NightKeeper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja kjempe talentløse. Lagde du plate når du var 16 år, dro på turneer med Slayer, solgte hundretusenvis av skiver? Nei. Du satt og whinet på andre som gjør det, akkurat som du gjør nå. Kunne du i det hele tatt et halvt gitarriff når du var 16? + 1 Instrumentalen på The Crusade er bunnsolid. Og Nyhus: Metallica-bashing er så 2003..... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Aha! Platesalg-argumentet, en mer snever utgave av "lag noe bedre sjæl a!"-argumentet. Totalt ugyldig såklart. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da vant jeg to konsertbilletter til Nile! på Tinitus! Skulle skrive hvilket band du ikke ville se live og hvorfor! Jeg skrev: Et band jeg aldri kunne tenke meg å se live er Cradle of Filth.. De startet utrolig bra men har gått mer og mer mot å appelere musikken sin til "emo" fansen. Dani Filth er forøvrig også en av de værste vokalistene innenfor ekstrem metallen og han ser helt forjævlig ut! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sist jeg hørte på tinnitus spilte de Cradle of Filth faktisk. Heh, gadd ikke høre mer der. Spiller de noe interessant egentlig? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen som har hørt noe mer om den nye plata til Sòlstafir? Det siste som var sagt var at den skulle komme ut til sommeren, men det skjedde tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) We're proud to present two new bands for the 2009 Inferno festival. TROLL ”Drep de kristne” – ”Kill the christians” Troll exclaimed in 1996 – and now they’re back! If not kill, then certainly to slightly annoy the Christians with their live set at the Inferno Festival 2009. Started as far back as in 1992, Troll released four albums before taking a long break from 2001 until last year. Now Nagash and his fellow Trolls are back with a vengeance – and ready to play live for the first time EVER!! UNEARTLY TRANCE This trio of doom from Brooklyn, New York will satisfy both black metallers, sludge fans and doomsters alike, having played with bands as diverse as Morbid Angel, Sunn 0))) and Warhorse, to mention a few. Their latest album “Electrocution” earned them the moniker “The Celtic Frost of Doom”. Unearthly Trance will rip your lungs out, play them like a bagpipe, make it sound fantastic - and you’ll love it so much that you’ll buy the album. Endret 1. oktober 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Iiiiik! Unearthly Trance! Den redda neste inferno-festival. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trøste og bere, fins det andre songar i verden som er i nærheita av å vere halvparten så rå som Dead Embryonic Cells? Trur ikkje det er mogleg, faktisk. Fy flate så bra gammal Sepultura er. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trøste og bere, fins det andre songar i verden som er i nærheita av å vere halvparten så rå som Dead Embryonic Cells? Trur ikkje det er mogleg, faktisk. Fy flate så bra gammal Sepultura er. Kanskje tidenes beste riff. Åpningen med Arise og nevnte Dead Embryonic Cells er brutal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Mass Hyppinosis er fin også. Artig engelsk uttale på Max i starten Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Troll er god nok grunn til å dra på Inferno for min del:] Blir konge! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Inferno er uansett for det sosiale - og ikkje det musikalske. Faktisk ikkje sikker på om det blir festivalpass i år. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Inferno er uansett for det sosiale - og ikkje det musikalske. Faktisk ikkje sikker på om det blir festivalpass i år. Uenig der, drar ikke på festival med masse møkka band! Heldigvis har Inferno tre rimelig råe band hittil! Carpathian Forest, Keep of Kalessin og Troll. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Keep of Kalessin? Hohoh, tør jeg satse på Sodom, Kreator, Children of Bodom, Zyklon og Red Harvest også? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Keep of Kalessin? Hohoh, tør jeg satse på Sodom, Kreator, Children of Bodom, Zyklon og Red Harvest også? Kreator kan du nok satse på. Dei har vel aldri vore der. Skal me håpe på Khold, Tsjuder, Mindgrinder og Ragnarok i tillegg? Endret 1. oktober 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Red Harvest er flotte greier. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Aura Noir kommer til Karmøygeddon hvertfall, det er stas! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Aura Noir kommer til Karmøygeddon hvertfall, det er stas! Utan Aggressor. Ikkje fullt så stas. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Aura Noir kommer til Karmøygeddon hvertfall, det er stas! Utan Aggressor. Ikkje fullt så stas. Kan jo værer han synger, eneste de har sagt er at Apollyon og Blasphemer skal spille på strenger. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Keep of Kalessin? Hohoh, tør jeg satse på Sodom, Kreator, Children of Bodom, Zyklon og Red Harvest også? Leker vi finn en feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå