michael691 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Nå ville ikke jeg kalt Dimmu for black metal men de fleste black metal videoene er litt snåle. Den eneste jeg syns er kool er Mother North fra Satyricon. Du synes bm-videoer er snåle, men du synes at Mother North er "kool"? Tror du må komme deg til legen. Se på Blashyrk (muligens jeg skrev det feil) da. Løper i fjellet som et fjolls. Hva syns du er ''kool'' da? =D Ja, Immortal sine videoer er enda verre. Jeg synes sjelden musikkvideoer er noe positivt, men er meget god. Ja TH må være faren til all black metal. Angående Transylvanian Hunger. Se filmen hos Youtube Denne her er jævlig rå Acoustic Endret 2. oktober 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja TH må være faren til all black metal. Langt ifra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er vel Venom som er den opprinnelige faren Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er vel Venom som er den opprinnelige faren Nå snakker jeg om Norwegian Black Metal da.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Venom, Celtic Frost, Mercyful Fate blabblalablalbalbla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Venom er jo bare småthrasha rock med snerrevokal..eneste de har med svartmetall å gjøre er vel noen tekster.. Han covermannen var jo riktig flink. Endret 2. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Venom er jo bare småthrasha rock med snerrevokal..eneste de har med svartmetall å gjøre er vel noen tekster.. ...Og at de hadde et album som het "Black Metal". Ikke glem det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Veit, men det var vel mest bare for at svart var "evil" og tøft. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 De inspirerte mange til black metal genren også, så er nok ingen tvil om at de er værtfall noen av the fathers of BM. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sikkert altfor mainstream for Fenriz..han hører jo bare på obskure punkband fra polen og slikt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Venom er jo bare småthrasha rock med snerrevokal..eneste de har med svartmetall å gjøre er vel noen tekster.. På den tia var Venom blant det grimmeste som var å høre. Råskapen sammen med overdrevent sataniske tekster var med på å skape en ny "sound" innen metal. Venom var ikke alene om dette, men plata deres ga jo navnet til en samlebetegnelse som senere utviklet seg til en egen sjanger. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dokumentar - Until the Light Takes Us Until the Light Takes Us is a feature length documentary chronicling the history, ideology and aesthetic of Norwegian black metal - a musical subculture infamous as much for a series of murders and church arsons as it is for its unique musical and visual aesthetics. This is the first (and only) film to truly shed light on a movement that has heretofore been shrouded in darkness and rumor and obscured by inaccurate and shallow depictions. Featuring exclusive interviews and verité with the musicians, a wealth of rare, seldom seen footage from the "Black Circle"s earliest days, Until the Light Takes Us explores every aspect of the controversial movement that has captured the attention of the world. This is the movie that gets inside the minds and hearts of black metal's musicians. The filmmakers moved to Norway, living and filming there for two years. The movie is not about them though - it's about the extraordinary people and events that make black metal unique, unforgettable, and inevitable. This is black metal as seen through the eyes of those who created it, of those who live it, of those who are at the center of the story of black metal. Featuring: Gylve "Fenriz" Nagell, Varg Vikernes, Jan Axel "Hellhammer" Blomberg, Kjetil "Frost" Haraldstad, Ivar Bjornson, Abbath and Demonaz Doom Occulta, Kris "Garm" Rygg, Bjarne Melgaard, Harmony Korine, and more. The film, shot on 35 mm and dv, is directed and produced by Audrey Ewell and Aaron Aites. It is currently being edited in New York. L.A. premiere - press! Hi, So, as you know we're premiering the film in L.A. next month, full details coming Oct. 6. Do our friends in Los Angeles have any idea on how we can get the word out? Do you know of any record stores, promoters, shows, people places or things, magazines, zines, or radio shows that could help us get the word out? Normally you would want to have a publicist working on this, but our budget is just stretched too tight. So we're just sending out a general call to arms: If you have any ideas on who we could contact please let us know! And if you'd be willing to help us out at all, let us know! We don't know L.A. too well, so we're kind of overwhelmed by the massive size of it all and just don't know where people hang out or what kind of scene there is. Please send us a message if you can think of anything! Thanks, and remember to check back on Monday for full screening details. Audrey and Aaron Noen som gleder seg ? Jeg ble skikkelig gira når jeg hørte at de hadde fått snakke med Varg vikernes Se filmen hos Youtube Medisin, det er ondt det ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skulle nesten bare mangle, siden dokuen er oppkalt etter en burzum-plate. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jævlig rått. Gleder meg til å se den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror det kan bli bra jeg også. Når kommer denne ut? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 NOK sugne black metal dokumentarer nå. Vikernes var bare en oppmerksomhetssyk dritunge som alle skratta av. The End. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Merker selv et snev av usikkerhet av Varg han selv da han kom med det gibberishet på slutten av klippet. Morsomt å se hvor kry han ble av å vifte med kunnskapene sine. Finfin sang i starten ihvertfall. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har ventet en del på denn dokumentaren, får håpe den blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå