Herpeederpee Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Liker coveret på den nye plata til Taake. gleder meg! Æss, det er greit nok, men syns han kunne funnet på noe nytt denne gangen egentlig, Taake-i-skogen-bildet var perfekt på Bjoergvin.. Denne gangen var det på en måte noe som manglet ved det. Uansett, har hørt igjennom hele Borknagar diskografien, og jeg må si meg mektig imponert. Herlige album alle sammen, men Empiricism er uten tvil det beste. Er nødt til å komme meg på Screamfest. ^^ Har også hørt igjennom det meste av Arcturus, og den første plata var helt sinnssykt god. La Masquerade Infernale og The Sham Mirrors var også veldig gode, men Aspera Hiems Symfonia hadde noe helt spesielt ved seg... Er spent på Sideshow Symphonies nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er det noen skiver som utmerker seg? Ace of Spades er selvfølgelig et must, fet skive og en skikkelig stor bit metallhistorie, ellers burde du sjekke ut den forrige utgivelsen deres også, "kiss of death", utrolig mange fengende låter på den skiva. Ellers er det også mangt et gullkorn på "Inferno" og liveskiva selvfølgelig. Men jeg er ingen pro på Motorhead, så det finnes sikkert andre som kan komme med flere forslag. Du burde ihvertfall sjekke ut "Smiling like a killer" fra inferno. KONGE LÅT! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Killers in the mist, Killers in the fog, Smile, smile, smile, They might eat your dog, Smiling here and now, Smiling all the time, Smiling in your dreams, A Smile just like mine, A Smile just like mine, A Smile just like mine Ahhh, er så jævla rå låt det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dagens viking/pagan anbefaling: Nastrandir - Zwischen Horizonten Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg har hørt mye på "To the nameless dead"-plata til Primordial. Derfor tenkte jeg å sjekke ut noe av det andre de har gitt ut. Er det noe jeg bør begi meg ut på? Har de gitt ut noe i samme klasse som det jeg allerede har hørt? Dette gjelder meg også. Veldig fornøyd med sisteskiva til Primordial, litt problem med å begynne å høre på det andre. Videointervju med Alan Averill "Nemtheanga" Endret 25. september 2008 av Abigor Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er det noen skiver som utmerker seg? Ace of Spades er selvfølgelig et must, fet skive og en skikkelig stor bit metallhistorie, ellers burde du sjekke ut den forrige utgivelsen deres også, "kiss of death", utrolig mange fengende låter på den skiva. Ellers er det også mangt et gullkorn på "Inferno" og liveskiva selvfølgelig. Men jeg er ingen pro på Motorhead, så det finnes sikkert andre som kan komme med flere forslag. Du burde ihvertfall sjekke ut "Smiling like a killer" fra inferno. KONGE LÅT! Kiss of Death og Bastards er vel fine "begynneralbum" sammen med nyeste Motorizer. Hehe, sant det. Jeg pleier å bare flashe leggen min, men jeg er 30 og litt tynnere i håret så de ser ikke lenge på den. Husker en kar som prøvde å komme inn uten billett, han var fullstendig krakilsk på dørvaktene fordi han mente han sto på gjestelista (noe han ikke gjorde) og hadde heller ikke legg med seg, og om de ikke kunne gå og HENTE BANDET så de fikk identifisert ham! Da er du ganske dum, hvis du skal inn på gjesteliste og IKKE tar med leggen. For ikke å glemme gråtende fjortis-gothere som ikke slapp inn på Nightwish-konsert. I fullt gear med fine kjoler og ansiktssminke satt de på rekke og rad og gråt på andre sida av fortauet. De tenkte sikkert at bare de SER 18 ut, og pusher puppene LITT ekstra opp, går det nok greit. awwwwww Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen anbefale et album av Bathory, som har samme stil som Sangen "Satan My Master" gjerne med litt innslag av folkeinstrumenter. Må ha Grimvokal!! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen anbefale et album av Bathory, som har samme stil som Sangen "Satan My Master" gjerne med litt innslag av folkeinstrumenter. Må ha Grimvokal!! Kjøp dei fire fyrste. Det er der kremen er. Drit i alt frå og med Hammerheart og utover. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen anbefale et album av Bathory, som har samme stil som Sangen "Satan My Master" gjerne med litt innslag av folkeinstrumenter. Må ha Grimvokal!! Da kjøper du de 4 første. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Bathory gikk helt bort fra grimvokalen etter 1989, så alt før det er vel bra for deg, da. Blood on Ice var den første "cleanvokal"-plata..totalt annen sound, mere episk og vikingpreget med sverdsamplinger, hestehover og sanger om gamle vise menn og Odin og slikt. Men såvidt jeg vet ble aldri Blood on Ice releaset av diverse grunner, den kom først som "reutgivelse" en gang på 2000-tallet. Så Hammerheart er vel den "første" med cleanvokal sånn sett. Her er eksempel fra Blood on Ice..fantastisk stemningsfullt tvers gjennom. Introen er litt lang men låten er hinsides fet. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Driter i vokalen til Bathory. Mannen kan ikke synge uansett hvordan han gjør det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Nei, men tenk så mye feit musikk vi hadde gått glipp av hvis han også trodde det? Som låten over f.eks. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når vi snakker om Bathory sine album etter de fire første så tilbyr disse fenomenal stemning, episke låter og alle viking-albumene er verdt å høre. Hammerheart - Twilight Of The Gods - Blood On Ice - Nordland I & II De tilbyr noe annet enn de fire første, men er like gode. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har ikke noe imot cleanvokal i det hele tatt. Men jeg syns at grimvokal er et must når vi snakker Black/Viking Metal. Takk for anbefalingene forestten Endret 25. september 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=1641 Nå kan dere endelig få sjansen til å spørre hvilke hårprodukter Grutle i Enslaved bruker for å få så sunt og glansfullt hår. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og du kan høre det nye albumet deres på myspace.com/enslaved. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nye skiva til Enslaved er så hinsides grom! Jeg elsker hver bidige tone! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ja, personlig synes jeg den er mer interessann enn den forrige. Rett og slett jævli grom ja! Endret 25. september 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har gått nedover og nedover etter "Below The Lights". Dei to siste skivene har vore rimeleg triste, dessverre. Er faktisk ikkje så sikker på om eg kjem til å kjøpe "Vertebra" uhøyrt. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Etter første gjennomhøring synes jeg Vertebrae var nitrist og stusselig. Har ikke fristet å prøve igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå