Neslepaks Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Idag er det 26år siden Lars og Ulrich stifta Metallica. Og 18 år sidan dei burde lagt intstrumenta på hylla. Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Idag er det 26år siden Lars og Ulrich stifta Metallica. Dette må vere den beste setninga eg har lest dei siste 26 åra. Utvilsomt. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Idag er det 26år siden Lars og Ulrich stifta Metallica. Idag er Bill Gates 52 år! idag er det 63 år siden Hitler trakk seg ut av nord-norge! Idag er det 89 år siden tsjekkoslovakia ble stiftet! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Idag driver vi med off-topic... ser det ut som Til dere som ikke har The Jester Race av In Flames: Skaff det! Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Idag driver vi med off-topic... ser det ut som Til dere som ikke har The Jester Race av In Flames: Skaff det! Jepp, i dag bedriv vi det du gjer kvar einaste dag, Metalheart. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Idag driver vi med off-topic... ser det ut som Til dere som ikke har The Jester Race av In Flames: Skaff det! Jepp, i dag bedriv vi det du gjer kvar einaste dag, Metalheart. Personangrep? Eller mistolka jeg det? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Personangrep? Eller mistolka jeg det? Det var snarere en høyst realistisk bemerkning fra huf's side. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Personangrep? Eller mistolka jeg det? Det var snarere en høyst realistisk bemerkning fra huf's side. Gi meg 5 bevis på at jeg driver med OT hver dag. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Trenger man mer enn ett? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Personangrep? Eller mistolka jeg det? Det var snarere en høyst realistisk bemerkning fra huf's side. Gi meg 5 bevis på at jeg driver med OT hver dag. 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Anbefaler folk å sjekke ut dette kinesiske metal bandet. Har aldri hørt så mye på Ramstein, men de skal vistnok ligne litt. Fantastisk musikk er det uansett: AK-47 Se filmen hos Youtube Høyreklikk og last ned en sample av favorittsangen min av dem. Bruk VLC media player for å høre den. Endret 28. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Anbefaler folk å sjekke ut dette kinesiske metal bandet. Har aldri hørt så mye på Ramstein, men de skal vistnok ligne litt. Fantastisk musikk er det uansett:AK-47 Se filmen hos Youtube Høyreklikk og last ned en sample av favorittsangen min av dem. Bruk VLC media player for å høre den. *pirke rammstein er med 2 "M" er Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 rammstein er med 2 "M" er Oh, the irony! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Skaffa meg akkurat Fastkill - Infernal Thrashing Holocaust Dritheftig thrash, og vokalisten tar jo av helt på nesten hver sang. Ganske aggresiv musikk. Takk for anbefalingen Neslepaks Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 La merke til den møkkagjengen faktisk. Lengre bak i lokalet stod det flere folk og ropte at de skulle holde kjeften sin. Godt mulig. Vi sto relativt langt foran og de gaulet bak oss også. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hadde lyst til å se Death Breath, men droppa det, for jeg hadde ikke gull nok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan du ikke bare kjøpe gull på nettet da? Å nei vent...dette er real life. *slaps self* Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kom akkurat over Amesoeurs, og fant at det var sykt bra. Fransk metal i særklasse. Noen andre som deler min oppfatning? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Kom akkurat over Amesoeurs, og fant at det var sykt bra. Fransk metal i særklasse. Noen andre som deler min oppfatning? Jepp, men ble dessverre alt for fort lei. Alt for lite å ta av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå