Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

har hørt litt på den her og, helt grei, men ikkje som de første selfølgeli.

om det blir kjøp, tja får se.

Edit: noen som har noe erfrainger med en nettbutikk som heter The End Records, eller The Omega Orders som nettbutikken egentli heter?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet vi har en 'hva heter sangen'-tråd, men jeg tror sannsynligheten for å få svar er større her.

Jeg er på jakt etter en Arch Enemy låt. Vil tro at den er fra 'Wages of Sin' eller nyere. Gitarspillinga i sangen er skikkelig pompøs og "storslått", ganske ulikt Arch Enemy egentlig. Det er så og si det samme som blir spilt om og om igjen.

Har leita en del på youtube.com, men finner den faen ikke. Veit jeg ga dere forferdelig lite å gå på, men håper noen kan hjelpe. :)

Lenke til kommentar
ok, høres bra ut.

men grensen på bestillinger fra utland er jo 200kr, vill det si varene og frakt kan ikkje være over 200 eller bare varene? blir 205kr for profukt og frakt så håper det bare gjelder for produkt.

Koster var 199 og frakta 51 så det blir 250, så betaler du ikke toll, men vis varen kosta 201 og frakta 49, så må du betale 25% av 250.

Lenke til kommentar

Hei.

Det er en sang jeg leter etter som er spilt av Cradle of filth. Husker ikke så mye av sangen, men de hadde ihvertfall med ei dame vokalist.. vet ikke helt om henne ble brukt som "bakgrunn" eller om hun var "med". Ikke noe Babylon, altså at hu "aaaahhaa"

Noen som tørr å gjette? ; )

Lenke til kommentar
Hei.

Det er en sang jeg leter etter som er spilt av Cradle of filth. Husker ikke så mye av sangen, men de hadde ihvertfall med ei dame vokalist.. vet ikke helt om henne ble brukt som "bakgrunn" eller om hun var "med". Ikke noe Babylon, altså at hu "aaaahhaa"

Noen som tørr å gjette? ; )

Lord Abortion?

edit: eller Nymphetamine?

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
ok, høres bra ut.

men grensen på bestillinger fra utland er jo 200kr, vill det si varene og frakt kan ikkje være over 200 eller bare varene? blir 205kr for profukt og frakt så håper det bare gjelder for produkt.

Det er uansett ikkje eit problem hos Omega. Dei stiller ned prisen på pakka.

ok, men må vell si det till dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...