Skogslik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) har hørt litt på den her og, helt grei, men ikkje som de første selfølgeli. om det blir kjøp, tja får se. Edit: noen som har noe erfrainger med en nettbutikk som heter The End Records, eller The Omega Orders som nettbutikken egentli heter? Endret 26. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Edit: noen som har noe erfrainger med en nettbutikk som heter The End Records, eller The Omega Orders som nettbutikken egentli heter? Handla der fleire gonger. Aldri opplevd trøbbel. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) ok, høres bra ut. men grensen på bestillinger fra utland er jo 200kr, vill det si varene og frakt kan ikkje være over 200 eller bare varene? blir 205kr for profukt og frakt så håper det bare gjelder for produkt. Endret 26. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Generelt er det vel sånn at hvis verdien på varen og portoen står hver for seg så er det kun verdien på varen som gjelder (i forhold til 200 grensa). Hvis det derimot kun står en total pris så er det jo den de ser på. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vet vi har en 'hva heter sangen'-tråd, men jeg tror sannsynligheten for å få svar er større her. Jeg er på jakt etter en Arch Enemy låt. Vil tro at den er fra 'Wages of Sin' eller nyere. Gitarspillinga i sangen er skikkelig pompøs og "storslått", ganske ulikt Arch Enemy egentlig. Det er så og si det samme som blir spilt om og om igjen. Har leita en del på youtube.com, men finner den faen ikke. Veit jeg ga dere forferdelig lite å gå på, men håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 ok, høres bra ut.men grensen på bestillinger fra utland er jo 200kr, vill det si varene og frakt kan ikkje være over 200 eller bare varene? blir 205kr for profukt og frakt så håper det bare gjelder for produkt. Koster var 199 og frakta 51 så det blir 250, så betaler du ikke toll, men vis varen kosta 201 og frakta 49, så må du betale 25% av 250. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei. Det er en sang jeg leter etter som er spilt av Cradle of filth. Husker ikke så mye av sangen, men de hadde ihvertfall med ei dame vokalist.. vet ikke helt om henne ble brukt som "bakgrunn" eller om hun var "med". Ikke noe Babylon, altså at hu "aaaahhaa" Noen som tørr å gjette? ; ) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hei. Det er en sang jeg leter etter som er spilt av Cradle of filth. Husker ikke så mye av sangen, men de hadde ihvertfall med ei dame vokalist.. vet ikke helt om henne ble brukt som "bakgrunn" eller om hun var "med". Ikke noe Babylon, altså at hu "aaaahhaa" Noen som tørr å gjette? ; ) Lord Abortion? edit: eller Nymphetamine? Endret 26. september 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei. Det er en sang jeg leter etter som er spilt av Cradle of filth. Husker ikke så mye av sangen, men de hadde ihvertfall med ei dame vokalist.. vet ikke helt om henne ble brukt som "bakgrunn" eller om hun var "med". Ikke noe Babylon, altså at hu "aaaahhaa" Noen som tørr å gjette? ; ) Her ghost in the fog? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dama er fast medlem i bandet, så hun har vært brukt på haugevis av låter, da..litt vanskelig å gjette. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ho er norsk og trur jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Nei nei..det er Sarah Jezebel Deva. Engelsk dame. Men hun har gjestesunget på mange norske band av den svartere sorten sine plater. Mortiis bl.a. Endret 26. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 What? Ho dama som synger i Nympethamine er jeg GANSKE sikker på er norsk.. henne jeg prater om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Da lar vi wikipedia avgjøre det hele: http://en.wikipedia.org/wiki/Sarah_Jezebel_Deva Sarah Jane Ferridge (born 25 February 1977 in Forest Gate, East London, England), better known by her stage name Sarah Jezebel Deva, is a backing vocalist in Cradle of Filth, and also fronts her own band, Angtoria. Endret 26. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 What? Ho dama som synger i Nympethamine er jeg GANSKE sikker på er norsk.. henne jeg prater om. Stemmer det, Liv Kristine, gamle vokalisten i Theatre of Tragedy. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) "The album features guest appearances by ex Theatre of Tragedy and current Leaves' Eyes vocalist Liv Kristine" Nympethamine edit: Visste ho var norsk Endret 26. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Bleh, la gå da. Sarah synger og snakker hvertfall på alle de andre platene. Endret 26. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bedre lykke neste gang ^^ Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 ok, høres bra ut.men grensen på bestillinger fra utland er jo 200kr, vill det si varene og frakt kan ikkje være over 200 eller bare varene? blir 205kr for profukt og frakt så håper det bare gjelder for produkt. Det er uansett ikkje eit problem hos Omega. Dei stiller ned prisen på pakka. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 ok, høres bra ut.men grensen på bestillinger fra utland er jo 200kr, vill det si varene og frakt kan ikkje være over 200 eller bare varene? blir 205kr for profukt og frakt så håper det bare gjelder for produkt. Det er uansett ikkje eit problem hos Omega. Dei stiller ned prisen på pakka. ok, men må vell si det till dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå