Deadringer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja kjempe talentløse. Lagde du plate når du var 16 år, dro på turneer med Slayer, solgte hundretusenvis av skiver? Nei. Du satt og whinet på andre som gjør det, akkurat som du gjør nå. Kunne du i det hele tatt et halvt gitarriff når du var 16? 1. Britney var på full gang i den alderen der, har hun talent? Salgstall og turneer har ingenting med talent å gjøre, det trodde jeg alle var klar over. 2. Jeg kunne mange gitarriff lenge før jeg var 16. :-) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Inferno er uansett for det sosiale - og ikkje det musikalske. Faktisk ikkje sikker på om det blir festivalpass i år. Skal man være sosial tar man seg en øl på byen, konserter er det såpass få av her i Norge at når det først er noen som spiller går jeg ikke glipp av det. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ble gitt ut en remastra utgave av Chaosphere til Meshuggah forleden til de som ikke visste det. Nesten på samme måte som med Nothing-plata. Har ikke hørt den selv, men det skal det sannelig bli snudd på så fort jeg får hivd meg rundt. De ekstra låtene er fra True Human Design pluss litt småplukk. Glær mæ. Track Listing: 01 - Concatenation 04:17 02 - New Millennium Cyanide Christ 05:36 03 - Corridor Of Chameleons 05:03 04 - Neurotica 05:20 05 - The Mouth Licking What You've Bled 03:58 06 - Sane 03:48 07 - The Exquisite Machinery Of Torture 03:56 08 - Elastic 15:31 09 - Sane (Demo Version) 04:08 10 - Future Breed Machine (Mayhem Version) 08:12 11 - Futile Bread Machine (Campfire Version) 03:30 12 - Future Breed Machine 07:31 (Quant's Quantastical O La La) 13 - Future Breed Machine (Remix) 06:47 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Taake har vist lagt ut en musikk video av en av de nye sangene på albumet som kommer senere i år. Link: http://taake.theblacksun.org/ får ikkje sett det selv(eller hørt) er på jobb. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Inferno er uansett for det sosiale - og ikkje det musikalske. Faktisk ikkje sikker på om det blir festivalpass i år. Skal man være sosial tar man seg en øl på byen, konserter er det såpass få av her i Norge at når det først er noen som spiller går jeg ikke glipp av det. Ja, det er nesten ikkje ein einaste metallfestival i Noreg. Konsertar er det også frykteleg lite av. Rart at me i det heile tatt har høyrt om metall. Endret 2. oktober 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Taake har vist lagt ut en musikk video av en av de nye sangene på albumet som kommer senere i år.Link: http://taake.theblacksun.org/ får ikkje sett det selv(eller hørt) er på jobb. Hohoho! Frekk video! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Galar 04.09.08We will enter Conclave Media in March 2009 with producer Bjørnar Nilsen (Taake, Helheim etc) to record our sophomore album with the working title "Til alle heimsens endar". The album will be a little bit more epic than "Skogskvad". Phobos from Malsain will play session drums and we will also have a session musician with us to play some Cello. The songwriting is nearly finished and we can already reveal some titles: Paa frossen mark Ingen siger vart vunnin Gramr Til alle heimsens endar It will be a concept album evolving around the local viking kings from our home county of Vestfold. The lyrics are written by Jorge Blutaar from Drautran and are all in Norwegian. Because of this we will also include introductionary notes in english before each song in the cover. Interested labels can contact us at [email protected] Line up on the recording: Slagmark: Grim vocals, guitars and bass Fornjot: Clean vocals, bassoon, grand piano and keyboards Phobos: Drums + Session musicians YES! Noen sier at Taake har 4 album, men jeg kan bare finne 3... HAr tenkt og se nermere på Gojira er det et spesielt album jeg bør se på først ? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Åååååå, Galar er så jævla rått. Nytt album må bli bra. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Nye Koldbrann MCDen var sprek! MYSPACE Endret 2. oktober 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 HAr tenkt og se nermere på Gojira er det et spesielt album jeg bør se på først ? From Mars to Sirius, flust med knalllåter på den. Kjenner ikke de andre albumene så godt. Men de har jo en relativt liten diskografi da. De har gitt ut Terra Incognita, The Link og nevnte From Mars to Sirius smat endel demoer og slikt. Men sats på From mars to sirius du. Hele nye plata ligger nå ute på myspacen deres forresten. Vet ikke helt hva jeg syntes, endel bra men noe veeldig middelmådig znorkmateriale. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nytt Taake-album 20 oktober og konsert i Oslo 31 oktober. Fyfaen, det skal bli konge. Ikke så altfor lenge til Vader heller nå. Kjekke saker. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dimmu Borgir har ny musikkvideo The Chosen Legacy. Den kan sees her: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...nnelID=10834495 Jævlig rått Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hvem er det som spiller trommer i Dimmu for tiden? Og faen så cheesy musikkvideoene har blitt. Progenies of the Great Apocolypse sin var faktisk rå. Endret 2. oktober 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvem er det som spiller trommer i Dimmu for tiden? Og faen så cheesy musikkvideoene har blitt. Progenies of the Great Apocolypse sin var faktisk rå. Tror det er Tony Loreano (?) eller Nick Barker (eks Cradle) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det en video som hvertfall er ostete er det "Progenies of the Great Apocolypse" sin. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå ville ikke jeg kalt Dimmu for black metal men de fleste black metal videoene er litt snåle. Den eneste jeg syns er kool er Mother North fra Satyricon. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hvem er det som spiller trommer i Dimmu for tiden? Og faen så cheesy musikkvideoene har blitt. Progenies of the Great Apocolypse sin var faktisk rå. I følge Metal-archives er det Daray, den tidligere Vader trommisen. Endret 2. oktober 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå ville ikke jeg kalt Dimmu for black metal men de fleste black metal videoene er litt snåle. Den eneste jeg syns er kool er Mother North fra Satyricon. Du synes bm-videoer er snåle, men du synes at Mother North er "kool"? Tror du må komme deg til legen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå ville ikke jeg kalt Dimmu for black metal men de fleste black metal videoene er litt snåle. Den eneste jeg syns er kool er Mother North fra Satyricon. Du synes bm-videoer er snåle, men du synes at Mother North er "kool"? Tror du må komme deg til legen. Se på Blashyrk (muligens jeg skrev det feil) da. Løper i fjellet som et fjolls. Hva syns du er ''kool'' da? =D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå ville ikke jeg kalt Dimmu for black metal men de fleste black metal videoene er litt snåle. Den eneste jeg syns er kool er Mother North fra Satyricon. Du synes bm-videoer er snåle, men du synes at Mother North er "kool"? Tror du må komme deg til legen. Se på Blashyrk (muligens jeg skrev det feil) da. Løper i fjellet som et fjolls. Hva syns du er ''kool'' da? =D Ja, Immortal sine videoer er enda verre. Jeg synes sjelden musikkvideoer er noe positivt, men er meget god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå