Acrid Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 An acoustic pop version of Neurotica (chaosphere) by meshuggah. Topped with jury duty on top of metal-wine and screan-telephone. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hah, megabra gjennomført. Enn at de fikk til å konvertert "hagh-hagh"-en til Kidman til pop-versjon. Herrrlig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen som har hørt noe nytt om nye plata til Immortal? har vert så stille rundt den Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Visste ikke engang at de hadde gitt ut plate.. Og hva pokker var den filmen på toppen?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dem har ikkje gjitt ut enda, men driver på med en ny. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen fler en meg som skal få gjort hjernen om til grøt på Torsdag? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen fler en meg som skal få gjort hjernen om til grøt på Torsdag? Skal du til kirka? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen fler en meg som skal få gjort hjernen om til grøt på Torsdag? Gjett om! Og med svinebra oppvarming! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen fler en meg som skal få gjort hjernen om til grøt på Torsdag? Gjett om! Og med svinebra oppvarming! Nile ja... jepp! tenkte å ta turen selv! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Severe Torture blir krem! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ah, endelig en glimrende versjon av Enter Sandman Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ikke verst men foretrekker orginalen Når vi snakker om covring, må jeg si at Trivium sin covring av Iron Maiden er genial Endret 1. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikke verst men foretrekker orginalen Når vi snakker om covring, må jeg si at Trivium sin covring av Iron Maiden er genial Uenig. Motörhead sin versjon av Enter Sandman var forøvrig ganske bra. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikke verst men foretrekker orginalen Når vi snakker om covring, må jeg si at Trivium sin covring av Iron Maiden er genial Uenig. Motörhead sin versjon av Enter Sandman var forøvrig ganske bra. Sa ikke at den var dårlig, mener bare at Metallica sin version er bedre Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Uenig om at Trivium sitt cover av Iron Maiden var genial. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 spør du meg, er det en av de bedre covringene! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trivium klarer ikke dra ned i do etter at de har hatt diare engang. Snakk om talentløs gjeng. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ja kjempe talentløse. Lagde du plate når du var 16 år, dro på turneer med Slayer, solgte hundretusenvis av skiver? Nei. Du satt og whinet på andre som gjør det, akkurat som du gjør nå. Kunne du i det hele tatt et halvt gitarriff når du var 16? Endret 1. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja kjempe talentløse. Lagde du plate når du var 16 år, dro på turneer med Slayer, solgte hundretusenvis av skiver? Nei. Du satt og whinet på andre som gjør det, akkurat som du gjør nå. Kunne du i det hele tatt et halvt gitarriff når du var 16? Bedre det, en å være over 30 og oppføre seg som en 5åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå