at all, wimps and posers! Leave the hall! If you're not into metal, you are not my friend" osv. Du var ikke tilfeldigvis i nærheten av vækerø da du hørte dette? :| dan børge? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hører Manowar i det fjerne her...."Heavy metal, or no metal at all, wimps and posers! Leave the hall! If you're not into metal, you are not my friend" osv. Du var ikke tilfeldigvis i nærheten av vækerø da du hørte dette? :| dan børge? Han heter Akerø han, ikke Vækerø? tror jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noe sånt. Vækerø er i vestkanten av oslo, mot lysaker. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Å være sjangerlåst er vell opp til ver enkelt^^ vill ikkje si eg er det selv, hører på det tungeste svart metallen til vanlig norsk folkemusikk her. gitar og growl er ikkje must for og si det son. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå