Nebuchadnezzar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror det kan bli bra jeg også. Når kommer denne ut? Skulle vist komme ut den sjette Oktober. Iallefall snart. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 NOK sugne black metal dokumentarer nå. Helt enig. Det er vel snart flere dokumentarer om black metal enn det er band. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Venom er jo bare småthrasha rock med snerrevokal..eneste de har med svartmetall å gjøre er vel noen tekster.. Han covermannen var jo riktig flink. Du kan virkelig din historie du Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 http://www.myspace.com/nodawn OH YES Lokalfavoritten slår til med ny sang! Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vil anbefale October Tide for de at dere som liker Brave Murder Day av Katatonia. Var et sideprosjekt av Jonas Renkse og Fredrik Norrman, og hadde desverre kun to utgivelser. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er Once Upon A Time In Norway bra? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er Once Upon A Time In Norway bra? Ja, men det er bare intervjuer, og svært lite for pengene. Betale 169 kr for 2 timer med folk som prater om black metal er liksom ikke helt verdt det. Visste det meste fra før av uansett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pengene? Hvem har sagt jeg skal betale? ^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pengene? Hvem har sagt jeg skal betale? ^^ da er det vell ikkje så nøye om den er bra eller ikkje? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jo. Gidder ikke bruke tid på å skaffe noe som ikke er bra. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Once upon... er en veldig standard black metal-dokumentar. Det vises bilder som de fleste med litt bakgrunnskunnskaper har sett før og resten er stort sett intervjuer og gamle filmklipp. Helt ok, men veldig lite nytt for min del. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fy faen! Nile gruser noe så sinnsykt live... Utentvil en av de beste konsertene jeg har sett! Grave er også utrolig fett! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Fy faen! Nile gruser noe så sinnsykt live... Utentvil en av de beste konsertene jeg har sett! Grave er også utrolig fett! Severe Torture made my day! Nakken min er ikke frisk i dag. -- Fenriz om technomusikk. Endret 3. oktober 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fenriz om technomusikk. Godt å se at en av de største pillarene innen svart ikke er helt sjangerlåste i sin egen sjanger. Plusspluss i boka mi for den del. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har kun hørt "Steadfast" som var helt grei. Er noe av det eldre bedre? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes alt av Forefather er konge! Siste skiva for min del er jo klart den beste, men kan anbefale ours is the kingdom.. Jævla fet skive! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fått helt dilla på Nevermore jeg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fenriz om technomusikk. Godt å se at en av de største pillarene innen svart ikke er helt sjangerlåste i sin egen sjanger. Plusspluss i boka mi for den del. Jeg synes det er skuff. Det finnes bare metall! Frost er en musiker som ikke hører på annet skit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå